تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۷
کد مطلب : ۵۰۸۰۹

سرنوشت بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی یاسوج چه‌شد؟

۰
کبنا ؛ 
با حضور دکتر خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، عملیات اجرای بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی یاسوج مجددا آغاز شد.
این پروژه ملی با پیگیری دکتر خادمی استاندار و زارعی نمایند مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در وزارتخانه مسکن و شهرسازی فعالیت مجدد آن آغاز شده است.bimarstan
دکترسیدموسی خادمی در بازدید از این بیمارستان، افزود: بیمارستان یاسوج که اکنون ۶۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، عملیات اجرای آن از سال ۹۰ آغاز شده است.
به گفته استاندار، به دلیل مشکلات اعتباری یک سال است که عملیات اجرای این پروژه کاملا متوقف بود و اکنون فعالیت خود را به صورت نیمه فعال آغاز کرده و درآینده نزدیک کاملا فعال خواهد شود.
وی در بازدید از این پروژه از آخرین وضعیت روند پیشرفت فیزیکی، کیفیت و مشکلات آن با اطلاع شد و افزود: با توجه به اینکه بیمارستان‌های یاسوج قدیمی و فرسوده است و به علاوه با کمبود تخت بیمارستانی مواجه می باشند، تسریع در تکمیل این بیمارستان بسیار ضروری است.
به گفته استاندار، این بیمارستان یکی از پروژه های مهم این استان که در زمینی به مساحت سه هکتارو زیر بنای دو هزار و ۵۰۰ متر مربع در هفت طبقه در حال ساخت است در مجموع ۲۸۳ تخت دارد.
استاندار افزود: بیمارستان در دست اجرای یاسوج  دارای هشت اتاق عمل، سه اتاق زایمان، یک اتاق عمل اورژانس، چهار بخش اصلی داخلی، جراحی، زنان و کودکان با امکانات تخصصی و فوق تخصصی رادیولوژی، ماموگرافی، سونو گرافی، سی تی اسکن، آزمایشگاه، فیزیوتراپی ccu،icu  و امکانات آموزشی از قبیل سالن اجتماعات، کلاس های بالینی، کتابخانه و پاویون جهت اقامت دانشجویان است.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1