تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۲۸
کد مطلب : ۵۰۸۰۳

اعزام ۶۰۰ زائر گچسارانی به حرم امام راحل

۰
کبنا ؛ 
فرماندار گچساران با اشاره به اعزام ۶۰۰ زائر گچسارانی به حرم امام راحل گفت: این تعداد زائر از محل مجموعه پد خندق به وسیله ۱۴ اتوبوس به حرم امام راحل اعزام می‌شوند.
عبدالرحیم رحیمی در مراسم جهانگیر انصاری صبح امروز در نشست هماهنگی مراسم گرامی‌داشت و اعزام زائران به مرقد امام راحل با تأکید بر لزوم تبیین و بیان فرهنگ و آرمان‌های انقلاب و امام راحل اظهار کرد: چهاردهم خرداد سالروز ارتحال ملکوتی امام راحل بوده شخصی که جامع جمیع صفات کمال انسانی است.
رحیمی تصریح کرد: مردم ایران اسلامی با هدایت‌های پیامبرگونه حضرت امام (ره) جریان حق از باطل را به خوبی شناسایی کرده و حکومت طاغوتیان را برای همیشه از صحنه روزگار محو کردند.
وی با اشاره به نقش امام راحل در شناسایی چهره و تبلیغات فریبنده رژیم جنایتکار پهلوی به مردم ادامه داد: نگاه آن حضرت به حکومت اسلامی، عدالت‌گستری و حمایت از مستمندان و جلوگیری از فقر، تبعیض و ظلم بود.
فرماندار گچساران با بیان این‌که انقلاب اسلامی در ایران آثار و برکات ارزشمندی داشته‌ است، افزود: تجدید میثاق با آرمان‌ها و اندیشه‌های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی را از مهم‌ترین اهداف اعزام زائران به مرقد امام راحل است.
رحیمی آشنایی نسل جوان با وصایای امام راحل در راستای سعادتمندی و پیشرفت هرچه بهتر در امور مختلف زندگی و اجتماع را از دیگر اهداف این برنامه‌ معنوی و فرهنگی دانست و تصریح کرد: الگوگیری از فرامین امام راحل برای رسیدن به سعادت از ضروریات زندگی نسل نوجوان و جامعه است.
وی با اشاره به اعزام ۶۰۰ زائر گچسارانی به مرقد امام راحل بیان کرد: این تعداد زائر از محل مجموعه پد خندق به وسیله ۱۴ اتوبوس به مرقد امام راحل اعزام می‌شوند.
رحیمی از برگزاری مراسم بدرقه زائران خبر داد و گفت: مسئولان ادارات و نهادی گچساران در روز ۱۳ خردادماه جاری با تجمع در محل اعزام، زائران را بدرقه خواهند کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1