تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۳۷
کد مطلب : ۵۰۶۹۰

گزینه مربیگری نفت گچساران به مسجدسلیمان پیوست+خبرتکمیلی

۵
۰
کبنا ؛Morabinaft
 بعد از منصرف شدن باشگاه نفت مسجد سلیمان از ثبت نهایی قرارداد با مجتبی تقوی، مجید باقری نیا به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد.

به گزارش کبنااسپورت و به نقل از منابع آگاه، این در حالی بود که مجتبی تقوی و اکبر محمدی تا آخرین ساعات دیشب هم منتظر بلیتی بودند که قراربود باشگاه برای سفر آن‌ها تهیه کند، در حالی که در همان ساعات این باشگاه با باقری نیا جلسه داشت.

بهروز مکوندی، فرشاد بختیاری‌زاده و عیسی هندیجانی دستیاران باقری‌نیا هستند. با توجه به اتفاقاتی که در پروسه انتخاب سرمربی این تیم رخ داده و ماجراهایی که برای مظلومی و تقوی افتاده البته تا پیش از ثبت رسمی قرارداد باقری‌نیا نمی‌توان درباره سرمربی نفت مسجد سلیمان چیزی را با قطعیت اعلام کرد.
پیش از این نام باقرنیا بعنوان جدی ترین گزینه برای هدایت نفت و گاز گچساران در لیگ دسته یک کشور مطرح شده بود. همچنین روز گذشته نیز داوود مهابادی  به پاس همدان و اکبر میثاقیان نیز قرار است به مس کرمان بپیوندد. از عباس چمنیان و بهروز مکوندی بعنوان گزینه هایی دیگر برای سکانداری نفت و گاز گچساران نام برده می شود.

خبرنکمیلی:
محمدرضا نظری در گفت‌وگو با ایسنا با تایید این خبر اظهار کرد: ما با آقای تقوی توافق کرده بودیم اما ایشان چند مرحله متن قرارداد فی‌مابین را تغییر دادند و در نهایت هم حاضر به امضای قرارداد نشد، بنابراین حضور او در باشگاه نفت مسجد سلیمان به طور کامل منتفی است.
وی در ادامه درباره اینکه چه کسی به عنوان سرمربی نفت مسجد سلیمان انتخاب خواهد شد، گفت: ما با عبدالمجید باقری نیا صحبت‌هایی انجام داده‌ایم و قرار است در چند روز آینده مذاکرات جدی را با او انجام دهیم. امیدواریم که بتوانیم در سریع‌ترین زمان ممکن سرمربی تیم‌مان را انتخاب کنیم.

باقری‌نیا: نشان می‌دهیم زنگ تفریح نیستیم
سرمربی جدید تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: انشاالله تیم را با تمرینات منظم و سازماندهی خیلی خوب وارد مسابقات می کنیم تا از همان ابتدای لیگ به همه نشان دهیم که زنگ تفریح نیستیم.
عبدالمجید باقری نیا اظهار کرد: بعد از ظهر روز گذشته و امروز صبح با نظری و اعضای هیات مدیره باشگاه مناطق نفت خیز جنوب جلسه ای داشتیم که با یکدیگر به توافق رسیدیم و امروز صبح نیز با نظری موافقت نامه ای امضا کردیم و قرار شد که به امضای سایر اعضای هیات مدیره هم برسد.

به نقل از ایسنا، وی درباره آغاز زمان کارش در تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: ان‌شاءالله از ۱۶ یا ۱۷ همین ماه کارمان را آغاز خواهیم کرد. ما طی جلساتی که داشتیم درباره درخواست های باشگاه از من و درخواست‌های من از باشگاه و همچنین روالی که باید برای جذب بازیکن طی شود تا یک تیم خوب بسته شود، به صورت شفاف با یکدیگر صحبت کردیم. همچنین درخصوص برنامه های تمرینی و اردوهای تیم نیز صحبت کردیم و قرار شد در این زمینه هم هماهنگی های لازم انجام شود.
سرمربی جدید تیم نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه شروطی برای کسب امتیاز و جایگاه برای شما قرار داده است؟ عنوان کرد: قطعا هر مدیری شرط می‌گذارد. به هرحال این تیم صعود نکرده است که سقوط کند و هیچ مربی‌ای هم دنبال این نیست که کارنامه کاری‌اش در جایی با مشکل برخورد کند. اگر من یا هر مربی دیگری این توانایی را داشته باشیم که تیمی را که امسال به لیگ برتر صعود کرده است، تا پایان فصل در میانه جدول حفظ کنیم، در واقع کارنامه درخشانی داشته‌ایم.
وی افزود: در چند سال گذشته بیشتر تیم‌هایی که به لیگ برتر صعود کرده‌اند، در همان سال اول سقوط می کنند و این موضوع در لیگ برتر ما به اثبات رسیده و همین موضوع باعث شده است که همه نگران باشند ولی ما سعی می کنیم یک تیم جوان و بسیار خوب را جمع کنیم.
باقری نیا گفت: ان‌شاءالله تیم را با تمرینات منظم و سازماندهی خیلی خوب وارد مسابقات می کنیم تا از همان ابتدای لیگ به همه نشان دهیم که زنگ تفریح نیستیم و آمده ایم برای این که بازی های خوب و آبرومندانه ارایه دهیم. ما می خواهیم به عنوان یک تیم قابل حساب در لیگ برتر مطرح شویم.
سرمربی جدید نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این سوال که آیا دستیاران خود را مشخص کرده اید؟ عنوان کرد: در جلسه امروز و روز گذشته، من بهروز مکوندی را به عنوان دستیار اولم معرفی کردم. او زحمت بسیاری برای تیم کشیده است و قطعا باید در این تیم حضور داشته باشد. به هرحال یکسری نگرانی ها و سو تفاهمات وجود دارد که امیدوارم آن ها را برطرف کنم. امروز، فردا هم سعی می کنم با مکوندی در تماس باشم و این مشکل را حل کنم و ان‌شاءالله که مکوندی کماکان در خدمت تیم خودش باشد. همچنین به دنبال تکمیل کادرم هستم و ان شاءالله تا یکی، دو روز آینده کامل می شود.
وی همچنین در پاسخ به سوال دیگری که آیا قصد دارید از بازیکنان فصل گذشته این تیم نفراتی را حفظ کنید؟ گفت: بله صد درصد چنین قصدی را دارم و با مشورت با مربیان فصل گذشته هر تعداد بازیکن را که این کیفیت را داشته باشند که در لیگ برتر کارشان را ادامه دهند، حتما نگه می داریم.
باقری نیا درباره هدف تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر، خاطر نشان کرد: قطعا تیم باید در لیگ حفظ شود و ما هر یک پله ای که از انتهای جدول فاصله بگیریم، خوب است. به نظر من قرار گرفتن در یکی از رده های دهم یا یازدهم برای تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان جایگاه ایده آلی است و اگر به عنوان یک تیم که اولین حضورش در لیگ برتر است، بتوانیم در مکان نهم قرار بگیریم این کار بسیار بزرگی می باشد.
وی با بیان این که از یکی، دو هفته پیش در جریان این که جزو یکی از گزینه های تیم هستم، قرار گرفته بودم، ادامه داد: به هر حال من این حق را هم برای مدیران باشگاه نفت قائل بودم که با هر مربی ای که تمایل دارند، وارد مذاکره شوند و بهترین شرایطی را که دریافت می کنند انتخاب کنند و آقایات هم همین کار را کردند و به نظرم روند انتخاب سرمربی تیم یک روند کاملا عادی و به درستی طی شد. با مربیان مختلف صحبت کردند و گزینه ها را با شرایط خودشان سنجیدند.
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با اشاره به این که از برگشتم به مسجدسلیمان خوشحال هستم، گفت: اولین سالی که تیم به لیگ یک صعود کرد، این کار توسط من انجام شد و خاطرات بسیار خوبی از مسجدسلیمان دارم و هرگز نمی توانم محبت هایی که در این شهرستان به من شد را فراموش کنم. امیدوارم امسال هم بتوانم باعث خوشحالی آن‌ها شوم.
نام شما

آدرس ايميل شما

روزبه
Asia/Pacific Region
شانس ما مربی قحطی وابیه
جواب
Asia/Pacific Region
اگر سقوطش ندا تیم مسجد سلیمونه اون موقع مو هیچی نونم .... همتون میبینید..خداروشکر از گچساران رد شد اخیش...همون مجتبی تقوی رو بیارن اینجا بهتره که'''
بهلول
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه مسئولین نفت گچساران . اگر تاکنون با کسی توافق نکرده اید ، مجید صالح مربی سابق تیم استقلال و تیم ملی و سایپا و ذوب آهن ، گزینه خوب و مناسبی است .
بهلول
Iran, Islamic Republic of
البته اگر آقای صالح بپذیرد
غضنفرعلیجانی
Europe
بهلول جان.مجیدصالح دستیار کی روش درتیم ملی است اوحتی استقلال را رها کرد.دنبال گزینه دیگری باش.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1