تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۱
کد مطلب : ۵۰۶۱۴

انتخابات حساس ۶۰ متری یاسوج+تصاویر

۴
۱
کبنا ؛ 
انتخابات اتحادیه مشاوران املاک، مسکن، اتومبیل و هتل داران با حضور نماینده استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ۶۰ متری امام خمینی(ره) یاسوج مرکز استان در مجمع امور صنفی، با حساسیت بالا و پر جنب و جوش برگزار شد.
نادر موسوی قوام‌آباد نفر اول هئیت مدیره شد
به گزارش کبنا نیوز؛ صبح روز شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ حضور پرشور زیادی از بنگاه‌داران، هتل‌داران و اتومبیل‌داران در صف انتخابات هئیت مدیره مشاوران املاک، مسکن، اتومبیل و هتل‌داران را شاهد بودیم، این صنف یکی از شلوغ‌ترین اصناف است، ازدحام جمعیت در راهروهای مجمع، رایزنی‌ و لابی‌گری‌های کاندیداهای هئیت مدیره و لیدرهای آنها در روز رأی گیری و حتی تا پای صندوق بیش از هر چیز دیگری انسان را نسبت به مسئله انتخابات حساس‌تر می‌کرد.
۱۵ نفر برای هئیت مدیره این صنف نامزد شدند که در نهایت بعد از یک انتخابات نفس‌‌گیر نادر موسوی قوام‌اباد از مجموع ۲۹۸ رأی، ۲۲۸ رأی موخوذه را کسب کرد و نفر اول هئیت مدیره اتحادیه مشاوران املاک، مسکن، اتومبیل و هتل‌داران شد.
عنایت الله رضایی با ۱۵۱ رأی نفر دوم، ناصرانتظامی با ۱۴۹ رأی نفرسوم، علی بختیاری با ۱۱۷رأی نفرچهارم، عادل اردشیری با ۸۸ رأی نفر پنجم هئیت مدیره شدند.
بدین ترتیب آقایان موسوی قوام‌آباد، رضایی، انتظامی، بختیاری و اردشیری اعضای اصلی هئیت مدیره مشاوران املاک، مسکن، اتومبیل و هتل داران شدند و آقایان جمشیدموسوی قوام‌اباد و دشتی علیزاده اعضای علی‌البدل شدند.
آقایان مجید نیکبخت با ۱۱۱ رأی به عنوان بازرس اصلی و سید غلامرضا ادیبی با ۶۷ رأی بازرس علی البدل اتحادیه شدند.
***
انتخابات اصناف الکترونیکی شود
نماینده استانداری کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگار کبنا نیوز، اظهارکرد: انتخابات اصناف بسیار سالم و بدون اعتراض برگزار شد و همه نتایج آن را پذیرفتند.
حمیدرضا رحمانی در ادامه بیان‌کرد: اگر زیرساخت‌های لازم برای الکترونیکی و اینترنتی کردن انتخابات اصناف مهیا شود، هم انتخابات سالم‌تر است و هم دیگر نیاز به هیچ‌گونه ازدحام جمعیت و فشارهای ناشی از آن وجود ندارد و اعتراضات نیز از بین می‌رود.
***
بر اساس قانون نظام صنفی در صورت اعتراض تا سه روز آینده کتاباً به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و یا رئیس هئیت اجرائی انتخابات صنفی قابل بررسی است.
 
***
حاشیه‌ها
*صندوق رأی ازجنس فلز بود.
* برای حضور در پای صندوق رأی اصل پروانه کسب یا فتوکپی پروانه به همراه دفترچه تمدید لازم بود.
*شرایط به گونه‌ای بود که خبرنگار ما نیز بطور ویژه موضوع را دنبال می‌کرد، منابع آگاه اعلام کردند، برخی از کاندیداهای هئیت مدیره شام و نهار در روزهای قبل از انتخابات برای اعضای صنف مشاوران املاک، مسکن، اتومبیل و هتل‌داران تدارک دیدند.
*شعارهای انتخاباتی کاندیداها نیز به نوع خود جالب به نظر می‌آمد، یکی از کاندیداها شعاری با عنوان« بمب اتم آمد» و «کلید گمشده نزد من است» سعی در کسب اعتماد رأی دهندگان می‎کرد.
* ازدحام و شلوغی در حین رأی‌گیری آنچنان بالا بود که رئیس ستاد انتخابات اصناف کهگیلویه و بویراحمد کت‌ش را از تن بیرون آورد و برای ایجاد نظم تلاش وافری از خود نشان می‌داد.
*فشارهای رأی‌دهندگان برای ورود به اتاق رأی‌ریزی موجبات نگرانی و زحمت را برای اعضای هئیت اجرایی انتخابات فراهم می‌کردند.
* برخی هم از پشت پنجره اعتراضات خود را فریاد می‌زدند.
* انتخابات از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۱۴ و ۳۵ دقیقه به طول انجامید.
* شمارش آراء با حساسیت بالا و با حضور کاندیداها تا ساعت ۱۷ عصر طول کشید.
*افراد متفرقه در راهروها و حیات بیرونی مجمع نیز برای کاندیداهای مورد نظرشان رأی جمع می‌کردند.
 
SENf.amlak (41)
برای دیدن تصاویر در آندازه بزرگتر کلیک کنید.
[gallery link="file" ids="50654,50655,50656,50657,50653,50652,50651,50650,50649,50648,50647,50646,50645,50644,50643,50642,50641,50640,50639,50638,50637,50636,50635,50634,50633,50631,50630,50629,50628,50627,50626,50625,50624,50623,50622,50621,50620,50619,50618,50617,50616"]
 
نام شما

آدرس ايميل شما

هاشم قاسمي موردراز
Iran, Islamic Republic of
مسئول و خبرنگار محترم سايت كبنا نيوز سلام عليكم
احتراما ضمن تقدير و تشكر از زحمات و الطاف حضرتعالي در خصوص پوشش خبر انتخابات اتحاديه مشاورين املاك ،خودرو و هتلداران مطالبي به شرح ذيل جهت تكميل خبر به حضورتان ارسال ميگردد :

1- درخصوص سالم بودن انتخابات و بون اعتراض : بر اساس قانون نظام ضنفي و آخرين خبر به بنده حقير تا 72 ساعت (كمتر از سه روز)ديگر احتمال اعتراض از سوي كانديداها به صورت مكتوب به رئيس هيات اجرايي بر انتخابات در سازمان صنعت و معدن صورت گبرد در غير اينصورت انتخابات بدون اعتراض و با تاييد هيات اجرايي انتخابا ت با قي مي ماند
2- در خصوص اسامي اعضاي علي الدل به اطلاع مي رساند جمشيد موسوي قوام آباد نفر اول و آقايان عباس پيام و دشتي عليزاده مشتركا نفردوم علي البدل بودند كه پس از قيد قرعه بين آقايان پيام و عليزاده ،آقاي دشتي عليزاده نفردوم علي البدل شدند كه خبرنگار محترم به اشتباه تايپي حميد موسوي قوام آباد و عباس پيام قيد نمودند
3- در خصوص بازرسان به اطلاع ميرساند كه از بين 3 نفر نامزد مجيد نيكبخت با 111 راي بازرس اصلي و آقاي سيد غلامرضا اديبي 67 راي بازرس علي البدل اتحاديه شددند

باسپاس
هاشم قاسمي موردراز
مسئول روابط عمومي اتاق اصناف مركز استان
رها
Iran, Islamic Republic of
شصت متری یاسوج رامحل دلال بازی کردن وزندگی برای مرم در شاهدها وعدل ها زهر مار گشته
مراد
Iran, Islamic Republic of
مي خواستند وزير شوند كه اينقدر هل ميدادند حتما بخوربخور داره كسي كه ناهار ميده . شايستگي و پاكي ملاك نبوده چرا كه من فقط يك نفر را در صنف تعمير كاران خودرو پاك و مومن ديدم كه احتمالا كانديد نشده وگر نه راي مياورد و ان هم علي دوست نظري بود كه اول جاده بنسنجان مكانيكي دارد ادم حلالي است
شایسته
United States
از بین کاندیدها شایسته ترین عباس پیام سیدنادر موسوی عادل اردشیری بودند
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1