تاریخ انتشار
شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۵۹
کد مطلب : ۵۰۵۷۳

پسرخاله‌ها و دخترعموهای هئیت‌های ورزشی

۶
۰
کبنا ؛ 
پیشکسوت ورزش کهگیلویه و بویراحمد گفت: پسرفت ورزش استان حاصل ارتباط ضعیف دستگاه ورزش با مدارس است.
شهلا گشتاسبی در نشست همفکری مسئولان ورزش کهگیلویه و بویراحمد با پیشکسوتان ورزش این استان، اظهار داشت: بسیاری از پیشکسوتان از ضعف‌ها و کاستی‌ها در این نشست گفتند، اما من به خوبی‌ها اشاره می‌کنم.
پیشکسوت کاراته و هاکی کهگیلویه و بویراحمد با یاد کردن از مدیران کل موفق ورزش این استان در سال‌های گذشته از مدیرکل جدید خواست به گونه‌ای عمل کند که در آینده از وی به نیکی یاد شود.
وی اضافه کرد: امروز استنباط من از حضور پیشکسوتان ورزش استان این بود که آن‌ها به دنبال ارائه راهکار هستند اما وقتی دیدم که همه از مشکلات گذشته صحبت می‌کنند به فکر فرو رفتم که چرا نباید ما پیشکسوتان به جای ایراد دغدغه‌ها در چنین جلساتی، راهکارها را برای موفقیت نسل آینده ارائه دهیم.
گشتاسبی ادامه داد: روزی از ورزش استان کنار رفتم که شاگردانم در اوج بودند و بهترین رتبه‌های کشوری از آن خود کرده بودند که دلیل آن ناملایمتی‌ها بود اما امروز که رویکرد جدیدی را در ورزش استان می‌بینم آماده همکاری در این عرصه هستم.
پیشکسوت هاکی کهگیلویه و بویراحمد افزود: یکی از مشکلات به موضوع عدم پرداخت حق‌الزحمه‌ها بر می‌گردد که بسیاری از داوران و مربیان اکنون دلسرد شده‌اند.
وی اذعان داشت: موضوع دیگر این که محل تمرین بانوان در سالن‌هایی است که برخی از آن‌ها در مکان مناسبی از شهر نیستند که لازم است فکری به حال آن‌ها شود.
گشتاسبی، یکی از دلایل ضعف ورزش در استان و پسرفت آن را مربوط به عدم ارتباط دستگاه ورزش با مدارس بیان کرد و گفت: وقتی مدارس ما با ورزش بیگانه باشند و آن‌ها را مورد توجه قرار ندهیم در آینده استعدادها و ظرفیت‌های بر باد رفته خواهیم داشت.
این پیشکسوت ورزش استان اصفهان از کنار گذاشته شدن کارشناسان ورزش در سال‌های گذشته انتقاد کرد و افزود: اگر این کارشناسان به بدنه ورزش بازگردند مشکلات ما برطرف می‌شود.
گشتاسبی از رابطه‌بازی به عنوان دردی برای ورزش استان در انتخاب مسئولان هیئت‌ها یاد کرد و افزود: تا هنگامی که از وجود پسر خاله‌ها و دختر عموها به جای متخصصین در هیئت‌ها استفاده می‌کنیم نباید توقعی بیش از این از ورزش و موفقیت در این وادی داشت.
داریوش بهنیازاده
نام شما

آدرس ايميل شما

استو
Iran, Islamic Republic of
خانم گشتاسبی افرین بر شما ما به شما افتخار می کنیم
احمد
Iran, Islamic Republic of
زمانی که سرکاریم کارنیکنیم وزمانی که بازنشسته شدیم نقدمیکنیم..
Iran, Islamic Republic of
درود احسنت ورزش ما هییت های ما جای طایفه بازی خاله بازی شده
dena
Iran, Islamic Republic of
آفرین بر شما
نرگس احمدپور
Iran, Islamic Republic of
درووووووووووووووووووووووود

استان ما جای جایش نشانی از شییییییییییییییییییرزنانی دارد که در عصر عصیان نان اجتماعی بر نام اجتماعی همیییییییییییییییییییشه نام آورند...
همیشه هفته نامه های استان از بالندگی دوران مربیگری شما بزرگ بانوی نام آور گچساران قلم می زدند..درود به همت شما که شروعی بهتر را بهتر از ماندنی بی فایده تشخیص دادید....
سپاس
سایت هنری فصل ممنوع
Iran, Islamic Republic of
تا حال ورزشکاران بهمئی در همه ی زمینه ها به خصوص رزمی خودشون را ثابت کردند ولی هیچگونه حمایتی نشدند ، چطور می گید که عملکرد گذشتگان خوب بود ؟؟؟
حق بهمئی همیشه خورده شد !!!
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1