تاریخ انتشار
شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۳۹
کد مطلب : ۵۰۵۶۸

مدیر سه‌گانه ورزش شهرداری دردانه را به دسته‌دوم برد

۴
۰
کبنا ؛ 
با کلنگ‌زنی چهار پروژه بزرگ عمرانی در شهر یاسوج و همچنین عهده‌دار شدن مسئولیت هیئت ورزشی سه‌گانه کهگیلویه و بویراحمد روزی جاودانه برای جاوید شهردار یاسوج رقم خورد.javid
امروز در انتخابات هیئت سه‌گانه استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور محمدعلی صبور، رئیس فدراسیون ورزشی سه‌گانه کشور صورت گرفت، محمدعلی جاوید با کسب ۱۹ رأی به عنوان رئیس هیئت ورزشی سه‌گانه در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزیده شد.
اما پیش از آن طی مراسمی که مسئولان ارشد استانی از جمله استاندار و معاون عمرانی و سایر مسئولان دستگاه‌های دیگر حضور داشتند، چهار طرح عمرانی بزرگ در شهر یاسوج کلنگ‌زنی شد.
امروز و در آیین کلنگ‌زنی این طرح‌ها ابتدا کلنگ طرح جدید پارک ولایت شهر یاسوج پس از مدت‌ها نگرانی و چشم‌انتظاری مردم به زمین زده شد و سپس جاده برگشت آبشار یاسوج برای دسترسی هرچه بهتر گردشگران و مسافران مورد کلنگ‌زنی قرار گرفت.
اجرای فاز دوم پارک غدیر شهر یاسوج در حاشیه رود بشار نیز طرحی بود که شهردار یاسوج با حضور استاندار و نماینده بویراحمد و دنا در مجلس آن را کلنگ‌زنی کرد و در انتها پارکی در کنار کارخانه قند یاسوج به وسعت یک هکتار برای آسایش شهروندان یاسوجی و مسافران پایتخت طبیعت ایران کلنگ‌زنی شد.
با مجموع کارهای صورت گرفته در این روز می‌توان از ۱۰ خرداد به عنوان روزی جاودانه برای شهردار یاسوج یعنی محمدعلی جاوید یاد کرد.
در کنار همه این توفیقات باید از حمایت اعضای شورای شهر یاسوج در هنگامه‌ای که بعضی از اعضا خواستار استیضاح وی در هفته گذشته بودند یاد کرد که این هم در نوع خود موفقیتی برای شهردار و خطری بود که از بیخ گوش جاوید شهردار پایتخت طبیعت ایران به خیر و سلامتی گذشت.
هرچند کسب مدیریت هیئت سه‌گانه استان کهگیلویه و بویراحمد موفقیتی برای جاوید شهردار یاسوج بود، اما در ماه‌های اخیر با سقوط تیم فوتبال شهرداری یاسوج به لیگ دسته دوم فوتبال کشور بسیاری معتقدند که جاوید مدیرعامل تیم در عرصه ورزش با شکست مواجه شده است.
داریوش بهنیازاده
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
بذارید سه گانه رو نابود کنه
Iran, Islamic Republic of
اخ سی ای ورزشی که نه در داره نه پیکر چرر اینکاررو میکنی مگه نمی بینید عملکرد این اقا رو تیم شهرداری کافی نبود
Iran, Islamic Republic of
مدیریت ایشون رو تیم شهرداری رو کرد هرکسی ورزشی باشه و مدیر باشه میفهمه
سهیل محمدی
Iran, Islamic Republic of
با سلام..باور کنید و یا نکنید اولین عاملی که سبب سقوط شهرداری به لیگ دسته دو کشور شد ،همین .. بود ..از یادمون نرفته که تو اوج مسابقات لیگ فوتبال،همین ..د خبر از منحل تیم شهرداری رو میداد و باعث حاشیه میشد و در آخر تیم سقوط کرد..پس نتیجه اینه که در ورزش موفق نیستی ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1