تاریخ انتشار
شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۵۹
کد مطلب : ۵۰۵۵۵

شهردار یاسوج رئیس هیات ورزش‌های سه‌گانه استان شد

۰
کبنا ؛3gane

رییس فدراسیون ورزش های سه گانه گفت: برای ارتقا و همگانی کردن این ورزش مفرح در کشور و حضور مقتدر ورزشکاران در مسابقات آسیایی و جهانی نیازمند حمایت بیش پیش رسانه ها به ویژه صدا و سیما هستیم.

 محمد علی صبور در مجمع انتخاباتی هیات ورزش های سه گانه کهگیلویه وبویراحمد افزود: یکی از رویکرد ها وبرنامه های اساسی فدراسیون ورزش های سه گانه در سال جاری ارتباط مستمر با رسانه ها و تا حد امکان برگزاری مستقیم مسابقات این رشته ورزشی از طریق سیما است.

وی بیان کرد: جذب حامیان مالی به ویژه از طریق شرکت ها و بخش خصوصی برگزاری منظم لیگ ، شناسایی استعدادها در همه استان های کشور و برگزاری کلاس های آموزشی و تقویتی ورزشکاران از سایر اهداف و برنامه های این فدراسیون برای ارتقای جایگاه ورزش های سه گانه است.
صبوراظهار کرد: این رشته ورزشی ابتدا در سال ۱۳۷۸ و با حضور ۳۸ ورزشکار تحت عنوان کمیته ای زیر نظر فدراسیون دو میدانی فعالیت خود را آغاز و سرانجام در سال ۱۳۸۵ به عنوان فدراسیون ورزش های سه گانه کشور معرفی شد.
کمک صفر ریالی وزارت ورزش به استان‌ها در رشته ورزشی سه‌گانه

رئیس فدراسیون ورزش سه‌گانه گفت: در دو سال اخیر از وزارت ورزش یک ریال هم برای کمک به استان‌ها در این رشته ورزشی دریافت نکردیم.
محمدعلی صبور  اظهار کرد: یکی از رویکردها و برنامه‌های اساسی فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه در سال جاری ارتباط مستمر با رسانه‌ها و تا حد امکان برگزاری مستقیم مسابقات این رشته ورزشی از طریق سیما است.
وی بیان کرد: جذب حامیان مالی به ویژه از طریق شرکت‌ها و بخش خصوصی برگزاری منظم لیگ، شناسایی استعدادها در همه استان‌های کشور و برگزاری کلاس‌های آموزشی و تقویتی ورزشکاران از سایر اهداف و برنامه‌های این فدراسیون برای ارتقای جایگاه ورزش سه‌گانه است.
صبور اظهار کرد: این رشته ورزشی ابتدا در سال ۷۸ و با حضور ۳ هزار ورزشکار تحت عنوان کمیته‌ای زیر نظر فدراسیون دو و میدانی فعالیت خود را آغاز و سرانجام در سال ۸۵ به عنوان فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه معرفی شد.
وی با بیان مشکلاتی که اکنون در خصوص این رشته وجود دارد، افزود: در دو سال اخیر یک ریال هم بابت کمک به استان‌ها از وزارت ورزش دریافت نکرده‌ایم.
صبور افزود: باید بگویم که در سال گذشته از وزارت ورزش تنها ۲۱۰ میلیون تومان و از کمیته ملی المپیک هم ۳۵ میلیون تومان کمک دریافت کردیم که کفاف هیچ‌کاری را نمی‌دهد.
رئیس فدراسیون ورزش سه‌گانه تصریح کرد: با دوستانی که در سراسر کشور دارم و ارتباطاتی که هست مسابقاتی را برگزار کرده و همایش‌هایی را داشته‌ایم.
این مسئول ادامه داد: به وزارت ورزش گفته‌ام که برای هر استان تعداد ۳۰ دوچرخه در حد ۱٫۵ میلیون تومان نیاز داریم تا آن را در اختیار آقایان و بانوان قرار دهیم که منتظر جواب این پیشنهاد هستیم.
ورزش سه گانه یکی از مهیج ترین رشته های ورزشی شامل ۱۵۰۰ متر شنا، ۴۰ کیلومتر دوچرخه سواری و ۱۰ کیلومتر دو صحرانوردی است که ورزشکار باید به صورت متوالی و پی در پی انجام دهد.
در این آیین محمد علی جاوید به عنوان تنها نامزد، با کسب ۱۹ رای به عنوان رییس هیات ورزش های سه گانه کهگیلویه وبویراحمد انتخاب شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1