تاریخ انتشار
شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۴۹
کد مطلب : ۵۰۵۴۶

افسوس خادمی برای یاسوج

۸
۰
کبنا ؛
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهرها باید برای شهروندان و مسافران زیبا باشند به همین خاطر برای ورودی‌های نابسامان یاسوج که چهره زشتی دارند، نگران هستم.
khadmi
سیدموسی خادمی در آیین کلنگ‌زنی چهار پروژه عمرانی در شهر یاسوج و در محل تپه تخریب شده استانداری، اظهار کرد: از دی و بهمن سال گذشته با توجه به همه مشکلاتی که بود دستور دادیم که طرح ساخت آن را به مناقصه بگذارند.
وی ادامه داد: با این کار می‌خواستیم غصه‌ای که برای مردم از بابت تخریب این تپه ایجاد شده بود بکاهیم و به همین منظور پس از آن کار غیرکارشناسی گذشته، طرحی مردم‌پسند در آن اجرا کنیم که از آلام مردم بکاهد.
خادمی افزود: با همکاری نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ برای ساخت این پارک اعتباری در نظر گرفته شده است که باید از نماینده مجلس به دلیل همکاری برای اجرای این طرح قدردانی کنیم.
وی گفت: این پارک و ساخت آن و تغییر وضعیتی که دارد از اولویت‌های ما در اعتبارات ماده ۱۸۰ بود که امیدواریم با ساخت آن مردم و مسافران از فضای سبز در نظر گرفته شده نهایت استفاده را ببرند.
این مسئول ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: یکی از مسائلی که روز و شب به آن فکر می‌کنم و دغدغه‌ای برای من شده چهره زشتی است که در ورودی‌های شهر یاسوج می‌بینیم که واقعاً زیبنده و برازنده مرکز استان نیست.
وی از دلزدگی هر عابری که از ورودی‌های شهر عبور می‌کند گفت و افزود: لازم است فکری به حال این ورودی‌ها کنیم و با تحرک بیشتر در عمران شهری بکوشیم همچنان که اکنون کارهای خوبی در همه شهرهای استان در دست اجرا بوده و جاده‌های ورودی ابتدای شهرها در حال تکمیل است.
خادمی از فعال شدن کمیته برنامه‌ریزی شهرستان‌ها خبر داد و خاطرنشان کرد: سعی می‌کنیم که اعتبارات را خرد نکنیم تا بتوان از آن‌ها استفاده بهینه‌ای برای انجام کارهای بزرگ کرد.

نام شما

آدرس ايميل شما

غیر ساداتی
Iran, Islamic Republic of
چه عجب ! بلاخره حرفی هم از بویراحمد زدی , توکه همش تو فکر سادات و باشت هستی , البته شاید هم چون می خواهی همه ساداتی ها را بیاری یاسوج بهانه گرفتن و گفتن اول باید برامون بسازیش تا بیاییم.
واقعيت
Iran, Islamic Republic of
زود باربندت را ببند كه رفتنت قطعي هست
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
تاسف برای استانی که تو استاندارش هستی با این عملکرد.
Iran, Islamic Republic of
با سلام به استاندار عزیز، آقای خادم یه فکری هم برای ورودی شهر از طرف مهریان به شهر بکنید با بودن رودخانه ولی این قسمت چهرهای روستا مانند دارد و از فضای سبزو پارک خبری نیست ، باتشکر
مهمان
Iran, Islamic Republic of
با سلام به استاندار عزیز و زحمت کش نمیدونم مردم این استان کی را میخواهن البته کسانی که این مطالبو مینویسن معدودن در حد انگشت شمار که اینها مریضن یا دنبال پستن و واقعا لیاقت پست ندارن و متاسفم برای کسانی که این مطالبو مینویسن بابا از خدا بترسید شما کسانی را میخاهید مثل نوذری و صابری که نذاره حتی حرف بزنید چرا برادر کشی میکنید حاج حسینی را هم همین کارارا کردید چه چیزی بافتید چرا بجه های استان ما خارج از استان خوب و توانمند ن ولی در استان ناتوان چون حواشی ها و مریضا نمیذارن
اکبری
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم برا اقای یا خانم دلسوز و واقعیت تورا خدا دنبال چی هستید خدا روزیتو ن را جای دیگه بده
یه لر خوش تیب
Iran, Islamic Republic of
به فکر شهرهای دیگر استان هم باشید تبل قشنگ همش یاسیج
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
بویراحمد رو غارت کردن همه ی مسیولین افراد بیسواد داد از قوم گرایی هوار از پارتی بازی زارعی کجایی اصلا هستی؟
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1