تاریخ انتشار
شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب : ۵۰۵۱۱

اماکن ورزشی کهگیلویه بازرسی شد+عکس

۲
۰
کبنا ؛در اقدامی غیره منتظره بازرسی از ادارات، اماکن وباشگاههای شهرستانهای کهگیلویه ،چرام ولنده صورت گرفت.

نوید محمدی در گفتگو با کبنااسپورت اظهار داشت: به دستور مدیرکل ورزش وجوانان استان طرح بازرسی از باشگاهها،اماکن وادارات شهرستانها وبخش های تابعه آنها به صورت جدی در دستور کار اداره کل ورزش استان قرار گرفته است.bazrasi amakn

وی تصریح کرد: در حال حاضر سه بازرس به صورت محسوس ونامحسوس از ادارات ،هیئت ها ،باشگاهها واماکن ورزشی استان بازرسی میکنند واین بازرسی به منظور شناسایی نقاط قوت وضعف وهمچنین افزایش کیفی وکمی وایجاد رقابت در بین مدیران این مجموعه ها به مرحله اجرا در می آید.

مسئول باشگاههای استان با اشاره به بازدید از کلیه ادارات ،اماکن ،هیئت ها وبا شگاههای شهرستانهای کهگیلویه،چرام ،لنده وبخش های تابعه آنها گفت:بصورت کاملا" دقیق وحساب شده این مجموعه ها مورد بررسی قرار گرفتند ونقاط ضعف وقوت آنان جهت تدوین نمودن یک برنامه ریزی منظم در سال جاری صورت گرفت.

محمدی تغییر در رأس بعضی از هیئت ها را لازم دانست وافزود: در ورزش باب شده هر هیئتی که در حوزه کاری اش موفق عمل نکند ،نبود منابع مالی کافی را بهانه کرده وآن را سپری مناسب برای دفاع از عملکرد ضعیف خود می داند در صورتیکه هنر یک هیئت دار آن است که در شرایط بی پولی بتواند در حوزه تحت مسئولیت خود را به خوبی اداره کرده ورضایت خاطر زیر مجموعه وعموم مردم را فراهم کند.

در این بازرسیها آقایان نوید محمدی ،امید محمدی ومهدی روایی از کارشناسان خوب ورزشی استان ،با حضور در این شهرستانها نقاط قوت وضعف ادارات،هیئت ها، باشگاهها واماکن ورزشی را جهت ارائه به مدیر کل ورزش مورد بررسی و ارزیابی قراردادند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تقی
Iran, Islamic Republic of
به خدا یکی باید این افراد که معضل ورزش استانند مورد بررسی قرار دهد وای به حال ورزش
Iran, Islamic Republic of
اگه اینها که زمانی ملی پوش بوده اند و درد ورزش رو میفهمند و دارای مدارک عالی تحصیلی نیز میباشند معزل هستند دیگه وای به حال بقیه.
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
1