تاریخ انتشار
شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب : ۵۰۴۵۶

امام جمعه گچساران: ساکت نخواهم شد و ادامه می دهم

۲۲
۰
کبنا ؛hejazi

.

آماده شنیدن سخن مسئولان معترض به اظهارات خود هستم.
امام جمعه گچساران با بیان این‌که وظیفه من دفاع از مردم بوده و ساکت نخواهم شد، گفت: آماده شنیدن سخن مسئولان معترض به گلایه‌های خود هستم.
به گزارش کبنا نیوز و به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی ظهر امروز در خطبه نخست نماز عبادی سیاسی جمعه ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا و اجتناب از نافرمانی خدا، با اشاره به فرا رسیدن ماه پرفضیلت شعبان، اظهار کرد: فضایل ماه شعبان بسیار عظیم و پرفضیلت بوده که توصیه زیادی به روزه گرفتن و عبادت در این ماه شده است.
امام جمعه گچساران ادامه داد: شعبان ماهی است که عرصه زمین به قدوم بهترین اولیاء الهی و راهنمایان بشری مزین می‌شود.
حجازی تصریح کرد: در این ماه، میلاد احیاکننده دین نبوی حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و میلاد برادر جانبازش حضرت ابوالفضل العباس(ع)، میلاد حضرت سیدالساجدین علیه‌السلام چهارمین امام بر حق مسلمین، میلاد جوان کربلا حضرت علی اکبر(ع) و در نیمه این ماه پربرکت، تولد آخرین ذخیره الهی، نجات دهنده عالم بشری، حضرت اباصالح المهدی(عج) را خداوند به ما ارزانی داشته تا زمین هیچ‌گاه از ولی خدا خالی نباشد و پویندگان حقیقت در کمال سلامت راه هدایت را بپویند.
وی با بیان اینکه از عظمت ماه شعبان غافل نشوید، ابراز کرد: عقل راه نجات انسان بوده و همه انسان‌های عالم به وسیله عقل راه معرفت و شناخت به اهل بیت را که راه رستگاری بوده، به دست خواهند آورد.
امام جمعه گچساران در بخشی از سخنان خود با اشاره به راه رستگاری و تمسک به اهل بیت (ع)، خاطرنشان کرد: به وسیله تمسک به علم اهل بیت، جهل، نادانی، بی‌سوادی از بندگان جدا شده و آزادی دنیوی و اخروی در مسیر اهل بیت است.
حجازی با بیان اینکه علم و تقوا به جامعه عزت می‌بخشد، تاکید کرد: تلاش کنیم نسل جوان را به سمت و سوی علم و تقوا بکشانیم زیرا جامعه‌ای که نسل جوان با سواد استاد حوزه و دانشگاه، مهندس و پزشک تربیت کند از لحاظ اقتصادی و امنیتی خود را تضمین کرده است.
امام جمعه گچساران در خطبه دوم نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان با اشاره به مناسبت‌های این هفته، ضمن تبریک به مناسبت روز یکشنبه سوم ماه شعبان میلاد با سعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار، بیان کرد: امام حسین پاسدار اسلام، انقلاب و پیغمبر بود که اگر ایشان نبودند دین و مکتب پیغمبر به فراموشی سپرده می‌شد.
وی با بیان اینکه  پاسدار حافظ نظام و انقلاب است، ابراز کرد: پاسداری یک فرهنگ بوده و همه باید پاسدار انقلاب در مسیر پاسداری شهید کربلا باشیم زیرا که پاسدار فرهنگ عزت و افتخار بوده و سپاه پاسداران امروز بازوی انقلاب و نظام است.
حجازی ۴ شعبان ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز را یادآور شد و گفت: آن حضرت جانباز بوده و دو دستش را در راه اسلام تقدیم کرد.
امام جمعه گچساران مناسبت دیگر این هفته یعنی میلاد با سعادت سید‌الساجدین حضرت زین‌العابدین(ع) را تبریک گفت.
وی با اشاره به فرا رسیدن سالگرد رحلت جانسوز معمار کبیر انقلاب ۱۴ خرداد، با بیان اینکه امام راحل به جهانیان ثابت کرد دین اسلام تنها مکتبی است که انسان را به سرمنزل سعادت و نیک ‌کامی می‌رساند، افزود: ما با گرامیداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی می‌توانیم به جهانیان ثابت کنیم که این انقلاب با حضور مردم همچنان در تمامی عرصه‌ها پویا است.
حجازی در بخشی از سخنان خود خاطرنشان کرد: همه ما مسئول هستیم که در راستای حکومت اسلامی تلاش کرده و مبانی دین اسلام را در جامعه بر پا کنیم.
وی با بیان آن‌که گاهی اوقات مشکلاتی از جانب مردم گفته شده و گلایه‌هایی می‌کنند، بیان کرد: وظایف امام جمعه این است که مشکلات شهرش را دانسته و به مسئولین مربوطه انتقال دهد که هم مسئولان تلاش کرده و هم مردم بدانند این منصب محلی برای بیان مشکل مردم است.
حجازی با بیان اینکه حل مشکلات مردم خواسته مقام رهبری است، تصریح کرد: این وظیفه بر عهده امام جمعه بوده و اگر ۱۰ بار دیگر هم در رفع مشکلات مردم داد بزنم ادامه خواهم داد.
وی ادامه داد: مشکل بیکاری کشور را می‌دانم اما مشکل بیکاری در گچساران بیشتر بوده این حرف من است و اگر مسئولی معترض است بیاید پای همین تریبون و بگوید این گزارش دروغ بوده و بیکاری در گچساران بیشتر نیست و به همین خاطر وظیفه من دفاع از مردم بوده و ساکت نخواهم شد.
امام جمعه گچساران در پایان خاطرنشان کرد: مشکلات گچساران علاوه بر بیکاری چیزهای دیگری هم هست که باز هم به نسبت بیشتر بوده و باید جواب داده شود زیرا که اگر حل مشکل مردم برای مسئولان مهم نیست برای ما مهم است.
نام شما

آدرس ايميل شما

یک منتقد
Iran, Islamic Republic of
سلام
اینکه مشکلات هست که همه می دانیم اینکه بیکاری هست همه می دانند اما راهکار چسیت؟
چه کسی مسئول است؟
اصلاٌ بیکاری مهمتر است یا چیز دیگر؟
اگر بیکاری مهم است چرا هزینه گزاف خرج زیبا سازی می کنیم؟
چرا هزینه های زیاد خرج جایی می کنیم که هفته یا ماهی چند ساعت نیازش داریم؟
چه کسانی را صدا زدیم بیایید کمک کنید؟
چرا مسئولانی که وظیفه دارند بطور مشخص به محاکمه نمی نشینند؟
تیر در تاریکی در کردن چه سودی دارد؟
بگوییم آقای استاندار اگر تا شش ماه دیگر قسمتی از بیکاری حل نشد علیه او راهپیمایی می کنیم.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا قربونت برم این بیکاری جوانان گچساران را همه میدانند.حضرتعالی راهکار برای حل این معضل بفرمایید و گر نه ماه خود میدانیم که بیکار هستیم .شغل ایجاد بفرمایید تا ما کار کنیم تا بیکار نباشیم
گچساران
Netherlands
آقای امام جمعه محترم شما بفرمایید اشتغال باید به چه صورتی ایجاد بشه تا ما هم انجام بدیم؟؟؟ وقتی جنابعالی حاضر نیستی یک قدم از حقوق هسته ای خودت پایین بیای و نمیخوای مصالحه کنی و با قدرت هر جمعه دستتو تو هوا میچرخونی و میگی همه ی کشورهای دنیا غلط میکنن و همه ی مملکت بخاطر وضع شدن تحریم دچار رکود اقتصادی شده و بیشتر کارخونه های کشور دارن تعدیل نیرو میکنن چه کاری از دست مسئولان رده پایین برمیاد ؟؟؟ تا کارخونه ی جدیدی تو گچساران ایجاد نشه هیچ کاری نمیشه کرد...نزدیکترین کارخونه ای که به بهره برداریش مونده پتروشیمیه که 2.3 سال دیگه به بهره برداری میرسه...لطفا الکی انتقاد نکن..راهکار ارائه بده عزیز....اگه شما بلدی برو دست کارخونه دارهارو بگیر بیار گچساران کارخونه بسازن مگه نمیگی بلدم برو بیارشون...میخوایم یاد بگیریم..آقای امام جمعه محترم توی 98 درصد شهرهای کشور بیکاریه شدیده...غیر از 5.6 شهر بزرگ کشور که تمام کارخونه ها اونجاهاست ...همه ی شهرهای کشور مردمشون یا قاچاق میکنن یا سر تاکسی کار میکنن..کجای کاری؟؟؟
جوان گچساراني
China
شما دهدشتيها نيروهايتان را از گچساران بيرون ببريد و اين همه نيرو تو سد و شركت نفت و سركار وزاريد به اندازه كافي كار برامون هست. همين روزا قراره ليست كساني كه با سفارش شما رفته سركار منتشر بشه
سهراب
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر امام جمعه مردمی و زحمت کش شهرستان گچساران که از روزی که به این سمت منصوب شدند در جهت رفع مشکلات این شهر کوشش فراوان کردند از خداوند منان برای ایشان طول عمر با عزت آرزومندم
آگاه
Iran, Islamic Republic of
ای کاش جوان گچسارانی کمی بدون حب وبغض صحبت می کرد.فهمیدم که بی اطلاعی.لعنت بر اون کسی که لیستی سراغ داره ورو نمی کنه.بگذریم از راه وروش نون به نرخ روز خوری کبنا.امام جمعه به کسی باج نمیده کبنا جون هرچقدر میخوای تحریف کن .فایده ای برات نداره
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
مردم گچساران پشتت نیستن که راهپیمایی کنی باور نداری امتحان کن.........................
علی
Iran, Islamic Republic of
با با داره شوخی میکنه
حسن
Iran, Islamic Republic of
ای کاش مسئولای بومی شهرمون هم به اندازه ای که حاج آقا حجازی برا شهرمون دلسوزی میکنه ، دلسوز بودن.
ولی شک نکنید تا مسئولین ما اینجو بی بخار و بیخیال باشن تا ظهور آقا امام زمان (عج) گچساران شاید پسرفت کنه ولی پیشرفت نمیکنه.
حامد
Iran, Islamic Republic of
ای خدا پدرتو بیامرزه گچسارانی.بگو مرگ بر امریکا تا مشکل ایران حل بشه
رضا
Iran, Islamic Republic of
مطمئن باشین امام جمعه هم اگه جایه دیگران باشه مطمئنن همین مشکلات برای ایشان هم پیش میاد .
همشهری
Iran, Islamic Republic of
کار هست پارتی نیست!!!
گچساران
Iran, Islamic Republic of
قربانت حامد جان...آخه آدم ناراحت میشه مبینه هر جمعه حرف از مرگ بر اینو اونه و بعد میان اظهار نظر میکنن که چرا بیکاریه...آخه امام جمعه محترم بیکاری و فشار اقتصادی بیشتر بخاطر تحریم هاست...اون موقعی که تحریم ها هنوز به این شدت نبود و باید میبودی و اعتراض میکردی شما در گچساران منصوب نشده بودی...باید این اعتراض هاتو در زمان جعفری و جناب حسینی ابراز مینمودی و نه الان که تحریم ها کمر شکن اعمال شده و همه ی کارخونه های فعلی کشور دارن با زور خودشونو نجات میدن از ورشکستگی.. چه برسه به اینکه بخوان بیان تو گچساران سرمایه گذاری کنن و کارخونه بزنن.
باشتی
Canada
لطف کن راه کار بده عزیزم .....................
اول تو دفترت دست دونفر بیکار واقعی را بگیر البته نه صد شغله ها را بعد . چرا امروز متوجه شدی بیکاری زیاده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برای شناخت مفاهیم باید علم اون را وهمچنین راه برون رفت را بلد باشی ؟ وگرنه چه کسی هست که با تمام وجودش بیکاری را لمس نکرده باشه در این منطقه . کسانی که مسبب هستند را معرفی کنید که البته می دانید بیکاری ما محصول دو سال اخیر نیست . بلکه خیلی بیشتر از این دو سال یعنی چندین دهه . بله گلم ؟دلم ؟ بشنو حرفمو که خسته شدیم از ادعا ها.........................................
Iran, Islamic Republic of
ادامه بده همو که میر احمد وت گو
بینا
Iran, Islamic Republic of
شیره را خورد و گفت شیرین است .

خیلی ببخشید چشم بسته غیب میگین

این محصول 20 سال مدیریت شما و امثال شماست . حالا شما هم دلواپس شدی .

اصن یه وضی
Iran, Islamic Republic of
در اشتغالزایی خبری از نماینده نیست فقط در رسانه ها ظاهر می شود.
ss
Iran, Islamic Republic of
ميگن نماينده اقتصاددان وبودجه تصويب ميكنه !!!جوانهاي بيكار كه راي زيادي به ايشون دادن ،پس چرا ايشان يك كار زودبازده واشتغالزا راه نميندازه
مهدی
Iran, Islamic Republic of
چه کنم که تو نظر میدی اخ اخ اخ ه چقدر شما فیلسوفی
غیر قانونی
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون خیلی نیرو در گچساران و باشت جذب کرده به ویژه در دانشگاه پیام نور باشت . لطفا رسیدگی شود تا آزمون برگزار گرددنه هر کسی توانست با پارتی بازی بدون ضابطه وارد شود . لطفا پیگیری گردد .
Iran, Islamic Republic of
ایجاد شغل در منطقه نفت خیز کار سختی نیست مدیران ما اهل برنامه نویسی نیستند از مدیران با سواد بدون خط استفاده شود مشکل حل می شود چرا این همه به امام جمعه محبوب بی شرمانه حمله کرده اید اگر فکر می کنید راهکار ارتباط با آمریکا و رفتن زیر بار زور هست ترجیح می دهیم بیکار باشیم تا نوکر .
شکلات
Iran, Islamic Republic of
متشکرم آقای امام جمعه محترم . حیف که خیلی از مردم کوته فکرشدن و حاضرند که مصلحت نظام و ممکلت را با منافع شخصی خودشون معامله کنن ، بعضی ها هم انگار وظیفه امام جمعه رو با مسئولین اشتباه گرفتن .
سرنوشت ترامپ

سرنوشت ترامپ

حتی اگر ترامپ و میلیون‌ها طرفدار وی در برهه کنونی نخواهند بپذیرند، با این حال باید بدانند ...
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
1