تاریخ انتشار
جمعه ۹ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۷
کد مطلب : ۵۰۳۹۷

داوران جوان فوتبال حاشیه‌‌پردازی ممنوع / داور سیاه و سفید نداریم

۳
۰
کبنا ؛رئیس کمیته داوران فوتبال کهگیلویه و بویراحمد از داوران جوان فوتبال این استان خواست برای ارتقای کار و درجه خود به جای توسل به حاشیه‌پردازی دانش و مهارت خود را تقویت کنند.
اسماعیل افشون  در حاشیه اجرای طرح ایران‌ویژن در کهگیلویه و بویراحمد با تبریک به مناسبت راه‌اندازی این طرح در استان گفت: داوران هم مشمول طرح ایران‌ویژن می‌شوند و برای این که از قافله کشور عقب نمانند راهی به جز تقویت مهارت‌ها و دانش خود ندارند.
رئیس جدید کمیته داوران هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در یکی از این فازها که فاز دوم طرح ایران‌ویژن است داوران ملزم به رعایت نکاتی هستند که برای حرفه‌ای شدن آن‌ها را یاری می‌کند.
افشون در ادامه از استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان یکی از قطب‌های داوری فوتبال کشور یاد کرد و گفت: از نظر من به عنوان رئیس کمیته داوران استان، اکنون ۱۰ تا ۱۲ داور هم استانی استحقاق حضور در رده‌های بالای فوتبال کشور اعم از لیگ برتر و لیگ آزادگان را برای قضاوت دارند.
رئیس هیئت داوران استان کهگیلویه و بویراحمد توانمندی استان در امر داوری فوتبال را بالاتر از استان‌هایی دانست که در سطح فوتبال کشور در رده‌های نخست قرار دارند و در همین خصوص با توصیه به جوانان برای حفظ خود در این عرصه پرهیز از حواشی را مهم‌ترین رکن برای موفقیت در عرصه ملی داوری دانست.
افشون با انتقاد از این که در بسیاری موارد احساس شده و به گوش می‌رسد که داوران برای ارتقای وضعیت خود وارد دسته‌بندی‌ها می‌شوند و نوعی دعوای زرگری در داوری فوتبال استان رایج شده، افزود: در دوره مدیریت ما تنها قابلیت‌ها و توانمندی‌ها را مد نظر قرار می‌دهیم و داوران بی‌جهت پشت سر برخی افراد وارد دسته‌بندی‌های کاذب نشوند که سودی برایشان ندارد.
این مسئول افزود: از پیشکسوتان داوری استان انتظار داریم که جوانان داور را همراهی کنند و اجازه ندهند که در راهی که برگزیده‌اند وارد حاشیه‌هایی شوند که آن‌ها را از قافله داوری کشور و جهان باز ‌دارد.
افشون استحقاق داوران فوتبال استان را از گذشته تاکنون حضور در میادین بین‌المللی دانست و گفت: اگر به متن بیش از حواشی توجه می‌کردیم توانمندی بیش از این برای موفقیت در سطوح بین‌المللی داشتیم.
وی به داوران جوان استان قول داد تا فارغ از هرگونه دسته‌بندی و سیاه و سفید جلوه دادن افراد تنها با اتکا به قابلیت‌ها از وجود آن‌ها استفاده شود و در همین خصوص با تأکید مجدد به داوران جوان از آن‌ها خواست تا از این پس وارد دسته‌بندی‌های بی‌فایده و اساس نشوند.
داریوش بهنیازاده
نام شما

آدرس ايميل شما

داور
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت همه دوستان.بنده بعنوان ی داور باتوجه به شناختی که از آقای افشون دارم مطمئنم ایشون کاری رو بدون انصاف وعدالت انجام نمیده و مطمئنا داوران بار دیگه در زمان مدیریت ایشون به جایگاه اصلیشون در سطح کشور برمیگردن.انتظار از داروان خوبمون اینه که دور از حاشیه به کار قضاوتشون بپردازن وگوش به افراد سودجو وفرصت طلب ندن.امسال سال شکوفایی داوران استانه وبالطبع سال رسیدن حق به حقدار.
داور
Iran, Islamic Republic of
الحق که رییس مقتدری هستی
Iran, Islamic Republic of
اخ سی داوری
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1