تاریخ انتشار
جمعه ۹ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۴
کد مطلب : ۵۰۳۸۵

علت شکست فوتبال، نبود نگاه حرفه ای است

۵
۰
کبنا ؛karamatmosavi
دبیر هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با اجرای طرح ایران‌ویژن، مهم‌ترین رخداد فوتبالی استان کهگیلویه و بویراحمد در حال وقوع است.
سید کرامت‌الله موسوی در جمع خبرنگاران با بیان این‌که طرح ایران‌ویژن و اجرای آن موجب ارتقای وضعیت فوتبال در استان‌ها از آماتور به سوی حرفه‌ای شدن خواهد بود، اظهار کرد: با پیگیری‌هایی که در استان انجام دادیم و لطفی که فدراسیون فوتبال داشت این طرح در استان برگزار می‌شود.
دبیر هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دوره جدید با همه توان به سوی حرفه‌ای شدن گام بر می‌داریم و همه ارکان فوتبال استان از هیئت‌های شهرستانی تا داوران و بازیکنان همه باید خود را با این شرایط وفق دهند.
این مسئول در هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: طرح ایران‌ویژن دارای پنج فاز است که باید با پشت سر گذاشتن هر فاز وارد مرحله و فاز بعدی شویم که نخستین فاز آن را هم باید از خود هیئت و تغییر چارت‌ها آغاز کنیم.
وی با درخواست از مسئولان استان که لازم است این طرح را جدی بگیرند از آن‌ها خواست تا برای کمک به رشد فوتبال استان و همگام شدن با سایر استان‌ها هیئت فوتبال را در عملی کردن این اقدام یاری کنند.
این مسئول در ادامه علت شکست‌ها در فوتبال را به دلیل نبود نگاه حرفه‌ای به این رشته دانست و گفت: اکنون با آغاز طرح ایران‌ویژن که فدراسیون فوتبال و مهم‌تر از همه کنفدراسیون فوتبال آسیا بر اجرای ان تأکید دارد در آینده شاهد موفقیت‌ها خواهیم بود.
موسوی اجرای طرح ایران‌ویژن در استان را به معنای همنوایی با کشور و آسیا و بلکه فوتبال جهان دانست و گفت: امروزه دیگر فوتبال در همه جهان یکپارچه شده و در هیچ بخش از جهان نمی‌توان بدون هماهنگی با فیفا اقدامی را انجام داد.
دبیر هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با درخواست از عوامل و دست‌اندرکاران فوتبال استان برای مطالعه طرح ایران‌ویژن تصریح کرد: برنامه‌های توجیهی را در سراسر استان برگزار خواهیم کرد تا اهالی فوتبال بیشتر در خصوص این طرح آشنا شوند و بتوانیم اهداف خود را اجرایی کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

بهلول
Iran, Islamic Republic of
آقای موسوی سلام
1-جناب موسوی شما رییس هیات فوتبال بودبد و این نگاه را شما باید عوض میکردید . شما سیاست گذار فوتبال استان هستید اگر به فوتبال استان توجه نمبود پس شما در آن جایگاه چکاره هستید ؟
2- خدمت شما عرض شود که طرح آسیا ویژن و به طبع آن ایران ویژن نتیجه فشار AFC بر فدراسیون فوتبال ایران و سایر کشورهای قاره کهن در جهت ارتفا کمی و کیفی فوتبال است پس لطف بفرما بر ما هیچکاره های بیخبر ، منت نگذار که این طرح با لطف فدراسیون و پیگیریهای شما در استان اجرا خواهد شد.
3 - اگر فدراسیون لطف دارند ، باید به فکر زیرساخت باشید . این طرح قابل اجرا نیست مگر به اندازه کافی زمین فوتبال وجود داشته باشد . فرض را بر این بگیرید که فردا روز در سطح شهرهای استان بخواهند با تعدادی تیم این طرح را اجرا کنند ، آیا زمین فوتبال به اندازه کافی برای تمرین تیمها وجود دارد ؟ در مرکز استان به تیم شهرداری که در لیگ یک بود زمین نمی رسید ، حال چطور میخواهید هم طرح ایران ویژن را اجرا کنید و هم لیگهای استانی و شهرستانی را ؟
4 - جای خوشحالی است که این طرح در استان در شرف اجراست بر منکرش لعت و دست هرآنکس را که در این جهت تلاش کرده و میکند ، بوسیده و قدمش را بر چشم میگذارم .
آگاه
Iran, Islamic Republic of
شكست فوتبال بخاطر وجود أمثال شما ست آقاي سيدكرامت خجالت بكش از رو كه نميروي حيا كن و از اين فوتبال برو دوران طلائي ورزش فوتبال زمان مديريت فرجي بود و دبيري عسكري
سهیل محمدی
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای رییس؛ از تیم شهرداری خبری نیست..لطفا بگید چرا برای فصل بعد از همین الان تو فکر تیم شهرداری نیستید !!!!
دبیر
Iran, Islamic Republic of
بابا این آقا استعفا داده فکر نکنم خودش روش بشه دیگه برگرده شما هم الکی تیتر نزنید حداقل بگید پیشکسوت نه دبیر
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
شما خجالت بکشید که هنوز فرق فوتبال ووالیبال را نمیدانید،... شهرداری رارا به خاطر ندانم کاری وبیسوادی در امر ورزش سقوط دادند،حیف است اسم استاد .... بیارید.
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1