تاریخ انتشار
جمعه ۹ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۴۲
کد مطلب : ۵۰۳۵۹

دفاع بانوی اصلاح طلب از سفر فائزه هاشمی

۱۱
۰
کبنا ؛سیده فرزانه آرامش
با آمدن فایزه هاشمی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران جمهوری اسلامی ایران به یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد و دیدار با جمعی از اصلاح‌طلبان، انتقاد و حرف‌ و حدیث‌های زیادی در این خصوص در رسانه‌های مختلف صورت گرفت، فرزانه آرامش از زنان اصلاح طلب و سیاسی کهگیلویه و بویراحمد طی یادداشتی کوتاه به این قضایا واکنش نشان داد که از منظر شما خوانندگان گرامی می گذرد:

dبسمه تعالی
در پاسخ به اظهارات حجه الاسلام شفقت پور در مخالفت با سفر سرکار خانم هاشمی ذکر چند نکته را بر خود فرض می‌دانم:
۱-خانم هاشمی حداقل در جایگاه یک شهروند، حق مسافرت به هر نقطه از ایران را داشته و در این خصوص مانند سایر شهروندان نیاز به اخذ اجازه از هیچ مقام دولتی یا غیر دولتی را ندارد.
۲- ایشان نه قصد سخنرانی عمومی داشتند و نه خیال استفاده از هیچ مکان و امکانات دولتی، بنابراین نیازی به اطلاع رسانی همگانی نبود و در این باب نیز قصوری صورت نگرفته است.
۳-از گروههای فشار و نسخه بدل‌های ... که فرصتی طلایی جهت ایجاد مزاحمت و هتک حرمت را از دست داده اند انتظار خماری و دلخوری می رفت اما از بزرگانی چون حاج آقا که بر مسند وعظ تکیه دارند چنین سخنان و قضاوتی دور از انتظار است.
گوشم شنید قصه ی ایمان و مست شد                            کو قسم چشم ؟ صورت ایمانم آرزوست  
نام شما

آدرس ايميل شما

قلی
Iran, Islamic Republic of
متاسفم براتون
محمد رضا
Iran, Islamic Republic of
به به نگاه آرامش و فائزه چه به هم میان ..
بیدار
Iran, Islamic Republic of
دختر کسی که اصلاح طلبان او را عالی جناب سرخپوش می نامیدند و بالاخره کسی که در روز عاشورای سال ۸۸ با حضور در جمع فتنه گران، به عنوان یکی از فعالین فتنه ۸۸ در دادگاه محکوم شد.

در حالی که حکم دادگاه بدوی فائزه هاشمی رفسنجانی روز ۱۳ دی ماه ۱۳۹۰ از سوی شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی تهران، به غلامعلی ریاحی، وکیل وی ابلاغ شد و بر اساس این حکم فائزه هاشمی رفسنجانی، فرزند اکبر برابر حکم دادگاه به جرم “فعالیت تبلیغی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران” به ۶ ماه حبس و ۵ سال محرومیت از فعالیت های سیاسی، فرهنگی و مطبوعاتی محکوم شد، اما مدعیان قانون مداری به نشست های آشکار و مخفیانه با این محکوم دادگاه انقلاب برگزار کردند.

این که چرا و به چه دلیل فعالین اصلاح طلب زیر پرچم کارگزاران سینه می زنند و کارشان به جایی از عدم مقبولیت رسید که مجبورند به کسی که در دوران اصلاحات انواع برچسب ها را به او می زدند و او را عالیجناب سرخپوش و عامل قتل های زنجیره ای می دانستند، پناه ببرند و او را رهبر سیاسی خود بدانند تا از اندک مقبولیت او در بین اقشار کمی از سیاسیون سنتی بهره برده و شاید جانی تازه بگیرند.
فائزه هاشمی که بر اساس حکم دادگاه، به صورت غیر قانونی در این نشست حاضر شد، توانست سران فعال اصلاح طلب استان را با ادعای قانون گرایی دور خود جمع کند تا انتخابات مجلس شورای اسلامی آینده را مهندسی کند.
حالا حاج خانم میگه فقط یه مسافرت داشت.برو بابا خودتی
شکم پر
Iran, Islamic Republic of
اقازاده شکم پر به شهر یاسوج خوش آمدی .دوران دوران مردم ولی ای کاش می دونستی که دیکه دوران آقازاده ها تمام شده. بنازم بزرگواری رو که خوب بلده جوابتون بده.
بهلول
Iran, Islamic Republic of
سلام خانم آرامش
فرصتی شد تا حاج آقا وظایف خاصش را انجام دهد و از ابن نمد کلاهی بسازد . چه عیب دارد که او از این سفره هم دهنی تر کند .
ایمان دیگر چیست و چه مقوله ایست ؟!!!
رضا
Iran, Islamic Republic of
متاسفم بر کسانی که سنگ یک خانم فتنه گر رو به سینه می زنند
بهلول
Iran, Islamic Republic of
متاسف باش برا خودت که در خواب غفلتی .
بهلول
Iran, Islamic Republic of
این به شما هیچ ارتباط نداره شما هم روزی ، دشمن هاشمی را دشمن پیامیر میدانستید . ما هواداران اصلاحطلبان ، افراد را در پیله ی تصنعی مقدس مابی نمی پیچیم و او را بیهوده بزرگ نمیکنیم تا امر بر او مشتبه شود که نکند کسی است و خود را گم کند و فاجعه ببار بیاورد . احمدی نژاد را از همراهان امام زمان (عج) کردید و بلایی بر سرش آوردید که ...ر طول هشت سال دولتش رواج یافت و کک شما هم نگزید .
لر اصیل
Iran, Islamic Republic of
داخل تهران میره وگیرش نیا...ایا ویچو؟؟؟؟؟؟
فرزندبویراحمد
Iran, Islamic Republic of
آخ بمیرم برای خانواده هاشمی که زمانیکه بروبیاشون بود نمیدونستند اصلا" یاسوج کدام نقطه از جهانه الان اینقدافتاده اند به دست وپا زدن ویه عده ساده لوحی هم به خودشون افتخار میکنند وباهاش ژست به اصطلاح خودشون سیاسی میگیرند
Iran, Islamic Republic of
بمیربرای خودت که انقد نفهمی شماافراطی های خوارج مسلک چنان ضربه به ایران واسلام زدید که اسرایىل وآمریکادرطول ۳۵سال نتونست بزنداگرپدر این خانکم آقاهاشمی یک تنه درمقابل انحراف شمانیستاده بودقطعااىران اسلامی رانابودمیکردی رهبرجریان شماابوموسی های زمان درقم سکونت دارندکه راه امام رانشانه گرفتند ولی بابودن امثال آقای هاشمی سحرشان باطل خاهدشد
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1