تاریخ انتشار
پنجشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۴۷
کد مطلب : ۵۰۳۱۹

طرح ایران ویژن فوتبال در استان آغاز شد

۳
۰
کبنا ؛Asia

 اجرای طرح ایران ویژن فوتبال در کهگیلویه و بویراحمد روز پنجشنبه با حضور علیرضا زکی پور نماینده فدراسیون فوتبال به طور رسمی در یاسوج آغاز شد.

مدرس طرح ایران ویژن و نماینده فدراسیون فوتبال ایران در آیین اجرای این طرح در جمع خبرنگاران گفت: طرح ویژن در تمام کشورهای زیر مجموعه کنفدراسیون فوتبال آسیا(AFC )با هدف ارتقای سطح فوتبال اجرا می شود.

علیرضا زکی پور افزود: کشورهایی که به دنبال فوتبالی توانمند و درآمدزا هستند در سال های اخیر ساختار موجود در فوتبال خود را متناسب با این طرح طراحی کرده و با اجرای برنامه اصولی سعی در ایجاد رشد و توسعه این رشته ورزشی دارند.
وی بیان کرد: با فراهم کردن زیرساخت ها و امکانات مورد نیاز اجرای طرح ایران وِیژن در کهگیلویه و بویراحمد می توان شاهد تحول و پیشرفت فوتبال این استان بود.
زکی پور اظهار کرد: طرح ایران ویژن در پنج مرحله برنامه هایی نظیر برگزاری لیگ های استانی، برگزاری دوره های مختلف مربیگری و داوری، توسعه باشگاه ها، ایجاد مدارس فوتبال و نگرش صحیح به پرورش جوانان را بر پایه چهار محور ارزیابی، برنامه ریزی، اجرا و بررسی در دستور کار قرار داده است.
وی عنوان کرد: با آغاز این طرح از سوی فدراسیون فوتبال ایران و بر اساس فرم های ارزشیابی نقاط ضعف و قوت هیات های فوتبال شناسایی و پس از بررسی هدف گذاری می شود.
زکی پور ابراز داشت: هیات های فوتبالی که نتوانند در فرم ارزشیابی طرح ایران ویژن نتیجه قابل قبولی داشته باشند از حمایت های فدراسیون فوتبال محروم خواهند شد که این امر موجب عقب ماندگی و پیشرفت نکردن فوتبال در این استان ها می شود.
وی افزود: در طرح ایران ویژن هر مرحله از زمان شروع به مدت سه ماه طول می کشد و پس از ان براساس فرم های ارزشیابی عملکرد هیات های فوتبال بررسی و برای انجام مرحله بعد نتیجه اعلام خواهد شد.
زکی پور حرفه ای شدن فوتبال در استان های کشور را از اهداف اجرای طرح ایران ویژن اعلام کرد و گفت: در اجرای این طرح تلاش می شود که تمام هیات های فوتبال مانند یک فدراسیون محلی عمل کنند.
مدرس طرح فوتبال ایران ویژن افزود: نوآوری در فوتبال از سایر اهداف اجرای طرح ایران ویژن است.
آسیا ویژن در سال ۲۰۰۳ از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا طراحی شده است و در سال ۲۰۰۵ ایران به عضویت این طرح درآمد و استان های اصفهان و فارس برای اجرای این طرح معرفی شدند که توانستند از سال ۲۰۰۶ ‎این طرح را اجرایی کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

سهیل محمدی
Iran, Islamic Republic of
با سلام...از این اتفاق جالب خیلی خرسندیم...این مهم باعث پیشرفت فوتبال جوانان و فوتبالیستای استان میشه ...
بهلول
Iran, Islamic Republic of
جهت اطلاع و تصحیح کبنا : ایران ویژن غلط است صحیح آن ، آسبا ویژن است .
kenarkoohi
Iran, Islamic Republic of
با تشکر. ایران ویژن یکی دیگر از طرح های استعدادیابی در فوتبال است.
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1