تاریخ انتشار
پنجشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۱۶
کد مطلب : ۵۰۳۱۵

بی‌پولی در منابع طبیعی استان

۱
۰
کبنا ؛در نشست کارکنان منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد با رئیس سازمان جنگل‌های کشور مباحث مختلفی مطرح شد که از جمله آن‌ها موضوع کمبودها در این دستگاه بود.
یکی از این نشست‌ها دیدار کارکنان اداره‌کل منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد با رئیس سازمان جنگل‌های کشور بود که در آن بسیاری از مشکلات این دستگاه به صراحت بیان شد.
در این نشست جعفر گوهرگانی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد از وضعیت بد امکانات منابع طبیعی استان در حضور رئیس سازمان جنگل‌ها انتقاد کرد که چرا باید ادارات منابع طبیعی استان تنها با یک نفر اداره شوند.
دیگر مسئولان و مدیران منابع طبیعی استان نیز به بیان کمبودها پرداختند از جمله این که بی‌پولی چنان عرصه را بر منابع طبیعی استان تنگ کرده که گاه برای حفاظت از عرصه‌ها پولی برای خرید بنزین ندارند.
نبود خودروهای سالم در منابع طبیعی
از دیگر مشکلاتی که توسط مسئولان منابع طبیعی استان بیان شد موضوع نبود خودروهای سالم برای حضور در عرصه‌ها بود به طوری که معاون این اداره‌کل اعلام کرد در سال گذشته ۹ دستگاه خودروی خود را به مزایده گذاشتیم و فروختیم تا بتوانیم یک دستگاه خودروی جدید برای انجام کارهای خود دست و پا کنیم.
ماشین عاریه ای برای استقبال از مدیرارشد کشوری
در این نشست مسئولان منابع طبیعی به مدیر ارشد کشوری خود گوشزد کردند که حتی برای استقبال از وی در فرودگاه اهواز خودروی منابع طبیعی عاریه‌ای بوده چرا که حتی یک خودروی تشریفات در این اداره برای استقبال از مدیران کشوری و بازدید آن‌ها از عرصه‌های طبیعی در این استان وجود ندارد.
نبود رایانه
نبود رایانه برای ادارات منابع طبیعی در شهرستان‌ها و مطالباتی که کارکنان منابع طبیعی استان از سنوات گذشته تاکنون دارند از دیگر گلایه‌های مسئولان منابع طبیعی بود که در حضور خداکرم جلالی رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور مطرح شد و البته کمترین اضافه کار در میان ادارات استان را نیز مربوط به این دستگاه دانستند.
بحث مطالبات ۱۴ میلیاردی و دو بار حضور مدیرکل منابع طبیعی این استان در دیوان عدالت اداری موضوعی دیگر بود که توسط معاون این دستگاه بیان شد که محمدرضا جهان‌آرا با تصحیح آمار مراجعه خود به دیوان آن را به جای دو بار، ۲۰ مرتبه عنوان کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

منابع ملی
Iran, Islamic Republic of
اقای مدیرکل زمین هست پول دیگر نیاز نیست؟؟؟؟؟
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1