تاریخ انتشار
پنجشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۱۱
کد مطلب : ۵۰۲۰۳

آیا انتصاب مدیر شیلات شایسته‌سالاری است؟

۱۰
۰
کبنا ؛روح اله رحیمی*

یکی از مخاطبان پایگاه اطلاع رسانی کبنا نیوز طی نامه‌ای خطاب به دکتر جعفر گوهرگانی رئیس سازمان جهادکشاورزی نسبت به انتصاب آقای خدامیان به عنوان مدیر شیلات ابراز نگرانی کرد، که عیناً برای اطلاع خوانندگان گرامی منتشر می‌شود.

بسمه تعالی
جناب آقای دکتر گوهرکانی
با سلام و احترام

مدی کل شیلات استان کهگیلویه و بویراحمد لیسانس جغرافیا دارد !!!! جای بسی تاسف که شایسته سالاری اینچنین تعریف می شود! جناب آقای دکتر گوهرگانی شما که تحصیلات عالیه را با خود یدک می‌کشید آیا لزومی دارد که مدیریت عرصه شیلات استان مهم در تولید ماهیان سردابی کشور (که این روزها روزهای بسیاری سختی را سپری می‌کند) به شخصی به جز یکی از کارشناسان، متخصصین و فارغ التحصیلان با تجربه علوم شیلاتی سپرده شود؟ اینگونه برخوردها و شایسته سالاری نمایی ها از جانب مسئولین دولت اعتدال با شعائر ارائه شده از سوی این طیف همخوانی ندارد.
من از شما و سایر مسئولین خواستارم علل انتخاب جناب آقای خدامیان به عنوان مدیر شیلات استان را مبسوط در اختیار رسانه ها قرار دهید تا شاید در این زمینه بتوان جامعه شیلاتی استان را قانع کرده باشید. در دولت قبل در صندلی ریاست سازمان شیلات ایران دبیر فدراسیون فوتبال و نماینده مجلس و ... تکیه کردند حال این تجربه را در این استان تکرار نکنید. اینگونه عمل کردن منجر به ایجاد فجایع تلخی در عرصه‌های صنعت تکثیر و پرورش میگو و اخیرا در پرورش ماهیان سردابی شده است.

الان با مشکلاتی که صنعت پرورش ماهیان سردابی مواجه است موعد آزمون و خطا در مدیریت این عرصه نیست. خواهشا با توجه به مسایل مطرح شده توضیح فرمایید.

*هیئت علمی دانشگاه
نام شما

آدرس ايميل شما

البرز
Iran, Islamic Republic of
جناب رحیمی عزیز خودتان نیز در اشتباهید آقای ..دارای مدرک دکترا نیستند ایشان مهندس میباشند.چرا برای دیگران مدرک جعلی صادر میکنید
مندنی
Iran, Islamic Republic of
ما میتوانیم و تغییر میدهیم و هر که را دلمان بخواهد میگذاریم خبرنگار جغرافیدان مهندس ادبیات
عاموی سبزه
Iran, Islamic Republic of
.: ما اینها را برای خالی نبودن صندلی گذاشتیم خودمان کارها را میکنیم و از عهده همه کارها بر میآیم
دامدار
Iran, Islamic Republic of
خواهشا نگویید دکتر چون .به علم است از دانشگاه . که نویشه بگی دکتر خدا خیرت بده بعدش کدوم شایسته سالاری ..شایسته است
شیلاتی
Iran, Islamic Republic of
لطفآ از نزدیک ارتباط داشته باشید بعد شروع دکنید به فلسفه پرورانی.در طی چند سال مدیریت داسی و درویی .. که به درستی انجام گرفت ..به هر قیمت و خیانتی بود صرفا جهت اطلاع به صورت موردی دروان درخشان مدیریت سابق با چند عملکرد شرح میدم قضاوت با خودتون:
1- واگذاری سایت اشتغال زایی فارغ التحصیلان .
2-واگذاری سایت اشتغال زایی فارغ التحصیلان .
3- برخورد خطی و جبهه ای و رواج فضای پادگانی
4-مخالفت شدید با اجرای طرح توسط فارغ التحصیلان( .)
5-.بخش اعظم کارمندان فعال ...
6-.....
قصد تخریب ندارم در شرایط فعلی تنها شخص آشنا به کار و با تجربه ودور از داس مهندس اسدی و دلسوز جناب آقای مهندس خدامیان بودن که امیدوارم در این راه موفق باشن
یک دکتر مهندس
Iran, Islamic Republic of
حالا اینکه ایشان لیسانس جغرافیا دارند یا زمین شناسی مشکل آقای مدیر نیست. بعدش هم مگه آقای دکتر مهندس وقت دارند استعلام بگیرند کی چی خونده.آقای دکتر یا همون مهندس خودشون خبره هستند لابد می دونند چکار میکنند.ایشون چون این ایام بودجه ای و طرحی ندارند از بیکاری دست بکار زدند. البته یک پیشنهاد خوب برای ایشان دارم جای کارمندای شیلات را با باغبانی و کارمندان زراعت را با نقلیه و نقلیه را باامور عشایر همینطور واحد دامپروری را با آبخیزداری تعویض کنند چه اشکال داره همه تخصص های همدیگه را یادبگیرند.
مدیر بعدی که اومد بیکار نباشه دوباره هرکی را بیاره سر جای خودش.
شیلاتی دیگر
Iran, Islamic Republic of
مهندسی جغرافیا؟؟!!!
خواننده کبنا نیوز
Iran, Islamic Republic of
مدیر قبلی سلامت باشند مدیر جدید هم برقرار
مشکل شیلات هم که حل شد
حالا مونده مشکل صادرات خاویار
یه مدیر بازار یابی هم کنارش قرار بدید تا خاویارهای تولیدی فاسد نشه.
بسه دیگه آقای مدیر کل، شطرنج بازیت اگه تموم شدفکر دامداران و عشایرت هم باش.
مشکل اون دامداری که گوسفنداش قانقاریا گرفته ازبین میره تعویض مدیر نیست. مشکل اینه که یک بار هیات دامپزشکی تشکیل ندادید در راه خدا از دامدارهای بدبخت سرکشی کنه دامشون را معاینه کنه تا حداقل گوشت آلوده تحویل جامعه نده .مشکل اون دامداری که یه تانکر فرستادی دامشو آب بده ماهی دوبار نوبتش نمیشه تعویض رییس فلان اداره نیست.امسال که گذشت با هر بدبختی بود عشایر رفتند سرحداتشون.. ولی به فکر پاییز باش که یه تانکر شش چرخ جوابگوی آب شرب و دام عشایر حومه باباکلان نیست.
عشایر فارس همین میشان و نزاع که مرز اونها با عشایرما یک دره بیشتر نیست برق خورشیدی دادند تانکرهای فایبرگلاس دادند چراغهای شارژی آفتابی دادند علوفه و خوراک دامشون ارزانتر از ما تحویل میشد.این امکانات را کی در اختیارشون قرار میده هرکی را میخوای برداری زودتر بردار زودتر منصوب کن تمومش کن. یک استرسی انداختین توی ادارات همه فکر میکنند رفتنی اند کسی دل بکارش نمی بنده تبعات این کارها را مردم میدهند بسه دیگه لیست کامل عزل و نصب هاتون را چاپ کنید تا اونایی که قراره بمونند کارشون را انجام دهند.اونهایی هم که عزل میشند توی راهروها ول می چرخند مگه حقوق نمی گیرند یعنی هیچ کاری نیست که انجام بدهند پس چطور هرسال مدیرنمونه کشوری میشدندیا تاریخ مصرفشون تموم شده.جهاد کارش اجراییه، عمرانیه،خدمات رسانی و تسهیلات دهی هستش نه تبلیغات سیاسی که هرکی عزل شد نتونه کار کنه.چرا از تجارب همکارانتون استفاده نمیکنید چرا زحمتهای اونها را خدشه دار میکنید چون با جناح شما نیست.؟ به والله که هر جناحی این کار را بکند خیانت کرده هرجناحی باشد فرقی ندارد سرمایه های بیت المال را تباه نکنید برای تولید و پرورش وآموزش یک مدیر از سرمایه های بیت المال هزینه میشه دوره ها کلاسها، ماموریتها؛ اینها همه هزینه برداشته. آقایان مدیرکل ، اصلاح کنید تذکر بدید راهکار بدید کمک کنید نه این را بردارید اون را بگذارید همون کاری را که قراره این یکی انجام بده مگه از اون یکی خواستید انجام نداده.
از ما گفتن بود دیگر خود دانی من نه شما را میشناسم نه مدیراتون را. ولی اخبار این سایت را میخونم دلم میسوزه به حال مردمم. باور کنید حتی یک بزغاله هم ندارم ولی میبینم عشایر باباکلان را که آبی که هزار تا زنبور سمی داخل آب انبارشون مرده برای شرب بچه های معصومشون استفاده میکنند.فقط نگید از هیچی خبر ندارم که خیلی خوب هم خبر دارم .خواستید آدرس عشایری که از آب خطرناک استفاده میکنند بدهم.از شما هم ایراد نمی گیرم چون تازه اومدید ولی توصیه میکنم سفرهای عشایری هم داشته باشیدالبته پاییز
شیلاتی
Iran, Islamic Republic of
خدامیان مدیر شیلات است مسِیول تکثیر و پرورش که نیست سر هیچ استخری هم برای غذا دادن یا تشخیص بیماری هم نمیخواد بره اون مدیره و مدیریت لازمه ایشون طی سال های فراوان خدمت در اداره با تمام زیر و بم و ضوابط کار آشنا وتجربه کافی را دارد مگه مدیر قبلی که ارشد شیلات بود به جز تخریب و بدبختی چه گلی به سر اداره زد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شیلاتی
Iran, Islamic Republic of
خ همینشم دیگه نمینوشتی کلا فتکتور گرفتی برادر
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1