تاریخ انتشار
سه شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۰
کد مطلب : ۴۹۸۶۳

بانک اطلاعاتی بیکاران در کهگیلویه ساماندهی می‌شود

۲
۰
کبنا ؛رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی کهگیلویه از ایجاد بانک اطلاعاتی بیکاران در این شهرستان خبرداد.

یوسف پهناور عدم آگاهی مردم  از حیطه وظایف این اداره را از بارزترین مشکلات اداره کار،تعاون و رفاه اجتماعی کهگیلویه برشمرد و اظهار کرد: نگاه مردم به خدمات دهی این اداره صرفأ ایجاد اشتغالزایی است که عملأ نگرش باطل و اکنون انجام خدمات دادرسی و صدور احکام پررنگ تر از سایر خدمات  این اداره است.
وی بابیان اینکه ۷۵۰ شرکت تعاونی در سه شهرستان کهگیلویه،چرام و لنده وجود دارد،تصریح کرد: ۶۰ درصد شرکت های تعاونی کهگیلویه غیرفعال است.
پهناور فعالیت این تعاونی ها را در بخش های خدماتی،کشاورزی و صنعتی یاد کرد و افزود: ۱۸۴تعاونی کشاورزی در کهگیلویه وجود دارد.
رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی کهگیلویه با بیان اینکه دو مرکز کاریابی خصوصی در این شهرستان وجود دارد،افزود: تاکنون بیش از ۱۰ هزار بیکار در سامانه ثبت بیکاری ثبت نام کرده‌اند.
پهناور تأکید کرد: امکان اینکه شخصی همزمان در دو مرکز کاریابی ثبت نام کرده و سبب هم پوشانی آمار شده  وجود دارد و باید این اطلاعات از طریق سامانه نرم افزاری براساس آمار مستندات مرکز آمار ایران به عنوان اصلی‌ترین مرجع آمار در ایران، زیر نظر وزارت کار ساماندهی شود.
رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه از بازدید میدانی کارشناس واحد تعاون این اداره درباره وضعیت تعاونی های غیر فعال مستقر در شهرستان خبر داد.
پهناور هدف از این بازدید میدانی را سیاست گذاری در جهت فعال نمودن تعاونی ها به تناسب امکانات و شناخت مشکلات تعاونی ها عنوان کرد.
وی رسالت واقعی کارکنان این اداره را صداقت عنوان کرد و تصریح کرد: تمام تلاش خود را به کار می بریم که آمار و اطلاعات دقیق ارائه دهیم و با ارائه اطلاعات غلط در برنامه ریزی های کلان دچار مشکل می شویم.
نام شما

آدرس ايميل شما

بهلول دیوانه
Iran, Islamic Republic of
که چه وابو.بخت ننت کاری نیکنیدسی بیکاری ای جونل حرف مفت نزنیدنزدیک به ۴۰سال ایگذریعنی دهدشت وچرام قابلیت احداث دوکارخونه نداشتن .جونل عزیزولی ابزاردس مسولین که ازنیروتون استفاد ایکننه بعدانازنتو توسطل اشغال.
بهلول دیوانه
Iran, Islamic Republic of
راستی یادم رفت نوشته بودکارکنان صادق بشنو وباورنکن صداقت کوچومگه به ادمای صادق هم پستی میدند ؟بقول غضنفرگمون نکنم
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1