تاریخ انتشار
سه شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب : ۴۹۷۲۸

بسیاری طرح‌های گچساران کارشناسی نشده است

۲
۰
کبنا ؛فرماندار گچساران گفت: بسیاری طرح‌های عمرانی گچساران کارشناسی نشده است.
عبدالرحیم رحیمی در جلسه‌ای پیرامون انجام پروژه‌های عمرانی گچساران که با حضور رئیس دفتر نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به برخی طرح‌های عمرانی در دست اجرا که در این شهرستان داریم متاسفانه در صورتی که افق آینده‌نگری ما باید تا ۲۰ آینده این شهرستان را پیش‌بینی کند، تاکنون افق دید ما در اجرای طرح‌های عمرانی تا دو سال هم نبوده است.
وی افزود: این مشکلات بعد از یک سال از شروع پروژه‌ها با مشکلاتی از جمله عدم پیش‌بینی مسیر و راه‌ها، عدم جانمایی پایه‌های برق و مشکلات دیگر روبرو شده است.
این مسئول افزود: این گونه مشکلات نشان از عدم کار کارشناسی شده که نقطه ضعفی برای مسئولان است.
فرماندار گچساران با اشاره به مشکلات احداث دانشکده نفت این شهرستان، ادامه داد: متاسفانه ما برای احداث دانشکده نفت زمینی را در نظر گرفته‌ایم که حتی برای احداث خود دانشکده هم کافی نبوده و هم اکنون مشکلاتی را در پی دارد.
رحیمی با بیان اینکه بیمارستان نفت این شهرستان  هم اکنون ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و امسال تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید، تصریح کرد: متاسفانه به دلیل کار کارشناسی نشده اکنون که احداث این بیمارستان رو به اتمام است، می‌خواهیم برای آن جاده و هم‌چنین جانمایی پایه‌های برق تعریف کنیم.
فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: با وجود داشتن نماینده‌ای با نفوذ و بودجه‌ای که به این شهرستان سرازیر شده و در دوران طلایی به سر می‌بریم باید از این دوران نه تنها استفاده بلکه در راستای پیشرفت شهرمان حداکثر استفاده را کنیم.
وی با بیان اینکه بنا به قولی که به هنرمندان شهرستان مبنی بر احداث مجتمع فرهنگی داده‌ایم باید این مجتمع آماده و در هفته وحدت به بهره‌برداری برسد، بیان کرد: اداره ارشاد اسلامی ضمن هماهنگی و همکاری با اداره راه و شهرسازی باید با مراجعه به ادارات ذی‌ربط مکاتبات لازم نسبت به تامین آب، برق، گاز و تلفن ساختمان مجتمع فرهنگی در حال احداث اقدام و نتیجه را به فرمانداری اعلام کند.
رحیمی در بخشی از سخنان خود خطاب به رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران به عنوان بهره‌بردار پروژه بیمارستان ۹۶ تختخوابی، تأکید کرد: شبکه بهداشت با هماهنگی پیمانکار پروژه بیمارستان ۹۶ تختخوابی گچساران با مراجعه و مکاتبه با ادارات نسبت به تامین اشتراک آب، برق، گاز و تلفن و همچنین مراجعه به شهرداری جهت پیگیری معابر عمومی اقدامات لازم را انجام دهد.
فرماندار گچساران با اشاره به تاکید نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در اجرای نامه شماره ۳۳۱۵۸۹ خطاب به اداره منابع طبیعی شهرستان، عنوان کرد: اداره منابع طبیعی گچساران آمادگی خود را در حال حاضر در خصوص تامین میزان ۱۲۲ هکتار اراضی شامل ۷۳ هکتار اراضی زیتون کاری و ۵۰ هکتار دیگر در کنار آن را اعلام کند و نقشه‌های آن را طی هفته آینده به فرمانداری تحویل داده تا اقدامات قانونی انجام گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

حبیبی افتخار
Iran, Islamic Republic of
جناب رحیمی با تشکر از حسن انجام کار جنابعالی
لطفا ورودی شهر از سمت بهبهان بسیار ناموزون و در شان شهر گچساران که مهد انسانهای بزرگ وشهیدان والا مقام است نمی باشد .لطفا دستورات لازم را در رابطه با ساماندهی ورودی شهر ،اقلام مازاد ساختمانی ،دکه هایی که هر جا ی شهر سر از خاک بیرون اورده وچهره شهر را زشت نموده بنمایید .باتشکر فراوان
افشین پور
Iran, Islamic Republic of
گچساران با باند و خط بازی راه به جایی نمی برد.فقط شورای شهر آنهم به لطف حاج محمود اسدپور موفق است.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1