تاریخ انتشار
سه شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۹
کد مطلب : ۴۹۷۲۶

بهسازی مبلمان شهری حرکتی نوین در گچساران

۱۵
۰
کبنا ؛شهردار دوگنبدان گفت: در خصوص مبلمان شهری حرکتی نوین در گچساران اتفاق افتاده که تاکنون وجود نداشته است.
اردلان زینل‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبر‌نگاران در گچساران اظهار داشت: دغدغه‌های رهبری در کنار موضوع اقتصادی، مشکلات فرهنگی است که در دیدارشان با مسئولان نظام مطرح کردند و امسال بر اساس این دل‌نگرانی شعار سال را اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نام نهادند.
وی، فرهنگ را جزو حیاتی‌ترین نیاز هر جامعه دانست و افزود: اهتمام شهرداری در راستای ارتقای فرهنگ شهرنشینی و تحقق اقتصاد مقاومتی از جمله اهداف این نهاد است.
شهردار دوگنبدان ادامه داد: خدمت با نیت الهی، استقامت در کار، سرعت عمل، خودباوری، خلاقیت، توجه به محرومان و مستضعفان، پرهیز از فساد و انحراف و توجه به کیفیت و قانونمندی از مولفه‌های مدیریت جهادی است.
زینل‌زاده با بیان اینکه هر ساختاری با مدیریت جدید یک سری برنامه‌‌ها و تامین اعتباراتی لازم دارد، تصریح کرد: شهرداری دوگنبدان در وهله اول با دغدغه مسائل فرهنگی در حال تلاش انجام کارهایی از جمله بحث ورزش و اجرای برنامه‌های فرهنگی مذهبی اعیاد و مناسبت‌ها با ایجاد مکان‌های مناسب است.
وی با بیان اینکه مشکلات مالی و فرهنگی نه تنها در زمان ما بلکه در گذشته هم بوده است، ابراز کرد: امور فرهنگی شهرداری گچساران به خوبی و با تمام پشتکار به طور چشمگیری در حال انجام فعالیت فرهنگی در راستای تحقق فرمان مقام معظم رهبری در شعار سال بوده است.
شهردار دوگنبدان، میثم نارکی، مسئول امور فرهنگی شهرداری گچساران را به عنوان بهترین و فعال‌ترین مسئول فرهنگی گچساران با پشتکاری خستگی‌ناپذیر معرفی کرد.
این مسئول با اشاره به برخی از فعالیت‌های خود، بیان کرد: در خصوص مبلمان شهری حرکت نوینی در گچساران اتفاق افتاد که تاکنون وجود نداشته و سعی ما بر این بوده که مسیر پیاده‌روی معرفی کنیم.
وی خاطر‌نشان کرد: ادوات شهرداری به نوعی به روز شده و دستگاه‌های فرسوده طی روزهای آینده همه باز سازی می شود.
این مسئول با اشاره به نگرانی و اعتراض مردم در خصوص هزینه پروانه ساخت منازل، عنوان کرد: بودن هزینه در این خصوص یک موضوع نسبی بوده و باید آمار گرفته شده و در کل عوارض باید در شهرداری موضوعش نهادینه شود.
زینل‌زاده ابراز کرد: شهرداری فقیر نمی‌تواند خودی نشان داده و مردم باید تأمین کنند و در عین حال ما در یک مقطع بحث تخفیفات را لحاظ کردیم که بیش از ۷۰ درصد پروانه‌ها در سال ۹۲ لحاظ شد.
وی با بیان اینکه ما دید انتفاعی نداریم و این هزینه‌ها برای شهرداری درآمدی نیست، تسهیل در امر صدور جواز و نظارت و هدایت ساخت و سازها به سمت اصولی و قانونی را در جلوگیری از اقدامات افراد سودجو مهم دانست و از شهروندان خواست قبل از هرگونه ساخت و ساز و انتقال سند از شهرداری استعلام کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

سیدعبدالوهاب دست افکن فرزندشهیددست افکن بانک ملت
Iran, Islamic Republic of
ای ول به شهردارپرتلاش ومتعهدوخستگی ناپذیر گچساران خسته نباشی دلاور
آریوبرزن
Iran, Islamic Republic of
شهردارمحترم ضمن عرض سلام وخسته نباشیدخدمت شما
جادارداززحمات شبانه روزی شماوپرسنل شهرداری ،یقینا در طول چندماه گذشته به اندازه ی هشت سال کارمفید انجام شده که این موفقیت شما از چشم تیزبین مردم شهرپنهان نخواهد ماند اینکه درهرنقطه ازشهرتلاش برای عمران وآبادی وجوددارد جای ستایش و قدرشناسی فراوان دارد .ای کاش همه ی مدیران شهر اینچنین پرتلاش بودند تاشعار مقام معظم رهبری مبنی برمدیریت جهادی تحقق پیدا میکرد.
آریوبرزن
Iran, Islamic Republic of
شهردارمحترم ضمن عرض سلام وخسته نباشیدخدمت شما
جادارداززحمات شبانه روزی شماوپرسنل شهرداری تشکرکنیم،یقینا در طول چندماه گذشته به اندازه ی هشت سال کارمفید انجام شده که این موفقیت شما از چشم تیزبین مردم شهرپنهان نخواهد ماند اینکه درهرنقطه ازشهرتلاش برای عمران وآبادی وجوددارد جای ستایش و قدرشناسی فراوان دارد .ای کاش همه ی مدیران شهر اینچنین پرتلاش بودند تاشعار مقام معظم رهبری مبنی برمدیریت جهادی تحقق پیدا میکرد.
آریوبرزن
Iran, Islamic Republic of
لطفانظر اول راحذف نمایید .چون کامل نیست.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
خداقوت شهردار عزیز لطفا" به پیاده روهای خیابان پیروزی وکانال تخریب شده اش رسیدگی کنید سپاسگزار
فرازمند
Iran, Islamic Republic of
لطفا خیابان بیست و یک جنوبی رو که بلوار کشی کردید آسفالت کنید
Iran, Islamic Republic of
زینل زاده اول بشی آخر بشی دوستت داریم
علی ازدیل
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای شهردار تو اول خیابانهای خاکی رزمندگان رااسفالت کن ونگذارید مردم بیش ازاین خاک بخورند وبه انواع بیماری دچار شوند کوچه های 1و2و3.4 علامه طباطبایی رزمندگان سالها ست باوعده های توخالی شهرداران محترم روبروست تبعیض وعدم رعایت عدالت نشانه ضعف مدیریتی است والا اولویت با رفع محرومیت است نه مبلمان شهری
بدون وضعیت
United Kingdom
چند وقتی که دراین پست هستی سعی کن بدرد مردم بدبخت این شهر بخور .
تو این بی قانونی دم از قانون و وضعیت درست نزن ... عوارض برای مردم این شهر خیلی سنگینه ... گچساران رو با شهرهای بزرگ مقایسه نکن ... کاری کردی که همه میترسن بیان طرف شهرداری
حبیبی افتخار
Iran, Islamic Republic of
جناب مهندس زینال زاده با تشکر از حسن انجام کار جنابعالی
لطفا ورودی شهر از سمت بهبهان بسیار ناموزون و در شان شهر گچساران که مهد انسانهای بزرگ وشهیدان والا مقام است نمی باشد .لطفا دستورات لازم را در رابطه با ساماندهی ورودی شهر ،اقلام مازاد ساختمانی ،دکه هایی که هر جا ی شهر سر از خاک بیرون اورده وچهره شهر را زشت نموده بنمایید .باتشکر فراوان
همشهری از گلستان گچساران
Iran, Islamic Republic of
با تشکر از ریاست محترم شورا و جناب شهردار و حاج پناهپوری : لطف بفرمایید فکری به حال کوچه های 2و3 گلستان بعد از فلکه فردوسی نمایید که ساکنان کوچه های مذکور هم از تردد وسایل نقلیه سنگین و سبک رنج می برند و هم از خاک بلند شده حاصل از تردد آنهادر عذاب هستند که البته در همین راستا نامه ای به شهردار محترم نوشته اند و منتظر کمک هستیم
شهروند
Iran, Islamic Republic of
لطفا این همه عوارض از مردم می گیرید بعد از 10 سال سکونت در یک محل کوچه آنها را آسفالت کنید. ما اهالی کوجه 6 (آخر) گلستان 2 که از همه امکانات شهری (مثل پارک، مسجد، مدرسه و ............) محروم هستیم و کوچه مان تقریبا تکمیل شده و اکثر زمین ها ساخته شده به فریادمان برسید و آسفالتش کنید حتما باید خونه یکی از مسئولین تو کوچه مون باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
.
Iran, Islamic Republic of
سید جان یادت رفت شماره شناسنامتو بنویسی
کوچه 21 جنوبی کارکنان
Iran, Islamic Republic of
اولین دوره ای است که شوارای شهر و شهردار را ادمهای که مدرک تحصیلی شان مرتبط با شهر سازی است .ما از انان انتظار داریم که به زیباسازی شهر ادامه دهند.کوچه های 21 جنوبی که چندین اپارتمان دار ان واقع شده ودارای رفت امد زیاد است را خواهشمندیم اسفالت کنید .اقای عکاشه لطفا گزارش و عکس تهیه کنید از کوچه های کارکنان
شهروند
Iran, Islamic Republic of
از شهردار بخاطر زحمات و فعالیتهایشان سپاسگزاریم ماندگار باشی تا شهرمان ابادتر شود .
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1