تاریخ انتشار
دوشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : ۴۹۶۳۲

ما گچسارانی‌ها برای حاج زارع احترام قائلیم

۲۶
۰
کبنا ؛شهروندی از باشت
بعد از انتشارمطلبی با عنوان «نقدی بر عملکرد حاج زارع» یکی از مخاطبان پایگاه اطلاع رسانی کبنا نیوز در پاسخ به این مطلب، متنی ارسال کرده است که عیناً برای خوانندگان گرامی منتشر می‌شود.tajvzaraa
جای بسیار تأسف است برای فکر وکیلی پایه یکی مثل جنابعالی. شما عملاً با مردم گچساران و باشت مشکل دارید نه چیز دیگر. ما گچسارانی ها برای اقای حاج زارع احترام قائلیم و از بین سه نماینده اقای حاج زارع را به جناب تاجگردون نزدیکتر می بینیم. آقای حاج زارع هر چند اصولگراست ولی اصولگرای معتدل و معقولی است که با هر تفکری می تواند کار بکند. به نظر می رسد شما بیشتر قصد تخریب حاج زارع را به این بهانه داشته اید.
در رابطه با مطالبی که در مطلبتان آورده اید، شما یه چیزایی به گوشت خورده و در جریان اصل موضوعات نیستی. اصالتاً بعضی از شما ها چون ۳۵ سال یکه خواری کردید و حق گچساران و باشت را خوردید و تمامیت خواه بودید چون این دفعه گچساران و باشت واجد نماینده ای به تمام معنا کارشناس شد، دیگر کسی نمی تواند سرش کلاه بگذارد و تنها حقش را دارد می گیرد، دارد موجب ناراحتی شما شده است. دکتر تاجگردون یک کارشناس به تمام معنا است و اگر حرفی می زند،  نه بر مبنای تعصبات قومی و قبیله ای مثل جنابعالی است. صحبت جناب دکتر تاجگردون در جمع کارشناسان گچسارانی و باشتی که قریب به صد نفر بودند در رابطه با خط اهن اقلید یاسوج اینست که می گوید این همه نگویید راه اهن اقلید یاسوج چرا که دولت نگاه کارشناسانه به طرح های توسعه ای از جمله راه اهن دارد. یاسوج اقلید چند مسافر یا چه مقدار بار، در روز یا هفته دارد؟ دکتر تاجگردون می گوید بجای راه آهن اقلید- یاسوج، بگویید راه آهن مشهد-اهواز.  چرا که اگر اینطور گفتید خواه یا ناخواه این خط  از یاسوج هم می گذرد و از کهگیلویه محروم هم می گذرد اتفاقاً از گچساران نمی گذرد که ما بعدن از طریق خط آهن شیراز اهواز آن را وصل می کنیم.
جناب وکیل مردم از افرادی مثل جنابعالی انتظار قلم زدن با استدلال کارشناسانه دارند نه تنها احساسات قبیله ای.
بودجه چند درصد نفت هم بر مبنای قانونی که شما موظف به دفاع از آن هستید مختص مناطق نفت خیز است نه مناطق محروم. باشت هم با شهرستان شدن از این بودجه بی نصیب گشت که به گفته خود تاجگردون این شهرستان شدن باشت از این جهت ظلم به باشت بود.
اقای وکیل اگر شما می بینید بعد از مدتها رونق به گچساران و باشت برگشته این بودجه، بودجه  بویراحمد یا کهگیلویه یا مناطق دیگر استان نیست! اینها با تلاش و کوشش دکتر تاجگردون از بودجه ملی تأمین و تخصیص پیدا کرده است که اگر جنابعالی و دیگران غم بودجه ملی را هم می خورید این همان طرز فکری است که به القاء تفکر جدا شدن شهرستان گچساران از استان در درازمدت در ذهن مردم این مناطق منجر خواهد شد. به نظر می رسد شما باید تلاشتان را بیشتر کنید تا سهمی از بودجه ملی در این وضعیت تحریم به شهرستان خود تخصیص دهید نه اینکه فقط مراقب تاجگردون باشید ببینید چه کار می کند بعد شما بیایید و بگویید ما هم همان را می خواهیم، از خودتان هنر داشته باشید.
اقای دکتر تاجگردون در جمع کارشناسان باشتی و گچسارانی ابتدا خود را نماینده مردم ایران، بعداستان کهگیلویه و بویراحمد و بعد گچساران دانستند و گفتند خداوند من را نبخشد اگر بخواهم بودجه ای را که سهم مناطق محرومی از جمله زیلایی و غیره است را بخواهم در گچساران یا باشت هزینه کنم. اقای وکیل این همه با احساسات و افکار مردم بازی نکنید. بگذارید بعد از ۳۵ سال مردم استان بخصوص گچساران و باشت از ظرفیت های دکتر تاجگردون در توسعه و ابادانی استفاده نماید.
جناب وکیل لابد شما از نتایج آرایی که در مناطق مختلف استان به دولت اعتدال داده شد، مطلع هستید؟ کدام مناطق بیشترین آرا را نسبت به جمعیت خود به دولت اعتدال داد؟ اگر قرار بود دولت ها در همه زمینه ها نگاه یکسانی به افراد مختلف داشته باشد دیگر نیازی به انتخاباتی نبود. استان سه نماینده دارد که تنها نماینده ای که با دولت همراه بوده و این را رأی مردم حوزه های انتخابیه هم نشان می دهد، نماینده اصلاح طلب جناب دکتر تاجگردون بوده است و در استان کهگیلویه و بویراحمد مثل بقیه مناطق ایران این اصلاح طلبان بودند که توانستند دولت تدبیر و اعتدال را رقم بزنند پس باید بپذیرید که نظر دکتر تاجگردون در تعیین مدیران استانی از جایگاه ویژه ای برخوردار باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

با سلام
Iran, Islamic Republic of
ما مردم بويراحمد تاجگردون را يك فرصت تاريخي براي توسعه استان ميدانيم نه يك تهديد
تاجگردون اگر 100 مليون اعتبار به استان مي آورد شايد 10 درصد آن به گچساران و باشت برود بقيه اش به بويراحمد دنا بهمئي كهگيلويه و چرام مي رود.
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
اره قربونت برم شما حاج زارع رو باید رو سرتون بزارید چون نماینده های بعدی بویراحمد همانند نماینده های قبل دیگه اجازه یکه تازی بهتون نمیده ...!!!باید هم نام زارع که میاد از لب و لوچتون اب بیاد چون تو تاریخ استان نماینده.نداشتیم نه اینکه تاجگردون قوییه ا..که اینطور دارید تو میدان خالی از سیاستمدار.. تاجگردون خودش میدونست اگر یکی مثل .. یا دیگری از مردان بزرگ بویراحمد استاندار میشد تو همه ارگانها شاید حداکثر یک مدیر سهمیه گچساران میشد ولی اینبار تونست زرنگی کنه ولی تو انتخابات 94 مردم بویراحمد مثل همیشه زیر بار این ننگ نمیروند و با کنار زدن ..و انتخاب کردن یک اصلاح طلب یا اصولگرای قوی این فرصت خودنمایی را از جناب تاجگردون میگیرند و به همه ثابت میکنند تاجگردون قوی نبود اقای زارع مرد تجارت بود نه سیاست....کبنا خواهشا مثل همیشه امانتدار باش.
علی
Iran, Islamic Republic of
تاجکردون شانس اورد که در دولت تدبیر خودش را جا زد و الی خیلی از زارع ضعیفتر بود و این بودجه متعلق به مناطق نفت خیز است و بودجه حساب و کتاب دارد این جور نیست که جناب نماینده از گونی و بدون حساب و کتاب بیاورد و خرج گجساران کند.
Iran, Islamic Republic of
عالی بود
عباس
Iran, Islamic Republic of
جناب نگارنده عزیز مطمعن باس که اقای تاج به حسن روحانی رای نداد .لطفا سابقه روحانی را بیشتر بخوان . تاج اگر علاقه ای به منطقه گچ داشت زمانی که مدیرکل بودجه بود انجام میداد .اگر چه ایشان ادم تحصیل کرده ای است و نسبت به دو نماینده دیگر برتری علمی دارد ولی متاسفانه خفاشانی همچون ......... و .... است اجازه نمیدهد خدمتی به خلق خدا کند
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
جمعیت بویر احمد 310 هزار نفر است و جمعیت باشت 36 هزار نفر
نفت در قشلاق بویر احمد است ( دریلا و خشو و ... ) نه در باشت
این مناطق نفت خیز بر پایه مقاومت عشایر بویر احمد بود که به استان کهگیلویه و بویر احمد داده شد وگرنه خوزستان به چپاول می برد
استان به واسطه رشادت ایل بویر احمد استان شد
حالا بویر احمد آنقدر ذلیل شده که حق استفاده از نفتش و مرکز استان بودنش را ندارد
آقای زارع از این تمجیدها خوشحال نباش بلکه به خود بیایید
و آقای تاجگردون بداند در آن دنیا جوابگوی مردم گچساران است چون با استفاده از نام گچساران به فکر باشتیهاست و حاضر نیست یک مدیر از گچسارانیها انتخاب کند
ارشد برق
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما بزرگوار... بسیار منطقی... دردو بر حاج زارع درود بر جناب تاجگردون...
Iran, Islamic Republic of
اره تو راست میگی خخخخخخخخخخخخخخخخ
jahandideh
United Kingdom
ببخشید آقای بویراحمد،حرفهای بسیار بی معنا و تفرقه افکنانه میزنی.عشایر بویراحمد همیشه دلیر و نمونه بوده اند و همه جا از حق دفاع کرده اند.همین آقای تاجگردون اصالتاً بویراحمدی است. بسیاری از آرا تاجگردون هم مربوط به عشایر دریلا و دشت گز بود که تاجگردون را برادر خود میدانستند.البته امروز تاجگردون در حوزه گچساران و باشت کاندیدا شده و مسئولیت دارد و انشاءاله دوره های بعد که کاندیدای سرزمین اجدادیش بویراحمد شد،همین گونه سنگ تمام میذاره.انشاءاله
111
Iran, Islamic Republic of
کو بره خدا///
رضایی
Iran, Islamic Republic of
غلامرضا تاجگردون افتخاری برای این استان می باشداقای تاجگردون یک کارشناس خبره وچهره ملی می باشدهم استانی های عزیز نظرات خود را با اندیشه وفکر ومنطق بیان کنید نه با تعصبات با دادن نظرات صحیح ودرست باعث می شود که استانی شکوفا وپویا در اینده داشته باشیم وبیایید مردان خوب را حمایت کنید
باشتی
Iran, Islamic Republic of
عزیزم برو تاریخ بخون ببین همین باشت 36 هزار نفری سال چند بخشداری داشته ؟همون سالها .خالی از سکنه و یکجا نشینی بوده.همین گچساران امروزی بیش از 50درصد باشتی دارد پس کمی منصف باش . بعد از 80سال یه سهمی که هنوز در شهر باشت ندیدیم هم بخواد به این شهر محروم تعلق گیرد. در ضمن ما باشتی ها بویراحمدها رو هم دوست داریم (از روی منشمون). اما بذارید این شهر باشت یه کم جون بگیره.
ارشد جامعه شناسی
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت دوستان اصلاح طلب: در طول دوره نمایندگی اقای تاجگردون ضمن توانای خاص ایشان نسبت به بقیه نمایندگان به جد اقای تاچگردون در هر جای که از مسئولین استفاده کرده وتغیر وتحولی انجام داده یا از اقوام ونزدیکان خود بوده یا از دوستان که همین مسئله باعث میشود کار کردهای ایشان زیر سوال برود یا مردم به اون اعتماد نکنند به جد اقای تاجگردون تذکر ویاد اوری مینماییم که در چینش نیروهای خود تجدید نظر نمایند و از نیروهای ضعیف هرچند اقوام ودوستان باشد جدا خود داری نمایند و از نیروهای طیف مخالف که فکر این گروه را قبول ندارند ولی به سفارش دیگران ابقا شدند بپهیزد چون خیانت اشکار است به تفکر اصلاحات؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هه هه هه بهمئی !!!
Iran, Islamic Republic of
نه خیر نه ! بهمئـــــی !!!!!

مه شه ی جون خوت پوس پیاز هم و مو نیرن !!!
بهمئی خو همو صاحب نداشته بوی بهتره تا ..داشته بوی !!!
Iran, Islamic Republic of
عزیزم برو از بزرگانت بپرس که چرا نوشتند کهگیلویه و بویراحمد و ننوشند بویراحمد و کهگیلویه ، بعد بیا قلدر قلدری حرف بزن ، .. بود ولی حالا با وجود چنین ...//
روزبه
Europe
فکر کردیت نماینده قبلیه بتونید سرش کلاه بزارید.نه آقا جون این آقا مو رو از ماست میکشه.یه فکر اساسی برا دهستانتون کنید که دوره بعد هم نماینده گچساران و باشت دکتر تاجگردونه.
احسان
Iran, Islamic Republic of
خدا .و نگهش داره واسمون اگه نبودن مارو تا حالا گرگ خورده بود.
برو عمووووووووووووووووو دلت خوشه
110
Iran, Islamic Republic of
کو خدا . نخو
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای شما و حرفهاتون اگر مقاومت و تلاش و تحمل فقر و بدبختی و بی آبی مردم ترک و بختیاری منطقه دریلا و ماهور و سقلاطون و بی بی جان آباد و آبشیرین و... در طی این سالها نبود نمی دانم چه نفتی باقی می ماند و این همه شرکت بهره برداری تاسیس می شدیا نه تا شما آن را به اسم خودتان در بیاورید . می ترسم فردا ما قشقایی ها و چهار لنگ و هفت لنگی ها را هم جز بویراحمد حساب کنید ! البته با این آمارهایی که بویر احمد هرسال ارائه می دهد بعید نیست که فردا گچساران را مثل تقسیمات سردسیری و گرمسیری که می کنید نامش را میان سیری بویر احمد بگذارید. سالهاست که ازاین حرفها زیاد می زنید و ما مردم گچساران را از نظر فرهنگی جدا از خودتان ولی از نظر بودجه ای که شرکت به خزانه می ریزد متعلق به خودتان می دانید . آنقدر بگویید تا خسته شوید ما را باکی از این حرفها نیست.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
عزیزم اگه نمی دنی یا تا حالاشهر گچساران نیومدی یا با گچساران آشنا نیستی حرف مفت نزن . طوری میگی گچساران و باشت انگار از دو کشور صحبت میکنی . اولا 80 درصد ساکنین گچساران باوی هستند و از قدیم و ندیم هم گچساران جزو باشت بوده. طوری میگی دره لا و خشو انگار اونجا دریای نفت جاریست . اگه دره لا و خشو به شما رسید به لطف اون گوسفندانی بلوده که برای چرا به اون متطقه می بردید.
Iran, Islamic Republic of
به امید روزی .ی از شهرستانهای گجساران ، باشت ، ممسنی ، بهبهان ، بندر گناوه ، بندر دیلم به مرکزیت گجساران ایجاد شود . انشااله .
Iran, Islamic Republic of
ما منتظریم. شما اگر عرضه دارید هر کسی را که دوست دارید بیاورید. این گوی و این میدان.
saman
Iran, Islamic Republic of
علت نوشتن نام به صورت کهگیلویه و بویراحمد این بوده که مخالفت هایی با برگزیدن یاسوج به عنوان مرکز استان بوده ...برای حل کردن این مشکل اسم استان را به صورت کهگیلویه و بویراحمد نوشتن.در عوض یاسوج مرکز استان شد. کلاه به این گشادی در تاریخ ندیده ایم.ولی منصفانه نگاه کنیم ،فقط به دلیل رشادت های ایل بویراحمد این استان تشکیل شده است.
یاسر
Iran, Islamic Republic of
اگر چنین روزی برسه،استانی به مرکزیت بهبهان شکل میگیره،گچساران چی داره که بشه مرکز استان...
احمدی
Iran, Islamic Republic of
ز.ا.ر.ع.ی.بکش کنار که رای نمیاری.
روشن
Iran, Islamic Republic of
درجواب بویر احمد اول برادر عزیز لطف کن از اقدامات نماینده های قبلی تون واز کاراشون کمی تعریف کنید تا بهتر بشناسیم اگر صرف حرف زدن ومیر گذاشتن باشه آره اما اگر مثل سخنان آسید میر احمد تقوی باشه زمان همان نماینده ها بود که مردم شریف کهگیلویه تاریخ استان راعوض کردن وبامیران لایقشان حدود ۳۰درصد از سهم مدیریتی خود راگرفتند تاجگرون خود لایق ان وام۰۰۰۰۰۰ فقط چند مدیر دارد سهمش درادارات کل واستان ۳درصد درحال حاضر بیشتر نیست دام اداره بیش از ۳نفر گچسارانی داره
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1