تاریخ انتشار
دوشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۶:۲۰
کد مطلب : ۴۹۵۳۸

نقدی بر عملکرد حاج زارع

۳۷
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛ دکتر سید بهرام پناهنده *

مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان کبنا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. بینندگان می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

در این مقاله با عنایت به تغییرات سه چهار ماه اخیر در وضعیت سیاسی استان و عملکرد نمایندگان در انتصاب نیروهای خویش برآن شدم که نقاط ضعف نماینده محترم مردم بویراحمد و دنا را به ایشان گوشزد، شاید با عملکرد مناسب و اصلاح نواقص در آتیه، از ریزش نیروها و واپس گرایی افکار عمومی منطقه نسبت به ایشان جلوگیری به عمل آید و در غیر این صورت مطمئناً اولین تغییر نمایندگان استان در انتخابات آتیه شامل حال نماینده محترم مردم بویراحمد و دنا بوده و اما اصل مطلب بدین شرح می باشد:
همانگونه که در ادوار مختلف انتخابات مجلس در استان کهگیلویه و بویراحمد همگان شاهد آن بوده ایم، مرکز استان به دلیل موقعیت سیاسی و اجتماعی ویژه ، مرکز ثقل قدرت و تعیین کننده خط مشی مدیران ارشد استان بوده و در تمامی دوره‌های مجلس نمایندگان مردم بویراحمد و دنا به جد این هدف را به منصه ظهور رسانده اند، خواه نمایندگان محترم وابسته به گروه اصلاح طلب خواه اصول گرا باشد، حال با توجه به نگاهی به عملکرد سه چهار ماه اخیر نماینده محترم بویراحمد و دنا برداشتی خلاف مطالب فوق الذکر استنباط می گردد و شاید آنچه در افکار عمومی باعث رنجش خاطر گردیده، سیطره و تسلط همه جانبه نماینده محترم گچساران بر امور سیاسی و اداری استان بوده و از این حیث نماینده مردم بویراحمد صرفاً به گوشه ای نشسته و شاهد امور واقع شده می باشد و شاید به نوعی بتوان اذعان نمود که نماینده محترم هیچ گونه اختیار و قدرتی در عزل و نصب نیروهای منتسب به خویش نداشته، و حتی شایع شده است که مدیرانی که خود را وابسته به نماینده محترم بویراحمد و دنا می دانند اول بار حکم تایید خود را از نماینده گچساران اخذ نموده و بعد نماینده خودشان صرفاَ تنفیذی تشریفاتی در انتصاب آنان داشته و لاغیر و با کمال تأسف از جمله مواردی که شایعه مزبور را قوت می بخشد، این است که هنگامی که کلنگ افتتاح قطار بین شهری یاسوج – اقلید زده می شود، نماینده محترم گچساران افتتاح چنین طرح ملی را غیرکارآمد تلقی! و نماینده محترم بویراحمد ظاهراً کوچکترین عکس العملی در این خصوص نشان نداده و شاید مخالفت نماینده محترم گچساران در خصوص این طرح ملی بوده که باعث شده حتی شخص استاندار نیز در کلنگ زنی آن حضور پیدا ننموده! که این امر مایه تأسف و تحیر است و دیگر اینکه موقعی که قسمتی از بودجه نفت به شهرستان گچساران و باشت اختصاص پیدا می نماید، نماینده محترم شهرستان بویراحمد هیچ عکس العملی نشان نداده و حتی از خود نپرسیده که آیا توزیع عادلانه ثروت در استان محروم کهگیلویه و بویراحمد نبایستی به نحو مساوی و برابر فیمابین تمام مناطق محروم تقسیم گردد؟ آیا منطقه های محروم لنده، سوق، بهمئی، مارگون، لوداب و ... مستحق دریافت این قسمت از بودجه نفت نمی باشند؟ آیا اختصاص بودجه نفت به شهرستان گچساران و باشت خلاف منطق اداره کارآمد استان نمی باشد؟ و سوالات مکرر دیگری که از حوصله این مقاله خارج است و تو حدیث مفصل بخوان از این مجمل! و اما در پایان این نکته را گوشزد می نماید که آنچه باعث تمایز شخص نماینده از سایر اقشار مردم می گردد، خصایص ویژه و مختص نمایندگی منجمله شجاعت و شهامت در گفتار و کردار، اصالت ، صداقت، نجابت ،حمیت و غیرت می باشد که می تواند زمینه ساز انتخاب مجدد نمایندگان در عرصه انتخابات گردد، والسلام.

 
*وکیل پایه یک دادگستری، دکتری حقوق خصوصی
نام شما

آدرس ايميل شما

ررر
Iran, Islamic Republic of
احسنت
منصورآباد
Iran, Islamic Republic of
متأسفم برای وکیلی پایه یکی که تو باشی. ما گچسارانی ها برای اقای حاج زارع احترام قائلیم و از بین سه نماینده اقای حاج زارع را به جناب تاجگردون نزدیکتر می بینیم.
شما یه چیزایی به گوشت خورده و در جریان اصل موضوعات نیستی. اصالتاً شما بویراحمدی ها چون 35 سال یکه خواری کردید و تمامیت خواه بودید چون این دفعه گچساران و باشت واجد نماینده ای به تمام معنا کارشناس شد دیگر کسی نمی تواند سرش کلاه بگذارد. دکتر تاجگردون یک کارشناس به تمام معنا است و اگر حرفی می زند نه بر مبنای تعصبات قومی و قبیله ای مثل جنابعالی است. صحبت جناتب دکتر تاجگردون در جمع کارشناسان گچسارانی و باشتی که قریب به صد نفر بودند در رابطه با خص اهن اقلید یاسوج اینست که می گوید این همه نگویید راه اهن اقلید یاسوج چرا که دولت نگاه کارشناسانه به طرح های توسعه ای از جمله راه اهن دارد. یاسوج اقلید چند مسافر یا چه مقدار بار در روز یا هفته داره؟ دکتر تاجگردون می گوید بجای راه آهن اقلید یاسوج بگویید راه آهن مشهد-اهواز چرا که اگر اینطور گفتید خواه یا ناخواه از یاسوج هم می گذرد و از کهگیلویه محروم هم می گذرد اتفاقاً از گچساران نمی گذرد که ما بعدن از طریق خط آهن شیراز اهواز آن را وصل می کنیم. جناب وکیل مردم از افرادی مثل جنابعالی انتظار قلم زدن با استدلال کارشناسانه دارند نه تنها احساسات قبیله ای.
بودجه چند درصد نفت هم بر مبنای قانونی که شما موظف به دفاع از آن هستید مختص مناطق نفت خیز است نه مناطق محروم. باشت هم با شهرستان شدن از این بودجه بی نصیب گشت که به گفته خود تاجگردون این شهرستان شدن باشت از این جهت ظلم به باشت بود.
اگر شما می بینید بعد از مدتها رونق به گچساران و باشت برگشته این بودجه بویراحمد یا کهگیلویه یا مناطق دیگر استان نیست اقای وکیل! اینها با تلاش و کوشش دکتر تاجگردون از بودجه ملی تأمین و تخصیص پیدا کرده است که اگر جنابعالی و دیگران غم بودجه ملی را هم می خورید این همان طرز فکری است که به القاء تفکر جدا شدن دو شهرستان گچساران و بویراحمد در درازمدت در ذهن مردم این مناطق است . به نظر می رسد شما باید تلاشتان را بیشتر کنید تا سهمی از بودجه ملی در این وضعیت تحریم به شهرستان خود تخصیص دهید نه اینکه فقط مراقب تاجگردون باشید ببینید چه کار می کند بعد شما بیایید و بگویید ما هم همان را می خواهیم از خودتان هنر داشته باشید.
اقای دکتر تاجگردون در جمع کارشناسان باشتی و گچسارانی ابتدا خود را نماینده مردم ایران، بعداستان کهگیلویه و بویراحمد و بعد گچساران دانستند و گفتند خداوند من را نبخشد اگر بخواهم بودجه ای را که سهم مناطق محرومی از جمله زیلایی و غیره است را بخواهم در گچساران یا باشت هزینه کنم. اقای وکیل این همه با احساسات و افکار مردم بازی نکنید. بگذارید بعد از 35 سال مردم استان بخصوص گچساران و باشت از ظرفیت های دکتر تاجگردون در توسعه و ابادانی استفاده نماید.
جناب وکیل لابد شما از نتایج آرایی که در مناطق مختلف استان به دولت اعتدال داده شد، مطلع هستید؟ کدام مناطق بیشترین ارا را نسبت به جمعیت خود به دولت اعتدال داد؟ اگر قرار بود دولت ها در همه زمینه ها نگاه یکسانی به مناطق داشته باشد دیگر نیازی به انتخاباتی نبود.
Iran, Islamic Republic of
لطفن این نظر را تأیید کنید قبلی مشکل ویرایش دارد
مردم از افرادی مثل وکلا انتظار قلم زدن با استدلال کارشناسانه دارند نه تنها احساسات قبیله ای
جای بسیار تأسف است برای فکر وکیلی پایه یکی مثل جنابعالی. شما عملاً با مردم گچساران و باشت مشکل دارید نه چیز دیگر. ما گچسارانی ها برای اقای حاج زارع احترام قائلیم و از بین سه نماینده اقای حاج زارع را به جناب تاجگردون نزدیکتر می بینیم. آقای حاج زارع هر چند اصولگراست ولی اصولگرای معتدل و معقولی است که با هر تفکری می تواند کار بکند. به نظر می رسد شما بیشتر قصد تخریب حاج زارع را به این بهانه داشته اید.
در رابطه با مطالبی که در مطلبتان آورده اید، شما یه چیزایی به گوشت خورده و در جریان اصل موضوعات نیستی. اصالتاً بعضی از شما ها چون 35 سال یکه خواری کردید و حق گچساران و باشت را خوردید و تمامیت خواه بودید چون این دفعه گچساران و باشت واجد نماینده ای به تمام معنا کارشناس شد، دیگر کسی نمی تواند سرش کلاه بگذارد و تنها حقش را دارد می گیرد، دارد موجب ناراحتی شما شده است. دکتر تاجگردون یک کارشناس به تمام معنا است و اگر حرفی می زند، نه بر مبنای تعصبات قومی و قبیله ای مثل جنابعالی است. صحبت جناب دکتر تاجگردون در جمع کارشناسان گچسارانی و باشتی که قریب به صد نفر بودند در رابطه با خط اهن اقلید یاسوج اینست که می گوید این همه نگویید راه اهن اقلید یاسوج چرا که دولت نگاه کارشناسانه به طرح های توسعه ای از جمله راه اهن دارد. یاسوج اقلید چند مسافر یا چه مقدار بار، در روز یا هفته دارد؟ دکتر تاجگردون می گوید بجای راه آهن اقلید- یاسوج، بگویید راه آهن مشهد-اهواز. چرا که اگر اینطور گفتید خواه یا ناخواه این خط از یاسوج هم می گذرد و از کهگیلویه محروم هم می گذرد اتفاقاً از گچساران نمی گذرد که ما بعدن از طریق خط آهن شیراز اهواز آن را وصل می کنیم.
جناب وکیل مردم از افرادی مثل جنابعالی انتظار قلم زدن با استدلال کارشناسانه دارند نه تنها احساسات قبیله ای.
بودجه چند درصد نفت هم بر مبنای قانونی که شما موظف به دفاع از آن هستید مختص مناطق نفت خیز است نه مناطق محروم. باشت هم با شهرستان شدن از این بودجه بی نصیب گشت که به گفته خود تاجگردون این شهرستان شدن باشت از این جهت ظلم به باشت بود.
اقای وکیل اگر شما می بینید بعد از مدتها رونق به گچساران و باشت برگشته این بودجه، بودجه بویراحمد یا کهگیلویه یا مناطق دیگر استان نیست! اینها با تلاش و کوشش دکتر تاجگردون از بودجه ملی تأمین و تخصیص پیدا کرده است که اگر جنابعالی و دیگران غم بودجه ملی را هم می خورید این همان طرز فکری است که به القاء تفکر جدا شدن شهرستان گچساران از استان در درازمدت در ذهن مردم این مناطق منجر خواهد شد. به نظر می رسد شما باید تلاشتان را بیشتر کنید تا سهمی از بودجه ملی در این وضعیت تحریم به شهرستان خود تخصیص دهید نه اینکه فقط مراقب تاجگردون باشید ببینید چه کار می کند بعد شما بیایید و بگویید ما هم همان را می خواهیم، از خودتان هنر داشته باشید.
اقای دکتر تاجگردون در جمع کارشناسان باشتی و گچسارانی ابتدا خود را نماینده مردم ایران، بعداستان کهگیلویه و بویراحمد و بعد گچساران دانستند و گفتند خداوند من را نبخشد اگر بخواهم بودجه ای را که سهم مناطق محرومی از جمله زیلایی و غیره است را بخواهم در گچساران یا باشت هزینه کنم. اقای وکیل این همه با احساسات و افکار مردم بازی نکنید. بگذارید بعد از 35 سال مردم استان بخصوص گچساران و باشت از ظرفیت های دکتر تاجگردون در توسعه و ابادانی استفاده نماید.
جناب وکیل لابد شما از نتایج آرایی که در مناطق مختلف استان به دولت اعتدال داده شد، مطلع هستید؟ کدام مناطق بیشترین آرا را نسبت به جمعیت خود به دولت اعتدال داد؟ اگر قرار بود دولت ها در همه زمینه ها نگاه یکسانی به افراد مختلف داشته باشد دیگر نیازی به انتخاباتی نبود. استان سه نماینده دارد که تنها نماینده ای که با دولت همراه بوده و این را رأی مردم حوزه های انتخابیه هم نشان می دهد، نماینده اصلاح طلب جناب دکتر تاجگردون بوده است و در استان کهگیلویه و بویراحمد مثل بقیه مناطق ایران این اصلاح طلبان بودند که توانستند دولت تدبیر و اعتدال را رقم بزنند پس باید بپذیرید که نظر دکتر تاجگردون در تعیین مدیران استانی از جایگاه ویژه ای برخوردار باشد.
شهروندی از باشت
علی
Iran, Islamic Republic of
خدا شاهده که بسیار منطقی و دقیق و ساده اما مفید گفتی.بویراحمدی ها در تمام طول تاریخ سوار بر ماجرا بوده اما یکسالی می شود که کاملا پیاده شده اند و واسفاها!!!!!!!!!!!!!
فریاد
Iran, Islamic Republic of
کلنگ راآهن یاسوج اقلید هنوز به زمین زده نشده وحق بویراحمد همین است همدیگر را تخریب می کنند یا سفلی وعلیا ویااصولگرا واصلاح طلب دیگران هم ازاین وضعییت نهایت استفاده را میبرند
دنا
Iran, Islamic Republic of
دست از این اختلاف اندازی بردار111111
ارشد برق
Iran, Islamic Republic of
جای تاسف داره وکیل یک پایه اینجور تخریب...
مدیر کل میرات فرهنگی- مدیر کل صنعت و معدن- رییس اب و فاضلاب روستایی-مدیر کل راه و شهرسازی- رییس دانشگاه یاسوج- رییس دانشگاه پیام نور- امور عشایر... مدیرکل پست-و خیلی پستای شهرستان بویراحمد... اینا کمن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ جناب وکیل؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
مردم از افرادی مثل وکلا انتظار قلم زدن با استدلال کارشناسانه دارند نه تنها احساسات قبیله ای
در پاسخ به مقاله ای در سایت کبنانیوز به قلم بهرام پناهنده با عنوان نقدی بر عملکرد حاج زارع
جای بسیار تأسف است برای فکر وکیلی پایه یکی مثل جنابعالی. شما عملاً با مردم گچساران و باشت مشکل دارید نه چیز دیگر. ما گچسارانی ها برای اقای حاج زارع احترام قائلیم و از بین سه نماینده اقای حاج زارع را به جناب تاجگردون نزدیکتر می بینیم. آقای حاج زارع هر چند اصولگراست ولی اصولگرای معتدل و معقولی است که با هر تفکری می تواند کار بکند. به نظر می رسد شما بیشتر قصد تخریب حاج زارع را به این بهانه داشته اید.
در رابطه با مطالبی که در مطلبتان آورده اید، شما یه چیزایی به گوشت خورده و در جریان اصل موضوعات نیستی. اصالتاً بعضی از شما ها چون 35 سال یکه خواری کردید و حق گچساران و باشت را خوردید و تمامیت خواه بودید چون این دفعه گچساران و باشت واجد نماینده ای به تمام معنا کارشناس شد، دیگر کسی نمی تواند سرش کلاه بگذارد و تنها حقش را دارد می گیرد، دارد موجب ناراحتی شما شده است. دکتر تاجگردون یک کارشناس به تمام معنا است و اگر حرفی می زند، نه بر مبنای تعصبات قومی و قبیله ای مثل جنابعالی است. صحبت جناب دکتر تاجگردون در جمع کارشناسان گچسارانی و باشتی که قریب به صد نفر بودند در رابطه با خط اهن اقلید یاسوج اینست که می گوید این همه نگویید راه اهن اقلید یاسوج چرا که دولت نگاه کارشناسانه به طرح های توسعه ای از جمله راه اهن دارد. یاسوج اقلید چند مسافر یا چه مقدار بار، در روز یا هفته دارد؟ دکتر تاجگردون می گوید بجای راه آهن اقلید- یاسوج، بگویید راه آهن مشهد-اهواز. چرا که اگر اینطور گفتید خواه یا ناخواه این خط از یاسوج هم می گذرد و از کهگیلویه محروم هم می گذرد اتفاقاً از گچساران نمی گذرد که ما بعدن از طریق خط آهن شیراز اهواز آن را وصل می کنیم.
جناب وکیل مردم از افرادی مثل جنابعالی انتظار قلم زدن با استدلال کارشناسانه دارند نه تنها احساسات قبیله ای.
بودجه چند درصد نفت هم بر مبنای قانونی که شما موظف به دفاع از آن هستید مختص مناطق نفت خیز است نه مناطق محروم. باشت هم با شهرستان شدن از این بودجه بی نصیب گشت که به گفته خود تاجگردون این شهرستان شدن باشت از این جهت ظلم به باشت بود.
اقای وکیل اگر شما می بینید بعد از مدتها رونق به گچساران و باشت برگشته این بودجه، بودجه بویراحمد یا کهگیلویه یا مناطق دیگر استان نیست! اینها با تلاش و کوشش دکتر تاجگردون از بودجه ملی تأمین و تخصیص پیدا کرده است که اگر جنابعالی و دیگران غم بودجه ملی را هم می خورید این همان طرز فکری است که به القاء تفکر جدا شدن شهرستان گچساران از استان در درازمدت در ذهن مردم این مناطق منجر خواهد شد. به نظر می رسد شما باید تلاشتان را بیشتر کنید تا سهمی از بودجه ملی در این وضعیت تحریم به شهرستان خود تخصیص دهید نه اینکه فقط مراقب تاجگردون باشید ببینید چه کار می کند بعد شما بیایید و بگویید ما هم همان را می خواهیم، از خودتان هنر داشته باشید.
اقای دکتر تاجگردون در جمع کارشناسان باشتی و گچسارانی ابتدا خود را نماینده مردم ایران، بعداستان کهگیلویه و بویراحمد و بعد گچساران دانستند و گفتند خداوند من را نبخشد اگر بخواهم بودجه ای را که سهم مناطق محرومی از جمله زیلایی و غیره است را بخواهم در گچساران یا باشت هزینه کنم. اقای وکیل این همه با احساسات و افکار مردم بازی نکنید. بگذارید بعد از 35 سال مردم استان بخصوص گچساران و باشت از ظرفیت های دکتر تاجگردون در توسعه و ابادانی استفاده نماید.
جناب وکیل لابد شما از نتایج آرایی که در مناطق مختلف استان به دولت اعتدال داده شد، مطلع هستید؟ کدام مناطق بیشترین آرا را نسبت به جمعیت خود به دولت اعتدال داد؟ اگر قرار بود دولت ها در همه زمینه ها نگاه یکسانی به افراد مختلف داشته باشد دیگر نیازی به انتخاباتی نبود. استان سه نماینده دارد که تنها نماینده ای که با دولت همراه بوده و این را رأی مردم حوزه های انتخابیه هم نشان می دهد، نماینده اصلاح طلب جناب دکتر تاجگردون بوده است و در استان کهگیلویه و بویراحمد مثل بقیه مناطق ایران این اصلاح طلبان بودند که توانستند دولت تدبیر و اعتدال را رقم بزنند پس باید بپذیرید که نظر دکتر تاجگردون در تعیین مدیران استانی از جایگاه ویژه ای برخوردار باشد.
شهروندی از باشت
saman
Iran, Islamic Republic of
فقط یک سوال....
.....
نماینده بویراحمد و دنا ..
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
نکنه باورتون شده استان فقط بویراحمده ؟ اونوقت که بویراحمده یه دهکوره بوده باشت بخشداری داشت . پس زیاد تند نرو خیال هم نکنید که استان فقط بویراحمده و باید همیشه سوار بر اسب مراد باشه . نوبتی هم باشه نوبت گچساران و نماینده با لیاقتشه. ضمناً وقتی مردم گچساران دارن دود نفت و گاز را استشمام می کنن باید بودجه نفتشون هم از شما بیشتر باشه.
Iran, Islamic Republic of
نگو
مــــــــــــــــــــد
Iran, Islamic Republic of
سخنان اقای جهان رئیس سابق آموزش و پرورش عشایر درباره زارع را بخونید همه چیز دستون میاد
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
احسنت به آن شیری که خوردی حرف دل تمام مردم گچسان و باشت را زدید. آفرین به آن قلم زیبا و منطقی ات.
محمدقلی چرومی
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر این شهروند ناشناس باشتی...دقیق درست و منطقی جواب دادند
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر جواب منطقیت .....
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما كه حرف حق رو زدي
سید
Iran, Islamic Republic of
باید یاسوج در این بی تدبیریها بسوزد مردمش خواسته اند حقمان است به امید دوره بعدی با حضور جناب دکتر با تدبیر ستار هدایت خواه
سهیل محمدی
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر پناهنده سلام...از اینکه شجاعت داری و. نماینده رو اطلاع رسانی میکنی و همچنین .. و .سیاست این نماینده رو گفتی کمال تشکر و قدر دانی رو از شما دارم ....بخدا این حرف تمام مردم است..چو اونهایی که بهش رای دادن و چه اونایی که رای ندادن...
علی
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای زارع از مدیران قوی این استان است .
جواب ارشد برق
Iran, Islamic Republic of
اقای بقول خودت ملای برق واقعا زشته اگر واقعا ارشد داری اینقدر از مسائل سیاسی بی خبر باشی!!!اقای رمضانی که از طرف سرپرست وقت وزارت علوم و ارتباط دوستان خود و بعد ه...چون گزینه زارع دکتر کریمی بود اقای دیودیده هم باز مستقیم از طرف وزارتخانه ابقاع شدند که باز ازارع مثل همیشه از این خبر شوکه شد و مدیر پیام نور و راه و شهر سازی و امور عشایر هم چون از اصلاح طلبان قوی بویراحمد بودند اول از طریق این امتیاز بعد هم چون مورد تایید جناب تاجگردون بودند(حداقل 2 موردش را خود بنده مستقیم در جریان امور بودم)و...پس جناب ملای برق واقعا زشته که یه ادم تحصیل کرده اینهمه از مسائل روز بی خبر باشه و فقط بر اساس تعصبات قومی و قبیله ای حرف بزنه پس اطلاعات خود را بالا ببرید بعد اظهار نظر بفرمایید...در ضمن جناب .حسابش برا همه روشنه شما نمیخواد مردم رو پرت کنید به فکر خود باش
کیومرث
Iran, Islamic Republic of
لیاقت ندارید که گچساران جزیی از این استان باشید.شما نژاد پرستهایی که اوج دیدتان نوک دماغتان است باید بسوزید.انشاالله با آبادانی روز به روز گچساران چشم بدخواهان این شهرستان کور شود
لر اصیل
Iran, Islamic Republic of
راستش من زیاد از این قضیه اطلاعی ندارم
ولی عملکرد زارع رو ضعیف میبینم
ضمن اطلاع یکی از دوستان وقتی مهاجرت به بویراحمد زیادتر است یعنی بهتر از جاهی دیگه است............
اگه شما بهتر بودید که ادعای خود مختاری نمیکردید...بی غیرتا....
radak
Iran, Islamic Republic of
تو هم یه ..
علیرضا کریمی
United Kingdom
حرفهای بسیار بی معنا و تفرقه افکنانه میزنی.اولاً - تاجگردون یک نخبه ملیست نه استانی!به صراحت گفت که اگر بگوییم راه آهن یاسوج - اقلید بجایی نمیرسیم. باید بگوییم راه آهن مشهد - اهواز تا قضیه اجرایی شود بعد سر راه از اقلید و یاسوج عبورش میدهیم همانگونه که راه آهن باشت -گچساران طرح محالی به نظر میرسد.(این شگردهای اعتباری،حاصل سالیان متمادی مدیریت کلان اقتصادیست)
2- عشایر بویراحمد همیشه دلیر و نمونه بوده اند و همه جا از حق دفاع کرده اند.همین آقای تاجگردون اصالتاً بویراحمدی است. بسیاری از آرا تاجگردون هم مربوط به عشایر دریلا و دشت گز بود که تاجگردون را برادر خود میدانستند.البته امروز تاجگردون در حوزه گچساران و باشت کاندیدا شده و مشخصاً مسئولیت آن حوزه را دارد و انشاءاله دوره های بعد که کاندیدای سرزمین اجدادیش بویراحمد شد،همین گونه سنگ تمام میذاره.انشاءاله
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
جناب منصور آباد با این حرفات سعی نکن ما رو گول بزنی.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
ارشد برق تو هنوز نظر میدی؟
اولا من به جرات قسم میخورم هم طایفه ای نماینده هستی.
دوما مدیرکل گردشگری از طایفه خودتونه.
سوما مدیرکل صنعت و معدن در زمان استانداری صابری به منصب رسید که آن هم بخاطر تخصص و تجربه اش بود نه حمایت حاج زارع. ... مهندس دیودیده را تخریب نمی کنند.
چهارما مدیرکل راه و شهرسازی نیروی دکتر مندنی پور باید باشه. درسته؟
پنجما رییس دانشگاه یاسوج .. بی تجربه و با دنیایی از حاشیه است که از طایفه خودتونه.
ششما مدیرکل امور عشایر از طایفه خودتونه.
هفتما مدیرکل پست از طایفه خودتونه.
هشتما شما بازی رو جفت 6 باختید اما خبر ندارید. اولین نشانه باخت را در انتخابات شورای شهر دیدیم.
مطمئن باش .. در دور بعد در بویراحمد سفلی 2000 رای هم نمیاره. مطمئن باش.
دانشجوی خصوصی
Iran, Islamic Republic of
استاد کارت درسته.
عالی بود
saman
Iran, Islamic Republic of
بودجه نفت گچساران رو میتونی در آبادانی تهران ،اصفهان ،قم،اراک،تبریز و... ببینی.بودجه عمرانی فقط شهر تهران از بودجه عمرانی کشور بیشتره.فکر میکنم شمایید که اوج دیدنت نوک دماغتان است.برای ساختن اتوبان صدر در تهران 3000 میلیارد تومان هزینه شده است.کل بودجه عمرانی امسال استان 107 میلیارد تومانه.یعنی بودجه اتوبان درون شهری تهران 30 برابر بودجه عمرانی استان ماست.سالهاست که با بی خردی تمام بر اختلاف سردسیری ،گرم سیری در استان کوبیده ایم.و الان همه در محرومیت کامل به سر میبریم.محرومیت یاسوج ،گچساران و کهگیلویه مایه شرم ساری برای همه فرزندان این استان فارغ از قومیت آنهاست.به امید روزی که برای گرفتن حقمان گلوی هم دیگر را نفشاریم و حق را از کسانی طلب کنیم که حق ما را خورده اند.
بی نام
United States
با سلام
در زمانی نچندان دور بزرگانی با غیرت برای این استان زحمتهای فراوان کشیدند که شد مرکز استان
ولی افسوس افسوس که افرادی..امور را بر عهده گرفته و متاسفانه مارا از عرش ب فرش میکشانند.
واقعا جای تاسف داره ...
11
Iran, Islamic Republic of
جواب ابلهان خاموشیست واقعا حیف که دورش تموم وابی تا دوره ای دوریه کارت نیارم مردک .
11
Iran, Islamic Republic of
زنده باد باوی. 11 خوت و بیراحمد ...
علی
Iran, Islamic Republic of
هیف یاسوج..
ثنایی مهر
Iran, Islamic Republic of
بسم تعالی
دوستان ارزشمندی که دربالا نظردادید.به نظر حقیرانچه شما نگاشته اید، راارزشمند می دانم لیکن کسانیکه درسیاست دستی دارندبانگهی اجمالی به نظرات عدم آگاهی برخی ازدوستان راازمسائل سیاسی به وضوح مشاهده می کنند.بیانات جناب دکتر برمبنایی اطلات کافی ومنطقی واستلالات کاملا به جا می باشدلطفا باایردات واهی سعی درمخدوش کردن مسائل نکنید.اگرآقایی تاجگردون کار آمدهستندپس لطفا به جای جابه جا کردن اعتبارات درفکر افزایش اعتبارات استان باشد.اگر ماهم جای شمابودیم ممنون سکوت تاُسف بارحاج زارع میشدیم.
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
گچسارانی یا دوگمبزونی تو از بویر احمد چه میدونی
Iran, Islamic Republic of
لتلدوولو
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
من بویر احمد هستم ولی دفعه بعد میرم گچساران به تاجگردون رای میدم چون واقعا با لیاقته باید قبول کنیم
که زارع ...
جواب نا شناس
Iran, Islamic Republic of
برو هر جایی که دلت میخواد بده
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1