تاریخ انتشار
شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۳۲
کد مطلب : ۴۹۴۳۸

میلاد غریبی به پدیده مشهد پیوست

۴
۰
کبنا ؛milad-gharibi
 
میلاد غریبی در خصوص رفتنش به پدیده مشهد گفت: من با پرسپولیس قرارداد داشتم و به صورت قرضی به ذوب‌آهن رفته بودم، زمانی که من در پرسپولیس بودم شرایط برایم جالب نبود و با علی دایی صحبت کردم تا این اجازه را بدهد که من جایی بروم که بتوانم بازی کنم و رحیمی و دایی هم نسبت به من لطف داشتند و این اجازه را دادند تا بتوانم در پدیده بازی کنم البته من از چند تیم پیشنهاد داشتم اما به خاطر شناختی که از مرزبان داشتم به این نتیجه رسیدم که به پدیده بیایم و با این تیم توافق کردم.
به نقل از فارس، وی ادامه داد: تلاش می‌کنم امسال در پدیده بازی‌های خوبی انجام دهم و با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام داده‌ام می‌خواهم امسال در تیمم موثر باشم. تیم پدیده امسال تیم جوان و با تجربه‌ای است و از مدیریت و کادر فنی خوبی هم بهره می‌بریم.
غریبی در پاسخ به این سوال که چرا امسال شانسش را برای حضور در پرسپولیس امتحان نکرد گفت: من به پرسپولیس آمدم که در این تیم بازی کنم اما شرایط به گونه‌ای رقم خورد که من نتوانستم بازی کنم. البته در این میان هیچ کس را مقصر نمی‌دانم و معتقدم که خودم مقصر هستم که نتوانستم بازی کنم. امیدوارم باز هم به شرایط نرمال و ایده‌آلی برسم تا بتوانم دوباره به پرسپولیس برگردم.
وی افزود: دایی دوست نداشت که من از پرسپولیس بروم اما شرایط برای من سخت بود دوست دارم باز هم به روزهای خوبم برگردم تا به پرسپولیس خدمت کنم.
غریبی در مورد اینکه خودش را مقصر بازی نکردن در پرسپولیس می‌داند خاطرنشان کرد: هر بازیکنی که بازی نمی‌کند مربی را مقصر قلمداد می‌کند. اما من اعتقاد دارم که صد در صد خودم خوب نبودم که بازی نکردم و در این میان هم خودم ضرر کردم. اما امیدوارم امسال سال خوبی برایم باشد.
بازیکن جدید تیم فوتبال پدیده مشهد در پایان گفت: بازیکنانی که در پدیده بازی می‌کنند را می‌شناسم واعتقاد دارم بازیکنان بزرگی مثل رضا عنایتی در این تیم حضور دارد اما فکر می‌کنم که پدیده امسال تیم خوبی در لیگ برتر باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
هر جا که باشی ما با تو هستیم میلاد جان
عارف قابضی
Iran, Islamic Republic of
انشاا.. هر جا میره موفق باشه و خدا پشت و پناهش باشه.واقعا باعث افتخاره
عشقی
Asia/Pacific Region
تنها بازیکنی که واقعا عشقی عشقیه .... عاشقتم مشتی
احسان نعمتی
Iran, Islamic Republic of
ایشالا جام جهانی بعدی واسه تیم ملی بازی کنی.
چون لیاقتشو داری
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1