تاریخ انتشار
يکشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۲۵
کد مطلب : ۴۹۴۰۱

معارفه رئیس جدید اداره آموزش و پرورش بهمئی انجام گرفت

۱۱
۰
کبنا ؛ 
مراسم تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید اداره آموزش و پرورش بهمئی با حضور معاون توسعه و پشتیبانی اداره‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان شهرستانی برگزار شد.
در این مراسم، اردشیر یاری، معاون توسعه و پشتیبانی اداره‌کل آموزش و پروش استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر به ملت شریف ایران و به ویژه مردم شهید‌پرور بهمئی اظهار داشت: خوشحالم از اینکه امروز فرصتی دست داد تا در خدمت مردم فهیم بهمئی و تقدیر از برادری که عمری را در راه تعالی آموزش و پرورش سپری کرده و مدتی نیز در سمت مدیریتی آموزش و پرورش بهمئی در راه ارتقای سطح فرهنگی و آموزشی این شهرستان گام برداشته، حضور داشته باشم.
معاون توسعه و پشتیبانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: امسال از طرف رهبری به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی مزین شده که مسلماً بار فرهنگی آن بر دوش ما فرهنگیان است و این یعنی کار فرهنگی کردن و جامعه را به سوی هنجارها بردن و از ناهنجاری‌ها زدودن.
وی گفت: همه وظیفه داریم در راه تعالی آموزش و تعلیم گام برداریم و جامعه را به سوی پویایی و پیشرفت همه جانبه سوق دهیم.
یاری خاطرنشان کرد: همه معلم هستیم و این افتخاری است برای ما و همه شما فرهنگیان که از بدنه آموزش و پرورش کسی مدیر می‌شود که خود یک معلم است و قطعاً مشکلات جامعه فرهنگیان را به خوبی می‌شناسد. پس این می‌طلبد که همه ما فرهنگیان با تعامل و همکاری با مدیریت جدید در راستای متعالی‌کردن نظام آموزش تلاش کنیم و همکاری لازم را داشته باشیم.
حجت‌الله دلشاد، فرماندار شهرستان بهمئی نیز در این مراسم گفت: می‌دانیم که این جابه‌جایی و تغیر و تحول در سیستم اداری موضوعی طبیعی است و فلسفه تغییر و تحول در ادارات در راستای افزایش هرچه بیشتر هماهنگی‌ها و توانمندی‌های جدید و استفاده از توان جدید در جهت خدمت بیشتر و بهتر به مردم است.
فرماندار شهرستان بهمئی از خدمات رئیس سابق آموزش و پرورش شهرستان بهمئی قدردانی کرد و افزود: دهبان‌زاده در زمان مسئولیت خود زحمات زیادی برای ارتقای سطح آموزشی و تعلیم و تربیت این شهرستان کشید که جا دارد از او و دیگر همکاران وی در اداره آموزش و پرورش بهمئی تشکر کرد.
وی انتصاب مسیح دموری‌زاده را نیز به عنوان رئیس جدید آموزش و پرورش شهرستان بهمئی تبریک گفت و یاد‌آور شد: مدیریت جدید نیز از نسل با تجربه آموزش و پرورش این شهرستان است و با این مجموعه آشنایی کامل دارد و امید است که با تعامل و همکاری و استفاده از همه نیروهای توانا و نخبه فرهنگی شهرستان بدون در نظر گرفتن سلیقه‌ها، بتواند گام‌های محکمی در راستای خدمت به نظام اسلامی و مردم بردارد.
مسیح دموری‌زاده رئیس جدید آموزش و پرورش شهرستان بهمئی نیز در این مراسم با اشاره به نام‌گذاری شعار امسال گفت: با توجه به اینکه امسال از سوی رهبری به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی مزین شده است، باید نسبت به مسائل اقتصادی و فرهنگی رویکرد جهادی داشته باشیم.
دموری‌زاده ادامه داد: هما‌ن‌طور که در هشت سال دفاع مقدس با مدیریت جهادی توانستیم دشمن را به زانو در آوریم، باید با مدیریت جهادی در عرصه فرهنگی نیز تلاش وافری داشته باشیم تا به جامعه، توسعه همه‌جانبه بخشیم و شاهد شکوفایی هرچه بهتر جامعه باشیم.
وی خاطرنشان کرد: از همه ظرفیت‌ها و نخبه‌های فرهنگی و اساتید فرهنگی شهرستان بهمئی جهت پیشبرد برنامه‌های آموزشی و ارتقای سطح فرهنگی این شهرستان استفاده خواهم کرد.
در این مراسم از خدمات  سیدعبدالله دهبان‌زاده رئیس سابق آموزش و پرورش بهمئی، قدردانی شد و مسیح دموری‌زاده به عنوان رئیس این نهاد منصوب شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

اصلاح طلب بهمئی
Iran, Islamic Republic of
اقای دموری
خواهشا به آقای کریمی نگاه کنید
حاضر نشد با اصولگراها حتی برای فرمانداری کهگیلویه روی یک میز بشینه و بزرگواری را به دوستاش ترجیح نداد
شما هم مثل ایشون آبروداری کن
یادتون باشه اصلاح طلب هستی
از معاونین گرفته تا مستخدم همه را ظرف یک ماه عوض کن
نشون بده مرد اصلاحات خودتی
طوفانی وارد شو
انشاالله یک روز جای بزرگواری را بگیری
خوب نژادیان-صادق
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای دموری معلم فرهیخته؛ انتصاب شایسته وبجای شما را بعنوان خادم فرهنگ آموزش وپرورش این شهرستان تبریک وشادباش عرض می نماییم و برایتان آرزوی موفقیت را دارم.
بلی زرد
Iran, Islamic Republic of
صادقو تو شاکرمو نخود هر آشی اگر فکر کنی با این کارات بزرگ می شی کور خواندی اگر جرات داری و بلی زرد ایایی
Iran, Islamic Republic of
صادق گپ گپو
محسن راغ نژاد
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای دموری معلم با لیاقت؛ انتصاب شایسته شما را بعنوان رئیس اداره شهرستان بهمئی تبریک عرض میکنم و از صمیم قلب برای شمه اروزی توفیق دارم. ویژگی مدیران قبلی ترسو بودن و چاپلوسی بود و نتوانستند انطور که باید و شاید از قشر تحصیل کرده و نخبه بهمئی در اداره اموزش و پرورش استفاده کنند ولی تا انجایی که سراغ دارم ویژگیهای شما درست برعکس انان و همراه با جسارت و شهامت است امیدوارم بدون در نطر گرفتن هیچ گونه تبعیضی از نیروهای جوان و تحصیل کرده در جهت خدمت به مرده بهمئی نهایت استفاده را ببری. با ارزوی توفیق و سربلندی.
جانمرد
Iran, Islamic Republic of
دموری در شورا چه کرد برای چپ ها که حالا منتظر آ. پ . هستید آنجا ر ... کلاه سرش گذاشت الان هم تو اداره هست مطمئن باشید روحی فر براش تصمیم می گیره پس خودتان را خسته نکنید
رحمان جهانیانی پور
Iran, Islamic Republic of
با عرض تبریک خدمت آقای دموری انصافا مدیریت آموزش پرورش حق شما بود. امیدوارم که موفق و پیروز باشید.
محسن راغ نژاد
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای دموری معلم با لیاقت؛ انتصاب شایسته شما را بعنوان رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی تبریک عرض میکنم و از صمیم قلب برای شما اروزی توفیق دارم. ویژگی مدیران قبلی ترسو بودن و چاپلوسی بود و نتوانستند انطور که باید و شاید از قشر تحصیل کرده و نخبه بهمئی در اداره اموزش و پرورش استفاده کنند ولی تا انجایی که سراغ دارم ویژگیهای شما درست برعکس انان و همراه با جسارت و شهامت است امیدوارم بدون در نطر گرفتن هیچ گونه تبعیضی از نیروهای جوان و تحصیل کرده در جهت خدمت به مرده بهمئی نهایت استفاده را ببری. با ارزوی توفیق و سربلندی.
علاد
Iran, Islamic Republic of
درود بر انسانهای توانمندی که به فکر توسعه وپیشرفت شهرباشندتا تحت تاثیر جوسازیها قراگیرنداصلاحاتی هاهمیشه مرد عمل بودند تاحرف ودر هردوره یک اتفاق تاریخی رقم می زدندانشا الله این دوره هم دست دردست هم دنبال یک اتفاق بزرگ وشیرین برای ایل سلحشور وبزرگ بهمئی باشند این دوره ها تمام می شوند انچه می ماند نام نیک است؛وخواهشاهمکاری کنید
دلسوز بهمئی
Iran, Islamic Republic of
خاک بر سر ما که تفکرمان این است که حتی مستخدم هم باید عوض بشه آخرش چی بشه یکی دیگه میاد و اینها را عوض میکنه سریال وار هی عوض میکنند لااقل یکی بگوید از نیروهای متخصص استفاده کنند چرا شهردار معلم باشد چرا رئیس اداره راه بوئی از کارشناسی راهها نبرده چرا رئیس جهاد کشاورزی تخصص لازم را در خصوص اکوسیستم گیاهی و جانوری را ندارد چرا
علی
Iran, Islamic Republic of
با سلام بنظر بنده وخیلی ازقشر تحصیلکرده بهترین انتخاب اقای دموری اقای صادق جریده برامعاونت اموزشی بود چون فردی مردمدار اگاه به امور شجاع رزمنده ومورداقبال عمومی بوده جادارداین انتصاب بجارا به ایشان وایل بزرگ جلالی تبریک گفته ودر ادامه راه موفقیت همراه با سربلندی برایشان ارزومندم
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1