تاریخ انتشار
شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۲۵
کد مطلب : ۴۹۳۴۲

احتمال پیوستن بازیکن نفت گچساران به تیم لیگ برتری

۱
۰
کبنا ؛تسنیم نوشت: مهلت نقل و انتقالات بازیکنان در لیگ های برتر و دسته یک از چند روز پیش آغاز شده است و باشگاه‌های مختلف برنامه خود را برای جذب بازیکنان جدید و تمدید قرارداد با بازیکنان قبلی خود به مرحله اجرا درآوردند.
در این میان باشگاه گسترش فولاد تبریز که از جمله باشگاه‌های خصوصی فوتبال کشور محسوب می‌شود برنامه‌های خاصی برای فصل نقل و انتقالات دارد.
گسترش فولاد با تمدید قرارداد مهدی تارتار برای فصل آینده محکم تر گام برداشت و با برنامه سرمربی تیم خود وارد فصل نقل و انتقالات شد.
۸بازیکن گسترش فولاد ماندنی شدند
غلامرضا سمندر مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد تبریز در نخستین روزهای خود برنامه خود را مبتنی بر حفظ بازیکنان سابق تیم منطبق کرده است تا بدنه اصلی تیم طبق خواسته‌های سرمربی حفظ شود و شاکله اصلی تیم از بین نرود.
در این میان مهرداد بایرامی، سامان نریمان جهان، علیرضا نقی زاده، محمود خمیس و یوسف سیدی بازیکنانی بودند که با توجه به قراردادی که با این تیم داشتند برای حضور در فصل آینده نیز با باشگاه به توافق رسیدند و سال آینده در گسترش فولاد خواهند بود.
با این حساب می‌توان پرونده حضور مهرداد بایرامی بهترین گلزن آبی‌پوشان دیار آذربایجان در تیم های پایتخت بسته می‌شود.
علاوه بر آن میثم نقی زاده، احسان پیر هادی و اسلامی از بازیکنان فصل گذشته این تیم که قراردادشان به پایان رسیده بود قرارداد خود را تمدید کردند تا سال آینده نیز زیر نظر مهدی تارتار کار کنند.
ماندن فروزان در هاله‌ای از ابهام
محسن فروزان نیز از جمله بازیکنانی بود که سال گذشته عملکرد مثبتی در ترکیب گسترش فولاد از خود به نمایش گذاشت هر چند در این تیم نتوانست همانند زمان حضورش در تراکتور پرفروغ باشد و این باعث شد تا جزو غایبان تیم ملی در جام جهانی ۲۰۰۱۴ برزیل باشد.
وی در حال حاضر پیشنهادات خوبی از سوی تیم های استقلال و پرسپولیس دارد و مذاکرات جدی با این تیم ها داشته است به طوری که گفته می‌شود علی دایی خود برای پیوستن فروزان به پرسپولیس پیش‌قدم شده است و در سوی مقابل نیز برخی منابع ناموثق از شروط جالب فروزان برای پیوستن به استقلال خبر می‌دهند.
آنچه مسلم است، این است که باید چند روزی دیگر منتظر ماند و دید آیا فروزان برای ادامه زندگی فوتبالی خود راهی تهران می‌شود یا مذاکرات مثبتی با مدیران باشگاه گسترش فولاد خواهد داشت.
پیمان رتجبری در گسترش فولاد
محمدمهدی نظری که یکی از بازیکنان مورد علاقه امیر قلعه نوعی محسوب می‌شود پس از۱۴۲۶  دقیقه بازی کردن برای استقلال از این تیم جدا شد. نظری در طول فصل فقط یک گل برای استقلال به ثمر رساند و حضور پرفروغی در این تیم نداشت.
طبق شنیده‌ها وی با گسترش فولاد به توافق رسید و سال آینده در ترکیب آبی‌پوشان خواهد بود.
جلال عبدی بازیکن فصل گذشته فولاد یزد و پیمان رنجبری بازیکن گلزن نفت گچساران نیز با توافقات حاصله با باشگاه گسترش فولاد تبریز سال آینده در این تیم خواهند بود.
احتمال حضور حسینی در استقلال
سیدمحسن حسینی نیز جزو بازیکنان مورد علاقه امیر قلعه نوعی محسوب می‌شود و در زمان سرمربی گری قلعه نوعی در تراکتورسازی جزو بازیکنان تأثیرگذار این تیم بود.
وی نیز مذاکراتی با استقلال داشته است ولی پیوستن این بازیکن به استقلال هنوز قطعی نیست. حسینی خود نیز این مذاکرات را تکذیب نمی‌کند و برای حضور در استقلال ابراز تمایل کرده و در آخرین صحبت های خود عنوان کرده است که هر تیمی که خواهان وی باشد باید به طور رسمی مذاکره کند.
وی در این خصوص می‌گوید: هر بازیکنی دوست دارد در استقلال و پرسپولیس بازی کند. استقلال و پرسپولیس از گذشته طرفداران زیادی دارند و همیشه در چشم هستند؛ مخصوصاً استقلال که در آسیا عنوان‌های قهرمانی دارد و در رنکینگ باشگاه‌های جهان از همه تیم‌های ایرانی بالاتر است.
اکرامی بار دیگر به تراکتورسازی بازمی‌گردد؟
مصطفی اکرامی بازیکن سابق تراکتورسازی پس از حضور در ذوب‌آهن بار دیگر به تبریز بازگشت و پیراهن دیگر تیم تبریزی را بر تن کرد.
وی که علاقه زیادی به باشگاه سابق خود دارد چندی پیش در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در تبریز گفت: من قراردادم با تیم گسترش به پایان رسیده و الآن یک بازیکن آزاد محسوب می‌شوم تاکنون از ۳ تیم لیگ برتری پیشنهاد دارم ولی هیچ عجله‌ای ندارم و اولویتم ماندن در تبریز و بازی کردن در تیم گسترش فولاد است و اگر با مسئولین این تیم به توافق نرسم به گزینه‌های بعدی فکر خواهم کرد البته امسال می‌خواهم همه جوانب را بسنجم تا بهترین انتخاب ممکن را انجام دهم.
باید منتظر ماند و دید مذاکرات وی با گسترش فولاد به نتیجه می‌رسد یا وی بار دیگر به تراکتور بازخواهد گشت.
نام شما

آدرس ايميل شما

رحیم
Iran, Islamic Republic of
درود بربچه های گچساران
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1