تاریخ انتشار
جمعه ۲ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۷
کد مطلب : ۴۹۲۹۴

افتتاح استادیوم ۱۵ هزار نفری یاسوج در آبانماه

۰
کبنا ؛ 
بvarzeshgahه گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد جهانبخش ایزد پور مدیر  کل ورزش و جوانان استان از استادیوم ۱۵ هزار نفری شهید علی فتاحی یاسوج بازدید نمود.
د ر این بازدید ایزد پور بهمراه ایموری مسئول دفتر فنی و مهندسی ،قنبرزاده مسئول روابط عمومی اداره کل ضمن بازدید از قسمتهای در دست اجرا این پروژه در گفتگو با پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل از بهره برداری این استادیوم در آبان ماه خبر داد و اظهار داشت: استادیوم ۱۵ هزار نفری شهر یاسوج طبق اظهارات وزارت ورزش و جوانان کشور در آبان ماه مورد بهره برداری و در اختیار جامعه ورزش و فوتبال استان قرار خواهد گرفت.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد همچنین از اختصاص زمین چمن مصنوعی در زمین شماره ۲ مجموعه قدس دولت آباد یاسوج خبر داد و اظهار داشت: با پیگیری صورت گرفته با وزارت ورزش و جوانان کشور و دفتر فنی و مهندسی زمین شماره ۲ مجموعه دولت آباد یاسوج انشالله در آینده نزدیک برای چمن مصنوعی آماده خواهد شد.
وی درادامه از کار شبانه روزی بر روی این پروژه خبر داد و افزود: کارهای محوطه سازی استادیوم ۱۵ هزار نفری توسط پیمانکار مربوطه در دست اجرا می باشد و امید است با اتمام کارهای محوطه سازی ،نصب اسکوربرد این پروژه با حضور وزیر محترم ورزش و جوانان کشور در آبان ماه افتتاح و مورد بهره برداری قرار گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1