تاریخ انتشار
شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۷
کد مطلب : ۴۸۷۸۶

از اختلاف در جبهه اصلاح‌طلبان تا یکه‌تازی بزرگواری

۱۱
۰
کبنا ؛احمد علیزاده

مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان کبنا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. بینندگان می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

در حالی که در ماه‌های گذشته انتصاب فرمانداران شهرستان‌های استان در دولت به سرعت در حال انجام بود با رسیدن به شهرستان کهگیلویه این موضوع به کلافی سردر گم تبدیل شده‌است و در این بین گروه‌های مختلف هر یک به نوبه خود داعیه تصاحب فرمانداری شهرستان کهگیلویه را دارند.
به گفته منابع آگاه انتخاب چند گزینه از جمله وحیدی بخشدار سابق دیشموک، ابراهیم خنجری کارمند فرمانداری کهگیلویه و کریمی از فعالان سیاسی و رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در کهگیلویه از گزینه‌های نهایی  برای تصدی فرمانداری کهگیلویه هستند.
این در حالی است که در جبهه اصلاح‌طلبان بر سر انتخاب مدیران شهرستان اختلاف شدیدی به وجود آمده و در این بین بزرگواری با سیاست‌های خاص خود دست به انتخاب و گزینش مهره‌های مورد نظر خود می‌زند تا جایی که تلاش‌ها برای راضی کردن بزرگواری با انتخاب کرامت کریمی برای فرمانداری کهگیلویه بی‌نتیجه مانده است.
گفتنی است که بزرگواری به این علت که کریمی نیرویی تندرو و از حامیان به گفته او فتنه است با انتخاب وی برای تصدی فرمانداری مخالفت کرده‌است و از سوی دیگر کریمی نیز به هیچ وجه راضی به ملاقات با بزرگواری و جلب نظر وی نیست.
به هر حال آنچه مشهود است اختلاف شدید در جبهه اصلا‌ح‌طلبان دهدشت و یکه‌تازی بزرگواری است و در این بین تنها بزرگواری است که توانسته برای خود به انتخاب و گزینش مدیران دست بزند....
اما در نگاهی اجمالی می‌توان به دلیل اصلی هر یک از طرفین مناقشه بر سر انتخاب فرمانداری کهگیلویه پی برد و آن انتخابات مجلس و تاثیر انکارناپذیر فرمانداری بر روند انتخاب نماینده آینده است.
جبهه اصلاح‌طلبان که سالیان درازی است بر سر انتخاب نماینده مورد نظرشان شکست خورده‌اند هر یک دیگری را مقصر می‌دانند و بزرگواری نیز با تمام توان در حال تلاش برای انتخاب فرمانداری است که بیشترین تمایل را به او داشته باشد تا در انتخابات مجلس به عنوان گزینه‌ای برنده از آن استفاده کند.
و در حالی که مدیدران و مردم به دلایل مختلف از شرایط به وجود آمده در شهرستان ناراضی به نظر می‌رسند باید به استاندار و تیم وی توصیه کرد که در انتخاب خود سرعت عمل بیشتری به خرج دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما

اصلا حات در دهدشت خشکید
Iran, Islamic Republic of
از ساخت وپاخت استاندار ومدیران کلش با نماینده همه خبردارند و برهمه عیان شده این آقایان پستشان را برای کهگیلویه به خطر نمی اندازند و منفعت را در معامله با نمایند انگاشتند.
KAZEM
Iran, Islamic Republic of
بزرگواری دلش ایخو
منطق
Iran, Islamic Republic of
اخه دولت عوض شده فرماندار هم باید عوض و همسو با جریان دولت باشه بزرگواری چرا بی منطق و طبق میل خودش حرف میزنه !!؟ اها یادم امد اخه چون ایشان به لطف فرمانداران به مجلس رفت نه رای واقعی مردم
شا غلام
Iran, Islamic Republic of
درود سلام بر غیرت و مردانگی حاج کریمی از نیروی اصلاح طلب غیر از این توقع دیگری نیست. هزاران درود!!!!!!!!!!
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
دلیلی نداره آقای کریمی با بزرگواری دیدار کنه وبهش توضیح بده کار درستی انجام داده آقای کریمی
Iran, Islamic Republic of
اقای کریمی بهترین گزینه فرمانداری هست
احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
استاندار بی عرضه است مگر در زمان احمدی نژا کسی به نماینده ها اهمیت می داد
فرهنگی.
Iran, Islamic Republic of
کار به فرمانداری خلاصه نمیشه گزینه اموزش و پرورش چرام همین مشکل را داره گویا می خواهند با اقای .که فکر کنم ....است به توافق برسند
چرخ ریسک
Iran, Islamic Republic of
اول اینکه .... واقعا بی عرضه است که افسار رو داده به ع....دوم اینکه برای دهدشت هیچ گزینه ای بهتر از حاج کریمی اصلاح طلب همیشه اصلاح طلب نیست.
Iran, Islamic Republic of
استاندار باید عوض بشه
شیر علی
Iran, Islamic Republic of
از بی لیاقتی مسولین است که بزرگواری تاخت وتاز می کند چون از چماقش می ترسند
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1