تاریخ انتشار
جمعه ۲ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۴۶
کد مطلب : ۴۸۷۵۱

نخستین همایش دوچرخه‌سواری

۰
کبنا ؛13930302000314_PhotoL 13930302000313_PhotoL
نخستین همایش دوچرخه‌سواری در لنده برگزار شد.
به مناسبت سوم خرداد نخستین همایش بزرگ دوچرخه سواری در لنده با حضور بیش از ۳۰۰ دوچرخه‌سوار برگزار شد.
ظهر امروز همایش بزرگ دوچرخه‌سواری با حضور بیش از ۳۰۰ دوچرخه‌‌سوار از محل اداره ورزش و جوانان تا میدان ورودی شهر لنده برگزار شد.
عین‌الله دهقان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده در این همایش با اشاره به اهمیت دوچرخه‌سواری گفت: یکی از راه‌های رسیدن به سلامت جسمانی و بالا بردن قوای جسم روح دوچرخه سواری بوده که در سطح وسیعی در حال پیگیری است.
وی افزود: توجه به ورزش‌های همگانی از ضروریات مهم شخصی و اجتماعی است که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در این زمینه توسعه و پیشرفت خوبی حاصل شده است.
دهقان با گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر تصریح کرد: شهدا دین بزرگی بر گردن ملت ایران داشته چراکه عزت و آبروی ما مدیون خون شهدا بوده و باید یاد و خاطره آن‌ها در زندگی فردی و اجتماعی ما برای همیشه زنده بماند.
وی به حضور شهدا در میادین ورزشی اشاره کرد و گفت: بسیاری از شهدای گرانقدر انقلاب در رشته‌های مختلف ورزشی حضور فعالی داشته و بسیاری از اصول و ارزش‌های اسلامی را در میادین ورزشی فرا گرفته‌اند.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده در ادامه خاطر نشان ساخت: شهرستان لنده به عنوان شهرستان نخستین‌ها در استان‌ کهگیلویه و بویراحمد امروز نخستین همایش بزرگ دوچرخه‌سواری را در سطح استان برگزار کرده است.
این همایش بزرگ صحنه‌های جالبی نیز در حاشیه خود داشته که خالی از لطف نبود و شاید برای خوانندگان جذاب نیز باشد. مثلاً حضور والدین در کنار فرزندان خردسال خود از نقطه شروع تا پایان و یا حمل فرزند و دوچرخه همزمان با هم به وسیله موتورسیکلت که این خود به جذابیت همایش کمک فراوان داشته است.
لازم به ذکر است در پایان این همایش به ۳۰ نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی اهدا شد و از کوچکترین افراد شرکت کننده در این همایش نیز تجلیل شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1