تاریخ انتشار
شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۲۴
کد مطلب : ۴۸۷۳۱

مردم هرگز اجازه حضور چنین افرادی را نمی‌دهند

۱۶
۰
کبنا ؛hedayatkhah
عضو جبهه پایداری گفت: هدف از سفر محمدرضا خاتمی به کهگیلویه و بویراحمد و استان‌هایی از این دست، تطهیر فتنه‌گران است غافل از اینکه مردم چنین استان‌هایی با بصیرت کامل فتنه‌گران و اهداف آن‌ها را می‌شناسند.
ستار هدایتخواه عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اخبار مربوط به سفر محمدرضا خاتمی دبیرکل حزب منحله مشارکت و حواشی مربوط به آن اظهار کرد: اولین هدف برگزارکنندگان چنین برنامه‌هایی حساسیت‌زدایی است یعنی به دنبال این هستند که ابتدا حساسیت مردم را نسبت به جریان فتنه بسنجند و بعد هم تلاش کنند حساسیتی را که مردم دارند و مقدس است از سطح جامعه بزدایند.
نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی افزود: آنها می‌خواهند کسانی را که در ماجرای فتنه امتحان خود را پس داده‌اند و همدست با دشمنان نظام جمهوری اسلامی هستند و به منافع و مصالح ملی توجه نمی‌کنند و حاضرند کشور را به خاطر منافع خود به آتش بکشند. تطهیر کنند.
این فعال سیاسی در استان کهگیلویه و بویراحمد با پرده برداشتن از روی دیگر قضیه دعوت از محمدرضا خاتمی برای سخنرانی در شهر یاسوج، افزود: آن‌ها فکر می‌کنند در برخی از استان‌ها که ظاهرا از نظر اقتصادی محروم هستند چه بسا مردم نسبت به این گونه مسائل توجهی ندارند و بتوانند این حرکت را از استان‌هایی به زعم خود کوچک همانند کهگیلویه و بویراحمد شروع کنند.
هدایتخواه افزود: آنها از این موضوع غافل‌اند که مردم این استان ولایتمدار هستند و پای انقلاب ایستاده‌اند و در هر برهه‌ای از فتنه‌گران بیزاری خود را اعلام کرده‌اند و پشت سر رهبری خود حرکت می‌کنند و هرگز اجازه حضور چنین افرادی را در این استان نمی‌دهند.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجالس هفتم و هشتم شورای اسلامی تصریح کرد: به خصوص این که برنامه آن‌ها در سالروز حماسه سوم خرداد بوده که اصولا محمدرضا خاتمی از نظر مبانی فکری با سوم خرداد و فرهنگ ایثار و شهادت قرابتی نداشته و آن را در دوره‌ای تخطئه کرده است.
این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با بیان مصداقی از تخطئه فرهنگ ایثار و شهادت توسط فردی همچون محمدرضا خاتمی گفت: محمدرضا خاتمی آن گاه که در قدرت بود به صراحت در گفته‌های خود اصرار داشت که جوانان دیروز به دنبال شهادت بودند و جوان امروز به دنبال این است که زندگی کند و دیگر نباید از شهید و شهادت زیاد سخنی به میان آورد.
هدایتخواه ادامه داد: برخی از همفکران همین آقا در آن هنگام در نشریات خود منطق و فرهنگ شهادت‌طلبی را منطقی کور اعلام کردند و طبیعی است که مردم این استان که در ایثار و شهادت مقام اول را دارند کسانی را که این فرهنگ را تخطئه می‌کنند در استانشان راه ندهند.
این فعال فرهنگی یادآور شد: به همین جهت حساسیت مردم در این جهت بسیار میمون و مقدس بوده است و اگر جریانات سیاسی و یا احیاناً دولتی‌ها بخواهند پای چنین افرادی را به استان باز کنند، مردم واکنش شدیدتری نشان خواهند داد.
وی در پاسخ به این سؤال که چرا محمدرضا خاتمی به جای سوم خرداد روز دوم خرداد را برای سخنرانی خود در یاسوج انتخاب نکرد، افزود: این‌ها می‌دانند که جریان دوم خرداد در میان مردم رنگ باخته و این‌ها امتحان خود را در جریان فتنه ۸۸ پس داده و نشان دادند که جریان موسوم به دوم خرداد در فتنه ۸۸ همدست دشمنان نظام جمهوری اسلامی بوده و قاعدتا دیگر تحت این عنوان حضور آن‌ها در عرصه‌های عمومی قابل توجیه نیست به همین جهت می‌‌خواهند از مناسبت‌هایی که برای مردم تقدس دارد سوءاستفاده کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
مردمي كه شما ازطرف آنان صحبت مي كنيد وخرج مي كنيد همانهايي هستندكه درانتخابات رياست جمهوري به شمانه كفتند ودرانتخابات مجلس هم به شماهانه كفتندخواهشاًازطرف مردم حرف نزنيد كه مردم شماراشناخته اند افكارطالباني شماراقبول ندارند.
مهمان
Iran, Islamic Republic of
حرف هات خريدار نداره جناب هدايتخواه
باران
United States
در جواب ناشناس .ایا فکر نمی کنید که اکثریت مردم استان کهگلویه و بویر احمد نیز به جریا نات سیاسی شما ها هم رای نداده اند و آن ها ولایی و ضد فتنه هستند ،پس درو د بر هدایتخواه.....////
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
درود بر خاتمی سلام بر روحانی مردم به خاطر خاتمی به روحانی رای دادند
Iran, Islamic Republic of
.. ...افراطی.
امیدوارم که خدا شما رو به راه راست هدایت کنه.
ایت
Iran, Islamic Republic of
مگر ما رای دادیم که فتنه گران به این شهر شهید پرور بیایند هرگز ...ما رای به ارزشها دادیم تاپای جان ایستاده ایم
تلزالی بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
درود بر مرد اخلاق و سیاست و فرهنگ استاد هدایتخواه عزیز
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
با نام خدا و سلام بر انهایی که خدایی میکنند و به جای خدای حکم م یکنند و حکم میدهند سلام بر خدایان عصر تجدد که لباس تقیه پوشیده و با شکست نفسی خود را خدا نمینامند اما حکم خدایی را ان گونه که شایسته است انجام میدهند
رضا
Iran, Islamic Republic of
آقای هدایتخواه گوش مردمی که شما از آنها مایه میگذارید از این حرفهای شما پر است و دیگر کسی اعتنایی به گفتار خودخواهانه شما ندارد از کیسه خلیفه خرج نکنید از خود مایه بگذارید.
Iran, Islamic Republic of
تو چکاره ای که نظر شخصی خودت رو به نام مردم به خورد مخاطب می دهی؟
اگر منظورت از مردم 30 گردن کلفته شما پیاده نظامت رو بیار ما هم میاریم بببینیم محوت میکنیم یا نه.
خرداد
Iran, Islamic Republic of
درود بر خاتمی رهبر صلح دوستی واصلاحات در جهان
ستار
Iran, Islamic Republic of
تو چه کاره هستی که درمورد ماتصمیم میگیری چرابراخودت هر.........
منتقد
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای هدایت خواه!!! خیانت هایی که جنابعالی و مدیران منتسب به جنابعالی به حزب به اصطلاح رقیبت در شهرستان بویراحمد در 8 سال نمایندگی ات روا داشتند کمتر از خیانت های افراطگران صدر اسلام نبوده، در ثانی مردم متدین این مرز و بوم نه به تو اعتقاد دارند و نه به انواع خاتمی ها چون آنها(مردم) به اسلام اصیل اعتقاد دارند، نه به افراط و تفریط
masoud sabzali
United Kingdom
جناب آقای هدایت خواه
خواه نخواهی شما در دوره قبل مجلس شکست خوردید و در انتخابات ریاست جمهوری شکست دوم را خوردیدوانصاف داشته باش همش در مورد فتنه 88 حرف میزنی .چرا در مورد فتنه اقتصادی که دولت دهم و امثال شما به وجود آورد حرف نمیزنید ؟چرا در مورد فتنه ای که وزیر اقتصاد دولت دهم به وجود آورد حرف نمیزنید؟چرا با اون دزدی کلانی که انجام دادید که الان باعث بیکاری تمام جوانان استان شده حرف نمیزنید؟ شما شکست خورده هستید .نان شب شماها در این فتنه 88 می باشد.کافیه آقای هدایت خواه .
ما به اصلاح طلبان افتخار میکنیم از دولت اعتدال میخواهیم با صبر حوصله تمام مشکلات رو حل نماید ایشالا جل خواهد شد اگر دلواپسان بزارند!!آقای دلواپس اگر به فکر کشور و اسلام بودی نمیذاشتی آقای خاوری و بابک زنجانی اختلاس کنند و سرمایه این کشور را غارت نماید !آقای هدایت خواه دلواپس
بهلول
Iran, Islamic Republic of
جناب هدایتخواه
سلام
شما نماینده مردم نیستید بنابراین از طرف مردم خرف نزن . در دولت تحت حمایت اصلاحطلبان هر کس حق اظهار نظر دارد اما این اظهار نظر باید معطوف به شخص باشد نه اینکه شما از طرف مردم حرف بزنید . البته فکر میکنم حرف زدن شما به جای مردم ، یک کد است و به....استان خودمان با این کد ، اعلام میکنید که آماده باشند تا در روز موعود به محل سخنزانی رفته و فتنه به پا کنند .
آقای هدایتخواه ، افکار و منش و شکل و شمایل شما ، مشابه .... است . امیدی به اصلاح شما نیست . قطعا تمامی مشکلاتی که از بدو انقلاب تاکنون برای نظام جمهوری اسلامی پیش آمده ، نتیجه اعمال و رفتار شما ....ایرانی است . هیچ شک ندارم که روزی برای این همه مشکلی که ببار آوردید در سه دادگاه 1_ دادگاه عدل الهی 2_ دادگاه ملت 3- دادگاه وجدان خودتان محاکمه خواهید شد.
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
باسلام به محضرهمه ی اهالی بویراحمد
به دوستانی که سخنان هدایتخواه رانمی فهمندویانمی تونندبفهمندتوصیه میکنم کمی ازنعمت شعوری که خدابهشون داده بهره ببرند
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1