تاریخ انتشار
جمعه ۲ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۲۸
کد مطلب : ۴۸۶۱۸

هنرمندان به مقابله با تهاجم فرهنگی بپردازند

۰
کبنا ؛فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گچساران از هنرمندان متعهد خواست در فضای سایبری به مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن بروند.
جهانگیر انصاری ظهر امروز پیش از خطبه‌های نماز عبادی ـ سیاسی جمعه، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر با اشاره به عملیات شکوهمند بیت‌المقدس، اظهار داشت: عملیات بیت‌المقدس باعث شد که معادلات جنگ عوض شده و گفتمان دشمن به وسیله نیروهای ما به هم ریخته و عوض شود.
وی افزود: خرمشهر قریب به ۲۰ ماه در چنگ دشمن بعثی بود که پس از گذشت ماه‌ها نیروی مسلح بسیج، سپاه پاسداران، ارتش و پشتیبانی مردم قهرمان ایران اسلامی خرمشهر مجدد به دامان ایران بازگشت.
انصاری، فتح خرمشهر را نقطه عطفی در دفاع مقدس خواند و بیان کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی روز آزادسازی خرمشهر را روز مقاومت، ایثار و پیروزی نامیده است.
فرمانده سپاه پاسداران گچساران تصریح کرد: هر وقت ایران نسبت به ابر قدرت‌ها به حق نافرمانی کرده و زیر بار ظلم و ستم این جنایتکاران نمی‌رفت؛ انگشت اشاره آمریکای جنایتکار به سمت خوزستان می‌رفته زیرا که منابع نفتی ما در آن جا بوده و با این کار دست بر نقطه حساس اقتصاد ایران می‌گذاشتند.
انصاری با بیان اینکه بیش از ۵ هزار متر مربع از خاک ایران را رزمندگان اسلام در عملیات بیت‌المقدس آزاد کردند، عنوان کرد: درود بر امام و رهبر انقلاب که فرزندان خودرا به شکلی دعوت، آموزش و بصیرت داد که تا هر زمان آن امام فرزانه انگشت اشاره به به هر سمت و سویی می‌کشاند رزمندگان فرمانش را با از خود گذشتگی لبیک می‌گفتند.
وی با اشاره به اینکه رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس عملیات‌های خوبی از جمله عملیات بیت‌المقدس و فتح فاو را خلق کردند تا دشمنان قسم خورده انقلاب شکست را بپذیرند، بیان کرد: این عملیات‌ها گفتمان دشمن را عوض کرده و رزمندگان اسلام با آغاز عملیات بیت‌المقدس آن جنگ نامتقارن را با لبیک به فرمان رهبری و روحیه ولایت‌پذیری با موفقیت به اتمام رساندند.
فرمانده سپاه گچساران خاطرنشان کرد: رزمندگان با وجود یک جنگ نامتقارن و وجود تجهیزات نظامی پیشرفته که ابر قدرت‌ها در اختیار دشمن قرار داد، توانستند بعد از ۲۴ روز خرمشهر را از لوث وجود دشمن پاکسازی کنند.
وی ادامه داد: عملیاتی که بیش از ۶۰ هزار مین را از دشمن خنثی و همه کارشناسان نظامی دنیا را به وجد آورد.
انصاری گفت: رسالتی که شهدا بر عهده ما گذاشتند حتی بر طفلی ساقط نیست و همانطور که امام خمینی (ره) در سال ۴۱ فرمود که یاران من در گهواره‌اند لذا ۸ سال دفاع مقدس را همان اطفال در تاریخ پر فراز و نشیب به نام خود رقم زدند.
فرمانده سپاه گچساران با بیان اینکه  فرماندهان عالی‌رتبه جنگ از امام کسب تکلیف می‌کردند، گفت: همه ما به خود می‌بالیم که فرزندان آن امام بصیری هستیم که سنگ بنای بیداری اسلامی را بعد از ائمه اطهار بنا نهاد.
وی ابراز کرد: امام تنها پیشوای ما نبود بلکه رهبری بیداری اسلامی را در دنیا بر عهده داشت.
این مسئول در پایان استفاده از فضای سایبری و توان هنرمندان در نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را حائز اهمیت دانست.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1