تاریخ انتشار
دوشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۲۹
کد مطلب : ۴۸۴۱۸

تحلیل وضعیت رحیمی، اسدپور، پورالحسینی وحافظ قرآن

۵۸
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛بهنام عکاشه

شورای شهر که دورنمای خوبی داشته و ترکیب نسبتا ایده آلی دارد، در این مسیر می تواند گام های بلندتری بردارد. جوانان متخصص در کنار بزرگان با تجربه انتظارات در میان مردم را بالا برده اند و کارایی مورد نظر آنها با عملکرد کنونی همخوانی ندارد.asadpoor
رسانه ها فعلا میلی به نزدیک شدن به شورای شهر از خود نشان نداده اند ولی با حرکت به جلو و احتمال مسائلی تا چندماه دیگر احتمالا علاقه رسانه ها به این حوزه نیز بیشتر می شود.
برخی اختلاف نظرها شورا را آبستن تحولاتی در آینده کرده است. احتمالا تعیین رئیس شورای شهر می تواند یکی از این مسائل باشد.
واقع این است که ریاست فعلی شورا مورد توجه ویژه تاجگردون است. او دارای روابط عمومی خوبی بوده و در مجامع سخنران مسلطی به نظر می رسد ولی برخی رفتارهایش منتفدینی داشته و مخالفت های احتمالی در شورای شهر نیز از همین جا خواهد بود.
احتمالا اعضای جوان تر شورای شهر یا طیف راست شورا نیم نگاهی به جایگاه ریاست داشته باشند.
کبنا نیوز به زودی گزارشی از مسائل درون شهرداری و شورای شهر دوگنبدان تقدیم خوانندگان خواهد کرد.
آموزش و پرورش برای نفوذ رسانه ها می تواند بهترین محل باشد. فضاهای آموزشی با توجه به کثرت دیدگاه ها و ناتوانی در حذف یکی جریان سیاسی از این اداره کاملا سیاسی می تواند به درز اخبار و اطلاعات به رسانه ها بینجامد.
امتحان کنکور و آخر ترم، تغییر مدیران و معاونین مدارس احتمالا خوراکی مناسب به رسانه ها برای پرداختن به مسائل آموزش و پرورش می دهد.
پورالحسینی احتمالا روزهای سختی را تا پایان سال تجربه خواهد کرد. ناتوانی احتمالی در پاسخگوئی به مطالبات هواداران تاجگردون و افزایش فشارها می تواند برای او که مدیری بی حاشیه بوده و تلاش خود را کرده تا این را به کل اداره اش نیز تعمیم دهد تجربه ناگواری باشد.pooralhoseini
موفقیت پورالحسینی در گذار از این گذرگاه ها می تواند از او مدیری آبدیده بسازد. مدیریت آموزش و پرورش و فضای سیاسی حاکم بر آن طاقت فرسا بوده و مقاومت در برابر خواسته ها و تعدیل فشارها و تنظیم روابط با گروه های اجتماعی و سیاسی قطعا پورالحسینی را با صحنه جدیدی روبرو خواهد ساخت که کمتر آن را تجربه کرده است.
میل ذاتی رسانه ها و جامعه به پیگیری اخبار آموزش و پرورش با توجه به همه گیری آن می تواند این اداره را به یک پای ثابت تیترهای روزنامه ها و سایت های محلی تبدیل کند.
رسانه ها امسال کار سختی را پیش رو دارند و بررسی مشکلات اجتماعی مانند بهداشت و امور شهری و آموزش و ارائه اخبار و گزارش هائی در این ارتباط می تواند روند جدید کبنا نیوز باشد.
اخباری از این دست در زمینه بهداشت و آموزش و شهرداری نمونه هائی از علاقه مندی کبنا به این گونه مسائل است که در سال جدید با جدیت به آن خواهد پرداخت.
هایده حافظ قرآن پدیده مدیریت در دو سال گذشته می باشد. اگرچه گزارش هائی درباره وجود مشکلاتی در نحوه برخورد برخی پرسنل با ارباب رجوع، کمبود برخی امکانات اولیه، فرسودگی تجهیزات و... در زمینه مدیریت حافظ قرآن به گوش می رسد که موضوعی کاملا جدی می باشد ولی توسعه بیمارستان شهید رجائی و جذب بودجه های تعریف شده در کنار تغییرات مثبتی که در بیمارستان مشاهده می شود از او چهره ای معقول میان مردم ساخته است و بار دیگر افزایش سهم زنان در دولت را یادآور می شود.hafezghoran
بدون شک علیرغم همه کاستی ها که به زودی گزارشی مبسوط از آن در کبنا نیوز منتشر می شود، هایده حافظ قرآن یکی از موفق ترین و بی حاشیه ترین مدیران گچساران است.
او که کرد می باشد در حال حاضر از معدود مدیران غیربومی است و پیش از او نیز محمد شفیعی اهل کردستان فرمانداری گچساران را عهده دار بود که جای خود را به حاج رحیمی داد.
فرمانداری که روزهای سختی را آغاز کرده ولی روزهای سخت تری را پیش رو خواهد داشت. او به تدریج بر فضای سیاسی و اداری شهرستان مسلط شده و آئین فرمانداری را آموخته است.
وجود برخی ایرادات و ناامنی ها مانعی نمی شود که فضای کنونی گچساران را فضائی امن تر نسبت به گذشته(به نظر راقم) ندانیم و اگرچه هنوز برخی جرائم در گچساران از بین نرفته یا کاهش چشمگیری نداشته است ولی نباید از افزایش شاخص های امنیتی و کاهش احساس ناامنی در میان گچسارانی ها به راحتی بگذریم.
فرماندار و همکارانش در شورای تامین(فرمانداری، دادگستری، دادستانی، نیروی انتظامی، سپاه و اطلاعات) روزهای پردغدغه ای می گذرانند و با واکاوی مشکلات و فراخوان مردم به خصوص دانشگاهیان و جوانان و فرهنگیان به ارائه راهکار می توانند روزهای بهتری را برای مردم گچساران به ارمغان بیاورند.
اگر بگویم استان کهگیلویه و بویراحمد بهشت رسانه هاست سخنی به گزافه نگفته ام. اینکه تا این لحظه و حداقل تا جائی که ذهنم یاری می دهد مانعی از سوی دادستانی، دادگستری، نهادهای امنیتی و شوراهای تامین برای فعالیت آزاد رسانه ای بوجود نیامده است سخن کمی نیست.rahimiii
پیشنهاد می دهم به لحاظ رسانه های محلی و چگونگی رفتار دولت و حکومت با خبرنگاران، روزنامه نگاران و رسانه هائی که بالاترین مقامات استان را با زبان آتشین نقد و گاه مورد شوخی و طنز قرار می دهند استان کهگیلویه و بویراحمد در کشور به صورت استان پایلوت قرار داده شود.
در کمتر استانی سایت ها و روزنامه های محلی تا این اندازه به نقد علیه مقامات می پردازند و اتفاقا در استان های دیگر، بیش از استان ما مورد فشار مقامات هستند و این موهبتی است که هم نصیب مسئولین استان شده و همین طور نصیب رسانه ها.
رسانه ها نیز مشکلات و ظرایف پدیده های اجتماعی و ناهنجاری ها و مشکلات کشور را درک کرده و به حساسیت ها آگاهی کامل دارند.
فضای سیاسی و اداری استان اعم از استاندار و نمایندگان به راهبری آیت اله ملک حسینی همگرائی ویژه ای داشته و رسانه ها علاوه بر شفاف سازی و اطلاع رسانی مشکلات، بایستی با پرداختن به معضلات استان و ارائه انتقادات و راهکارها، این وحدت را در چارچوب منطقی، نهادینه نمایند.
تعطیلی کبنا این فرصت را نیز به دست داد تا ضعف های درونی خود را بررسی کرده و به تقویت نقاط ضعف بپردازیم.
کبنا نیوز مفتخر است خود را سایتی معرفی نماید که پذیرای انتقاد از خود و دیگران بوده است و توان ارائه انتقاد از همه پدیده ها، جریانات و افراد سیاسی را دارد.
این البته مانعی برای انتخاب های شخصی مدیران و نویسندگان سایت نخواهد بود ولی به مخاطبین این اطمینان را می دهیم که حساسیت ویژه و جدی نسبت به دخالت نظرات افراد در سیاست های کلی سایت وجود دارد و تلاش می شود این روند افزایش یابد.
گرایش به سمت کار حرفه ای از مهم ترین سیاست های کبنا نیوز بوده است که متاسفانه تاکنون نتیجه نداده است. مساعی مدیریت کبنا نیوز در حرفه ای عمل کردن موجب نمی شود این موضوع را فراموش کنیم مهم ترین وظیفه رسانه ایجاد حرفه و شغل رسانه ای برای گردانندگان و نویسندگان خود می باشد که اعتراف می کنم هیچ موفقیتی در این زمینه نداشته ایم و قطعا در سال جدید به این سمت و سو حرکت خواهیم کرد.
تمرکز کبنا نیوز این روزها بر روی پوسته سایت و راه اندازی در روز سوم خرداد بمناسبت حماسه آزاد سازی خرمشهر بوده است. این پوسته نتیجه تلاش های آرش کنارکوهی و نوروز کمائی در کنار راهنمائی های علی اکبر پاک، کریم بنام، کیوان سروش مقدم، مصطفی جوزانی، مرتضی فضلی نژاد، ایمان محمدپور فتح و صادق الهی نژاد می باشد.
دست همه کسانی که این روزها از نبودن مان غمین شدند و دست مان را برای دوباره آمدن به عرصه فشردند، را می فشاریم.
نام شما

آدرس ايميل شما

بیمارستانی
Iran, Islamic Republic of
بی شک هایده حافظ قران یکی از موفق ترین مدیرانی است که توانست با اداهای زنانه بیشترین ضربه را به نیروهای اصلاحات و تاجگردون وارد کنه. اثرات مخرب این مدیر غیره بومی را در دو سال دیگر همه به عینه خواهد دید"ان وقت است که دیگر خیلی دیر شده است"
سینایی
Iran, Islamic Republic of
عمق نقدها را بیشتر و سوز کار را بیشتر نمایید تا مدیران موفق از بعضا کم کار و یا ...قابل شناسایی باشد. ابهام در موفقیت بیماری مدیریت همه گوی ماست که همه نقد می کنند بدون اینکه کل فضا را مشاهده نمایند فقط خود را می بینند و بس . از مطالب خوب شما استفاده بردیم
موفق باشید
گچساران
Iran, Islamic Republic of
اقای رحیمی نگاش کنید توجلسات توعکس ها فقط عینکش درمیاره

میزاره روچشش.....خدایی نگاه کنید
مله باشت وری
Iran, Islamic Republic of
امسال نه سال پاری دیگه گول نیخریم کامیار ملک پور وفاخر امینی ومحسن تا چکردون ورحیمی وقربانی وپیچویل حالو وگرخالیل کیفش بردن وزحمتل ومکا فاتل ومابی ئوالقدر وووووو
عباس
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه امروزه حرف اول را منافع مادی میزنه در این راستا جنابعالی بدلیل حمایتهای مالی که توسط تاجگردون دریافت میکنی تحلیلهات جهت گیری خاصی دارد مبارکت باشد ادامه بده وگرنه.....................
بیمار
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی خانم حافظ قران بیمارستان شهید رجایی را دگرگون کرده .وباید به ایشان دست مریزاد گفت
باوی
Iran, Islamic Republic of
کاش وضعیت عملکرد ضعیف دکتراسدپور ومعاونش را هم درشبکه بهداشت گچساران بررسی وتحلیل نمایید ونمره برای عملکردشان درنظربگیرید . درضمن آقای تاجگردون بداند که دکتر اسدپور دردوران انتخابات هیچ حمایت آشکاری حتی دربین پرسنل اداره از ایشان نداشته وهمواره از آقای حسینی حمایت کرده است . البته روزگار حکم می کند که بعضی از افراد اینطور عمل کنند و نتایج خوبی هم بگیرند .
radak
Iran, Islamic Republic of
اسدپور روابط عمومی خوبی نداره زیاد چاپلوسی میکنه و تاجگردون هم بی دلیل هممایتش میکنه و نمیدونم چرا ! با وجود اینکه میدونه لیدر بزرگ سید قدرت حسینی بوده خودش و خانوادش !
كارمند شبكه بهداشت
Iran, Islamic Republic of
در جواب باوي دكتر اسد پور يكي از مديران موفق شهرستان ميباشد.
بيمارستان
Iran, Islamic Republic of
واقعا خانم دكتر و دكتر اسد پور پر تلاش هستن
بيمارستان
Iran, Islamic Republic of
دكتر اسدپور پر تلاش است
روح
Iran, Islamic Republic of
با سلام
قالب خوبی درست کردید ... هر چند از لحاظ امنیتی همان مشکلات قالبهای دیگر را دارد و در همان سطح قرار دارد ...

یک مزیت که نسبت به قالب قبلی در آن دیده میشه و اون هم طراحی از نوع مردانه است و تک محورانه کار نمی کند ولی این را هم باید بدانید که در جستجوها همانند قالب قبلی نیست زیرا قالب قبلی هر بخش را از وابستگی به بخش دیگر آزاد می کرد و انگار هر بخش برای خودش یک سایت مستقل بود ولی این قالب یک یکپارچگی خاصی دارد که سئو سایت را پایین آورده ولی در عوض لینک های زیادی را بوجود آورده است.


کاش بحث قالب سایت را از جریانات سیاسی جدا می کردید تا کمی نخبگان این عرصه هم به بازدید گنندگانتان اضافه می شد.

با احترام
دوست
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین مدیر در شبکه بهداشت درمان دکتر اسد پور ومعاونش می باشد که حاضر نیستن به یاسوج رفته وکمی اعتبار برای مرکز بهداشتی درمانی که فاقد امکانات اولیه میز صندلی وسایر........... وساعت 9 سر کار می آید وساعت 12 می رود
علی
Iran, Islamic Republic of
اقای پورالحسیتی به ان معاون پرورشیت که زمان انتخابات می گفت گربه گوشت را برد بکو دیدی تکه ای از گوشت گیر شما امد و انهای که 8سال ارزوی معاون یک مدرسه ای را داشتند در این دور هم از همه جا رانده شدند.
یاری
United States
ضمن تأییدنظر دوست
باید گفت درحیرتم که چطوربامدیری که ساعت 9 صبح درمحل کارش حاضر است ، برخورد نمی شود . عملکرد وی ودوستانش درمرکزبهداشت باعث شده که انگیزه کاری پرسنل کاهش یافته وحتی حاضربه همکاری با مدیریت اداره نباشند وازطرفی بحث اخذ... ( بخوانید هدیه ! ) ازشرکت بهنوش که صدها بسته بطر دلستر وآب معدنی تقدیم اداره نمود وتوسط کارپرداز نیز درمحوطه اداره به پرسنل فروخته شد , نیز جای پیگیری جدی از سوی مسئولین محترم نظارتی دارد. لطفاًتحقیق کنید ، درصورت صحت انتشارنمایید تا مسئولین درادره بی خودی دنبال کامنت گزار نگردند !!!!
Iran, Islamic Republic of
بهترین مدیر کارامدترین مدیر خانم حافظ قرآن
دوست
United States
چون معاون اداره وکار پرداز از یک طایفه هستند وبا مدبر شبکه هماهنگ هستند حتی پرسنل که جهت گرفتن یک کپی اداری وپذیرایی جهت جلسات با برخوردزشت معاون اداره مواجهه که این امر باعث کاهش انگیزه در پرسنل شده است وبعد از رفتن آقای خواجه زاده وحاج صادق رضایی شبکه بهداشت درمان به
ویرانه تبدیل شده است ودیگر از بهداشت در شهر خبری نیست.
گچسارانی
Europe
مدیر موفق،دکتر اسدپور
محمدرضا
Japan
دوست عزیز ، عملکردضعیف مدیر شبکه ومرکزبهداشت باعث شد تا سال گذشته پرسنل با تجربه بهداشت خانواده ، مسئولیت واحدرانپذیرندوسرانجام مجبوربه استفاده از یک نیروی تازه وارد شوند . درسال جاری نیز با مشکل نپذیرفتن مسئولیت واحدهای بیماریها ، بهداشت مدارس و... مواجهه شده اند. ازطرفی مجبور شده اند درواحدهایی مانند هماهنگی از کارشناس مدیریت صنعتی استفاده نمایند که نتیجه آن سوء استفاده مالی بود که در آذر ماه 92 پرسنل نسبت به آن اعتراض کردند. وضعیت اداره به اندازه ای بغرنج شده که سایت عصر دنا را در اداره تعطیل نموده اند وازسایه خود هم می ترسند . آقای عکاشه لطفاً طی روزهای آینده از نزدیک این موضوع را بررسی نمایید . از اینکه با انتشار نظرات کاربران ، به افکارعمومی توجه نشان می دهید ممنون هستیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
پورالحسینی يعني اقتدار وسلام شما كه در صحنه هستيد وايسيد و اخر باييز جوجه بشماريد
دخترلر
Iran, Islamic Republic of
حاج رحیمی به دنبال فکری برای بیکاری گچساران باشه نه فقط بلف بزنع وعینکشوبگیره بالابعضیاهستندفوق لیسانسن لی بیکارن اقای تاجگردون به فکراوناباشین
باشه
United States
مدیریت شبکه بهداشت درمان باشت ماهی 20روز دانشگاه جهت حل مشکلات حوزه تحت پوشش ولی مدیر شبکه بهداشت درمان گچساران ماهی یک روز حالا شما قضاوت کنید ونمره دهید
امین
Iran, Islamic Republic of
کاش تحلیلی ازنوکربی اختیارتاجگردون وامین بابویی(.........)هم داشته باشید!البته تاجگردون هم نیروهای اینجوری میخواد
رحمت
Iran, Islamic Republic of
بهنام عزیز!اگه میخوای تحلیل درستی ازمدیریت حافظقرآن داشته باشی (که مطمئنانمیخوای چون ندیم بادمجان ,ببخشیدحاج غلام هستی)ازپرسنل مظلوم ونجیب بیمارستان نظرسنجی کنیدونظرپرسنل رادرباره حکومت حافظ قران وتاجگردون دربیمارستان انعکاس دهید
امین
Iran, Islamic Republic of
چرانظرات رادرست انعکاس نمیدی ..رئیس مرکزبهداشته که..!امانتدارباش
بهنام
Iran, Islamic Republic of
نظرات رادرباره پورالحسینی هم انعکاس بده بهنام جان.یامی ترسی ... ازپرسنل آموزش وپرورشه .رااخراج کنه
امینی
Iran, Islamic Republic of
.. که شمابهش..چه گلی به سرشبکه باشت زده غیرازاینکه تووقت اداری بدون مرخصی به ا....اون ازمرکزآبدهگاه که به میمنته حضوردکتررضایی ...اون هم ازشاخصهای بهداشتی باشت که بدلیل مانورهای تبلیاغاتی...روزبیشترافت میکنه وشبکه باشت رامحل.. کرده ونیروهای باشتی راتضعیف میکنه تازگیها . راهم به سلامتی داره ازغیربومیهاانتخاب میکنه!تبریک به. وحاج غلام
kk
Iran, Islamic Republic of
ها جون خوت
ارباب رجوع
Iran, Islamic Republic of
درست ميگه
ارباب رجوع
Iran, Islamic Republic of
دلش ميخواد تا كور بشه چشم حسود
ارباب رجوع
Iran, Islamic Republic of
تابستانه ميره ياسوج براي خوش گذراني نه براي بودجه .
ارباب رجوع
Iran, Islamic Republic of
درست ميگه اقاي اميني
پرسنل شريف شبكه بهداشت
Iran, Islamic Republic of
افرادي كه درخصوص آقايان خواجه زاده و رضايي اظهار نظر كرده اند تا ديروز هزارارن تهمت به آنها ميزدند الان كه نيستند چاپلوسي آنها را ميكنند .اتفاقا آقاي ملكي از خانواده بااصالت هست و بسيار مرد شريف وخوش اخلاقي هست همه پرسنل را با يك چشم نگاه ميكند وجلوي خيلي ازكارهاي نادرست راميگيرد 0آقاي دكتر اسدپور هم از پزشكان بسيار باشخصيت ومعقول ميباشد
باشه
United States
برادر عزیز ارباب رجوع جهت ادعای اینجانب ترا بخدا قسم می دهم اگه دلستر (هدیه )توسط کار پرداز به همکاران فروخته نشده اینجاتب از شما عذر خواهی خواهم کرد
میرسیدی
Iran, Islamic Republic of
معاون شبکه بهداشت گچساران فراموش کرده که معاون اداره است مانندمبصر کلاس اولی ها همش دراتاق حضور وغیاب است ببیند کی آمده کی دیر میاد و کی نیامده و به مدیری که خودش ساعت 9 صبح میاد ، گزارش بده !!! البته در روز معارفه اش گفته بودکه لیاقت این پست را نداره!! دراین مدت هم این موضوع را ثابت کرد . ضعف عملکردی مدیران باعث شده بعداز گذشت 18 ماه از ابلاغ سرپرستی مرکز، ابلاغ رئیسی او هنوز اعلام نشده !!
محمد
Iran, Islamic Republic of
رحیمی درحد وهدار هم نیست
كارمند
Iran, Islamic Republic of
آقاي دكتر اسدپور ودكتر رستمي ومعاون شبكه آقاي ملكي ازافراد بسيار پاك ودلسوز وكارآمد هستند درحال حاضر هم شبكه بهداشت درمان هم بيمارستان با توجه به تنگناها بهترين وضعيت كاري دراستان را دارند افرادي كه نسبت به آنها معترض هستند متاسفانه افراد زير كار در رو واز خود راضي هستند خداوكيلي بدون از غرض قضاوت كنيد
باشه
United States
خدمت برادر عزیز من هیچگاه به اصالت خانوادگی کسی توهین نمی کنم بخاطر اینکه بعضی از پست ها برای بعضی ها بزرگ وظرفیت آن را ندارند(رئیس اموراداری) انصافا مدیر شبکه بهداشت درمان چه کار خاصی انجام داده چه کار بزرگی انجام داده وچه اعتباری از دانشگاه علوم پزشکی گرفته بقول خودمان یه سنگ بذار روی حدش .پرسنل شریف ؟آیافروش دلسترها را تایید یا کتمان می کنید،چه کار نادرستی پرسنل انجام می دهند چرا به شعور پرسنل توهین می کنید بنظر من پاکترین پرسنل که از جان مایه می گذارند کارمندان شبکه بهداشت ودرمان هستند.
باشه
Iran, Islamic Republic of
آیا کسی که با درخت سبز وطبیعت مشکل دارد واز زمان ورودش به مرکز بهداشت باعث قطع دو درخت تنومند که با وارد شدن به اداره باعث شادمانی هر کارمندی می شد ورئیس امور اداری دستور به قطع این دو درخت داد تو کجا بودی چرا اعتراضی نکردی کجای این می شود چاپلوسی واصالت.
علی
Iran, Islamic Republic of
پورالحسینی مدیری باثبات وبدون حاشیه است.بدنبال شایسته سالاری است.نه دعواهای سیاسی.
محمدرضا
Japan
درپاسخ به پرسنل شریف :
لطفاً دقت، کن چاپلوچی وتملق نسبت به افرادی که در قدرت هستند واز آنها انتظار برآورد حاجتی باشد ، انجام می شود حال آنکه آقایان خواجه زاده ورضایی قدرتی دراداره ندارند . با این توضیح ، به نظر شما ستودن آقایان دکتراسدپور وملکی چاپلوسی وتملق است ؟ یا آنچه شما گفته اید ؟ اما کسی که بخاطر سوء استفاده مالی دربیمارستان چند ماه پیش به شهرستان بهمئی تبعید شد نیز از همین کسانی است که شما درباره آنها اظهارنظرکرده اید .
ملک
Iran, Islamic Republic of
حافظ قرآن ساعت ده باتشریفات خاصی میادسرکار,مرخصیهاش ردنمیشه.بامدیرداخلیش سندسازی میکنن ودارن ازبیت المال سو.استفاده میکنن,بدون استعلام ازشرکتها تجهیزات بیمارستانی خریدمیکننکه این خریدهاباوساطت....دانشگاهوتوسطفردی بنام ...(ازاین راه سودسرشاری به .... و...و....بیمارستان میرسه)انجام میشن .نماینده هم صرفا..... بودنش اعتباربراش میگیره!معلومه پول هنگفت دست هرکسی باشه میتونه باتطمیع بهنام عکاشه ,.... میتونه بامانورهای رسانه ای مدیرموفقی بشه!قطعاگندش درآینده درخواهدآمد!خواهیم دید
فریدون
Iran, Islamic Republic of
آقای باشه,قطعاپرسنل بااصالت شبکهِ(تاکیدمیکنم بااصالت)خوب میدونن جنابعالی وبهنام خان ازکجاوبه چه دلیلا می سوزید!وتمام این کامنتهاکارخودته ولی فکرمیکنم آرزوی پرسنل نمونه استانی شدن رابه گورخواهیدبرد!همه میدونن اگرجه به ظاهرمنضبط هستی...! شایدبعدازدرمانت بشه وساطت کرد که نمونه استانی بشی موفق باشید!
باوی
Iran, Islamic Republic of
بهنام جان یک سوال دارم ازت !چراخیلی ازاسامی رایاحذف میکنی یاکامنتای بعضیاراجای بعضی ازحروف نقطه چین میذاری ولی درباره بعضیانظرات راکامل انعکاس میدی یاخودت به کامنتا اضافه میکنی یانمکشوزیادمیکنی!آدم باش ودرعرصه رسالت رسانه ایت منصف باش!البته اگه بعضیابتونن مانندباورصادمغازه بهت بدن میتونی ازشون مدیرموفق یاشخصیت ملی بسازی!
بهنام عکاشه
Iran, Islamic Republic of
سلام دوست گرامی
از هر گونه خبر مستندی درباره بیمارستان و دیگر ادارات استان استقبال میشه
09170188001
09176074068
09175155381
آقاي باشه ازخود راضي
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت آقاي باشه همه تورا ميشناسند واقعا يك سوزن به خودت بزن يك جوال دوز به ديگران تو اگر اهل كار بودي ازصبح تا ظهر در محل كار داخل اينترنت نيستي وفقط چيزهاي صد من يك غاز بنويسي كلاه خودت بگير باد نبرش
رامین ملکی
United States
فریدون خان عزیز ، کمی تحمل کن
از انشاء وادبیات جنابعالی مشخص است که خیلی عصبانی هستی وبا ادبیات خودت بایدبگم که واقعاً این شما هستید که شعله ور شده اید !! نه من و بهنام خان ! توصیه می کنم آرزوی مرگ برای هیچ کس نداشته باش حتی مخالف ودشمنت . بازهم دقت کن موضوع درخصوص آقای اسدپور در شورای شهر است اما بیش از یکصد نفر درخصوص مدیریت دکتراسدپور مدیرشبکه نظر مخالف می دهند !! ودر چنین مواقعی عقل حکم می کند بجای فحش وتوهین به افراد ، به افکار عمومی پاسخ دهید واز منزلتی که سزاوار آن نیستید ، استعفاء دهید . !!! تا کی باید بمانید تا شما را عزل کنند !!! معنای پرسنل نمونه استانی شدن را ماکه متوجه نشدیم اما هرچه هست ، آرزو می کنم به کام شما باشد ! واما ماه پشت ابر نمی ماند پس تا مدتی دیگر شما ودوستانتان منتظر برخورد قانونی نهادهای نظارتی باشید . آقای عکاشه عزیر هم اگه شهامت ثبت موارد خلاف آقایان در شبکه بهداشت را دارند ، بسم الله
محمدرضا
United States
دوست عزیز اینترنت اداره توسط سرور مرکزی دردانشگاه تحت کنترل است وفقط شما ناشی هستید که در وقت اداری از اینترنت اداری سوء استفاده نموده اید !!
محمدرضا
United States
اگه دنبال خبر مستند هستی ، برو سراغ جانبازان در شبکه بهداشت البته همه آنها
باشه
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز چرا از انتقاد نگران هستی در ضعف شما شکی نیست وانتقاد چراغ راه شما خواهد بود اگر توانایی داشته باشید همانطوریکه من نظر شما را کپی پیست کرداهم ود رکامنتت خودت گفتی دقت کن موضوع درخصوص آقای اسدپور در شورای شهر است اما بیش از یکصد نفر درخصوص مدیریت دکتراسدپور مدیرشبکه نظر مخالف می دهند !! در ادراه ای که 50نفر نیرو دارد وصد نفر مخالف شما هستند خانه از ریشه ویران است وبقول دکتر شریعتی انسان بزرگ بزرگ فکر میکند وانسان کوچک کوچک فکر می وشما از ترس یک انتقاد قافیه را باختیید واز هر مرجعی دوست دارید پیگیری کنید چون پرسنل به اندازه کافی مدرک در دست داشته وخودشان در حال پیگیری هستند واما دریغ از روز جانباز که جانبازان را با توجه به توصییه رهبری قابل یک پیامک ندانستید.
دوستدار تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر تاجگردون
هشدار هشدار
اسدپور وجهه شما را در سطح شهرستان تنزل اساسی داده اند .
این آقایان قابل اعتماد نیستن.
شاهین
Iran, Islamic Republic of
ببینین اقای ملکی خیلی هم کار بلده واقعا نضرتونوبدیدبه من
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اقای ملکی خیلی هم خوبه
کارمند
Iran, Islamic Republic of
اره خداییش ادم کار بلدیه
شاهین
Iran, Islamic Republic of
اقای ملکی خیلییی هم ادم خوبیه خدا وکیلی نضرتونو بدیدباشه منتظرمباشه؟
گچ
Iran, Islamic Republic of
آقای باشه تو اگر شخصیت داشتی با بهنام عکاشه هم پیمان نمیشدی که به مصیبت دروغاش گرفتار شده و بوی پاهاش تو جلسه ی اصحاب رسانه آبروی استان و شهرستان را برد.
شهرام
Iran, Islamic Republic of
.. ترین مدیری است که تا به حال دیده ام.
سينا
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی برید از پرسنل بیمارستان بپرسید تا بفهمید چند درصد از خانم حافظ قران راضی هستند .اگر بیشتر از پنج نفر راضی پیدا کردید ،پس قبول می کنیم که ایشان موفق ترین و بی حاشیه ترین مدیر گچساران هست
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1