تاریخ انتشار
جمعه ۲ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۲۳
کد مطلب : ۴۸۳۶۲

خفاش شب و ربودن زنان در گچساران دروغ است

۰
کبنا ؛rahimiفرماندار گچساران وجود خفاش شب و همچنین ربودن و قتل زنان در این شهرستان را شایعه‌ای بی‌پایه و اساس و کذب محض دانست و گفت: برخی با ایجاد این‌گونه شایعات اهداف خاصی را دنبال می‌کنند.
عبدالرحیم رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگاران در گچساران، اظهار کرد: تاکنون هیچ گزارش و پرونده‌ای مبنی بر ربودن و موارد دیگر مربوط به زنان در سال جدید نرسیده و حتی یک خبر در مورد بحث خفاش ‌شب و ربودن خانم‌ها و آزار و اذیت آن ها نداشتیم و معلوم نیست در این خصوص چگونه و بر چه اساسی ادعاهایی مطرح و شایعه پراکنی می‌شود.
فرماندار گچساران با بیان اینکه این شایعات اثرات نامناسبی در تعاملات اجتماعی را در پی دارد و برخی از خانواده ها به دلیل پخش این شایعات حساس و نگران شده و به فرزندان به ویژه دختران خود اجازه خروج از منزل را به تنهایی نمی دهند و  حتی با این شایعه بی‌ پایه و اساس هزینه‌های خانواده‌ها را نیز افزایش داده و خانواده‌ها به سمت استفاده از آژانس‌های تلفنی به جای حضور در خیابان و استفاده از تاکسی روی آورده‌اند.
رحیمی خاطرنشان کرد: بنده به عنوان فرماندار شهرستان گچساران به صراحت اعلام می کنم این مسائل شایعه و از پایه کذب بوده است.
وی با بیان اینکه بد خواهان با شایعه پراکنی در محافل عمومی می خواهند احساس ناامنی ایجاد کنند، گفت: این مسائل به هیچ عنوان صحت ندارد و متاسفانه برخی از مردم، بدون علم و اطلاع و با سیاست‌زدگی در مورد این شایعه موضع گیری کرده و خدمات صورت گرفته توسط نیروی انتظامی را با شایعه زیر سوال می‌برند.
فرماندار گچساران وجود خفاش شب و همچنین ربودن و قتل زنان در این شهرستان را شایعه‌ای بی‌پایه و اساس و کذب محض دانست و گفت: برخی با ایجاد این‌گونه شایعات اهداف خاصی را دنبال می‌کنند که یکی از آنها زیر سئوال بردن خدمات مسئولان و نیروی انتظامی است./تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

خطبه‌های نماز جمعه در برخی از شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، انتخابات ریاست ...
رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
1