تاریخ انتشار
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۴
کد مطلب : ۳۳۳۴۲۶

افتتاح سلف سرویس آموزشکده فنی دختران یاسوج بعد از ۹ سال(+تصاویر)

۵
۲
کبنا ؛lعاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروژه سلف سرویس آموزشکده دختران به دلیل کمبود اعتبارات و سرمایه‌گذار به تعویق افتاد، که نهایتا با پیگیری‌های رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران یاسوج این پروژه بعد از ۹ سال افتتاح شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، عزیز فیلی در آیین افتتاح سلف سرویس آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران یاسوج، اظهار کرد: مقاطع کاردانی و تکنسین در کشور از اهمیت بارزی برخوردار است، که سیاست نظام و دولت تدبیر و امید این است که به این مقاطع بیشتر توجه شود.
فیلی با اشاره به اینکه مقاطع کار‌شناسی و ارشد هم باید دوره‌های کارآموزی را بگذرانند، افزود: مقاطع آموزشکده فنی و حرفه‌ای تلفیقی از کار و دانش است، که در راستای کارآموزی دانشجویان اقدامات مهمی صورت می‌گیرد.
وی با ابراز امیدواری برای فراهم شدن زیرساخت‌های لازم در دانشکده دختران یاسوج، گفت: پروژه سلف سرویس آموزشکده دختران به دلیل کمبود اعتبارات و پیمانکار به تعویق افتاد، که نهایتا با پیگیری‌های رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران یاسوج این پروژه بعد از ۹ سال افتتاح شد، و امیدواریم این پروژه مبارک همه دانشجویان باشد.
فیلی اظهار داشت: امیدواریم امسال تجهیزات و زیرساخت‌های مورد نیاز برای این آموزشکده مهیا شود، و بخشی از مشکلات آن برطرف شود.
فرزانه آرامش رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران یاسوج گفت: حدود ۶۰۰ دانشجو در دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران یاسوج تحصیل می‌کنند.
آرامش اظهار کرد: پروژه سلف سرویس آموزشکده فنی دختران یاسوج سال ۸۸ از سوی سازمان نوسازی مدارس قرادادی بالغ بر ۳۶۰ میلیون تومان به مدت ۶ ماه منعقد کرد، که متاسفانه این پروژه متوقف شد.
وی افزود: سال ۹۴ با پیگیری‌های صورت گرفته، اعتبارات مورد نیاز برای اتمام این پروژه در استان تامین شد، و در سایه خدمات دولت تدبیر و امید این سلف سرویس راه اندازی شد.
به گزارش کبنا، عزیز فیلی همچنین به شهدای گمنام در این دانشکده ادای احترام کرد.
 


م

نام شما

آدرس ايميل شما

دانشجو
United Arab Emirates
آقای رضایی کجا هستند?
صحبت
Iran, Islamic Republic of
آفرین برمدیریت بی نظیر بانوی اول اصلاحات.کاش سایر مدیران هم به اندازه نصف ایشون تدبیر میداشتن.پیروز باشی
,دنا
Iran, Islamic Republic of
جهانبین اونجا چکاره هست
Romania
سلام..من چهار سال پیش این آموزشکده دانشجو بودم والا خوشحالم ک اینقد پیشرفت کرده تو عکسا کارمندارو دیدم خانوم آرامش و آقای جهانبین و خانوم جهانژادو آقا هاشم پور خوشحال شدم...فقط جای خانوم سلیمانی و خانوم الهی زاده خالیه تو عکسا..میناامیری رامهرمز
حقی
Iran, Islamic Republic of
این ساختمانها باقیات صالحات رییس قبلی هست که الان افتتاح شده.چندین سال بود نیمه کاره بود.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1