تاریخ انتشار
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۵۲
کد مطلب : ۳۳۳۱۲۲

جشنواره کنگ‌فو در یاسوج برگزار شد / بانوی کهگیلویه و بویراحمد در اردوی تیم ملی کوراش / ۵۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در هفته جوان

۰
کبنا ؛
خبرهای ورزشی کهگیلویه و بویراحمد
بانوی کهگیلویه و بویراحمدی به تیم ملی کوراش دعوت شد
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: «طاهره آذرپیوند» از این استان به اردوی تیم ملی کوراش بانوان رده سنی بزرگسالان دعوت شد.
بانوی کهگیلویه و بویراحمدی به تیم ملی کوراش دعوت شد
سید محمدتقی علوی اظهار داشت: آذرپیوند عضو تیم کوراش بانوان رده سنی بزرگسالان کهگیلویه و بویراحمد است.
وی افزود: اردوی تیم ملی کوراش بانوان رده سنی بزرگسالان از سه تا ۱۳ اردیبهشت امسال در شهر زنجان در حال برگزاری است.
علوی بیان کرد: هدف از برگزاری این اردو آمادگی هر چه بیشتر تیم ملی کوراش بانوان رده سنی بزرگسالان برای حضور مقتدرانه در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتای اندونزی است.
کوراش از ورزش های کشتی بوده و خاستگاه اولیه آن نیز مناطقی از آسیای مرکزی است.
هدف این ورزش گرفتن کمر حریف با کمربند و انداختن آن با پشت بر روی زمین است.
هجدهمین دوره بازی های آسیایی جاکارتای اندونزی از ۱۸ آگوست تا ۲ سپتامبر ۲۰۱۸ میلادی مصادف با ۲۷ مرداد تا ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ برگزار خواهد شد.
کهگیلویه و بویراحمد حدود ۵۰ هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف دارد.
 
اجرای ۵۰ برنامه فرهنگی، ورزشی در هفته جوان در کهگیلویه و بویراحمد
معاون فرهنگی و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای ۵۰ برنامه فرهنگی ،ورزشی در هفته ی جوان در استان خبر داد.
به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،معاون فرهنگی و جوانان کهگیلویه بویراحمد از اجرای ۵۰ برنامه فرهنگی، ورزشی در هفته ی جوان در استان خبر داد.
رحمت الله شاکری معاون فرهنگی و امور جوانان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری نشست هماهنگی برنامه‌های این هفته در محل اداره‌کل ورزش و جوانان و با حضور سازمان‌های مردم نهاد خبر داد و ضمن تقدیر و تشکر از سازمانهای مردم نهاد ،خواستار مستندسازی برنامه این هفته جهت ارائه به وزارت و استانداری شد.
معاون فرهنگی و امور جوانان بر برگزاری جهت هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های این هفته تاکید کرد و از زحمات و نگاه ویژه مدیرکل ورزش و جوانان به این حوزه تقدیر کرد.
این مقام مسؤول به تشریح برنامه‌های این هفته اشاره و تشکیل ستاد ساماندهی امور جوانان در استان و شهرستان‌ها، برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف، برگزاری همایش پیاده‌روی خانواده، برگزاری جشنوراه فرهنگی ورزشی در مرکز استان و شهرستان‌ها از برنامه‌های این هفته عنوان کرد.
وی برپایی اردوهای سیاحتی و تفریحی ،حضور جامعه ورزش و سمن ها در مراسم نماز جمعه، سخنرانی مدیر کل ورزش و جوانان استان در نماز جمعه مرکز استان، حضور سمن‌ها و تشکل‌های مردم نهاد در مراکز انتقال خون و اهدای بخشی از خون خود به نیازمندان را از دیگر برنامه‌های قفته جوان بیان کرد.
شاکری برگزاری کارگاه‌های ازدواج ویژه زوج‌های جوان، دیدار با امام جمعه شهریاسوج، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان را از مهمترین برنامه‌های این هفته ذکر کرد و خواستار حضور جوانان در برنامه‌های هفته جوان شد.
وی افزود: برنامه‌های هفته جوان از هشتم تا ۱۴ اردیبهشت ماه همزمان با سراسر کشور در استان برگزار می‌شود.
 
شکار شاهین کلید صعود نفتی های گچساران به لیگ یک فوتبال کشور
شکار شاهین کلید صعود نفتی های گچساران یه لیگ یک فوتبال کشور خواهد بود.
امین دهقانی نوشت: با نزدیک شدن به روز مسابقه حساس و سرنوشت‌ساز نفت و گاز گچساران و شاهین بوشهر همه نگا ه‌ها به استادیوم اختصاصی صنعت نفت گچساران دوخته شده و همه منتظر تکرار خاطره تاریخی صعود این تیم به لیگ دسته اول در سال ۹۲ هستند.
تکرار این خاطره برای همه فوتبال دوستان گچسارانی شیرین و خاطره انگیز است و مهدی پاشازاده سرمربی نام آشنا شاهینی‌ها یک بار دیگر سرنوشت تیم نفت گچساران را با تفکرات خود تعیین می‌کند.
این سرمربی که سابقه حضور در گچساران را در پلی آف لیگ دسته اول با تیم پارس جنوب جم در کارنامه خود دارد و از گردنه همین تیم نفت در ورزشگاه گچساران به لیگ دسته اول صعود کرد این بار در حالی به گچساران آمده که تقریبا از صعود تیمش به لیگ دسته اول مطمئن شده و باید دید در این شرایط با چه تدبیری به مصاف نفتی‌های گچساران خواهد رفت.
مطمئنا با توجه به اتفاقات و حاشیه‌هایی که بیشتر آنها در بازی پلی آف مقابل تیم پارس جنوبی جم رخ داده است و همگی برگرفته از زیرکی این سرمربی در استفاده ازاهرم رسانه و....در شب قبل بازی بود.
در این بین هرچند نفتی‌های گچساران با استفاده از تجربه قبلی خود با تدبیر بیشتر و بهتری برای این بازی خود را آماده می‌کنند اما تجربه بهمن فرازمند که در اتفاقات پلی آف مقابل پارس جنوبی جم روی نیمکت این تیم حضور داشته به خوبی می‌تواند در مدیریت نیمکت تیم خود موثر باشد و تا حدودی زیادی حواشی این بازی حساس را کم کند.
اما به غیر از کادر مربی‌گیری این و عوامل انتظامی این بار نقش دست اندرکاران ورزش نفت و گاز گچساران و مدیران با تجربه‌ای همچون ابوالحسن غلامی که سال‌ها در کنار این تیم بوده اند و امروز به عنوان رئیس ورزش قهرمانی این شرکت که در این کش و قوس‌های سیاسی عده ای سعی دارند با کمرنگ کردن تدابیر و تلاش‌هایش این موفقیت‌ها را شخصی کنند و شاید کمتر کسی بداند هزینه خرید امتیاز تیم پرافتخار نفت را در سال ۱۳۸۸ به صورت شخصی وی متحمل شده تا بتواند کمکی به جوانان پراستعداد این دیار نماید و هنوز تبعات مالی آن را در زندگی شخصی یدک می‌کشد.
اما امروز در این شرایط حساس کمتر نامی از وی و محمد حبیبی نژاد در رسانه برده می‌شود. هرچند در شرایط فعلی پرداختن به این موضوعات کمکی به تیم نم‌ کند اما به زودی بسیاری از پشت پرده های ورزش خصوصا ورزش نفت بایستی به اطلاع مردم برسد تا شاید قدری از تلاش های دست اندرکاران و دلسوزان ورزش برای همگان روشن و از بروز اتفاقات تلخ سالیان قبل جلوگیری شود.
بی شک در فصل فوتبالی که در حال به پایان رسیدن آن هستیم باشگاه نفت و گازگچساران تلاش بسیاری برای حمایت از کادر بومی کرده و به دور از انصاف است که تلاش‌های مدیران مجموعه در حوزه مدیرعاملی، منابع انسانی، امور مالی، فنی و عملیات نفت گچساران و رئیس و کارکنان امور ورزش را نادیده بگیریم.
امروز و در این بازی حساس این تیم متعلق به شخص خاصی نیست و متعلق به مردم این شهر است و موفقیت آن برای همه هواداران و تلاشگران ورزش گچساران است.
قدر مسلم صعود تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به لیگ دسته اول بایستی برای همه گچسارانی مهم و حیاتی باشد خصوصا برای آقایان صیدالی و فرهاد جعفری که این روزها مسئولیت سازمانی نفت را در کسوت مدیران نفت و گاز گچساران بیش از هر فرد دیگر درک کرده و به خوبی می‌دانند جوابگوی مردمی فوتبال دوست بودن چه بارسنگینی را بردوششان گذاشته هر چند تمام تلاش و حمایت خود را با وجود اینکه اولین تجربه مدیریت ورزشی خود را با مشارکت و تعامل خوب با مسوولان امور ورزش به یک سرانجام بسیار خوب در رشته‌های هندبال، والیبال تنیس روی میز و حتی ورزش همگانی منجر شده حال در انتظار تکرار یک موفقیت دیگر در رشته فوتبال است تا افتخارات باشگاه نفت را این بار با یک کار گروهی و تکیه بر نیروهای بومی در کتاب خاطرات این باشگاه ثبت نماید.
امروز مدیران نفت خود به خوبی می‌دانند چه کسانی دلسوز ورزش هستند و چه کسانی از سر ناآگاهی از محیط ورزش در تلاش برای تخریب چهره هایی قدیمی ورزش که شاید در این متن اشاره‌ای نیز به نام بعضی از آنها شد امید است با اتکا به تجربه فصل جاری در ارائه راهکاری برای حفظ حرمت و استفاده بیشتر از تجربیات این افراد در فصل جدید گام موثرتری بردارند.
به هر حال فصل ٩٧-٩۶ فوتبال روزهای پایانی خود را سپری می‌کند و مصاف فردا تیم فوتبال نفت مقابل شاهین بوشهر می‌تواند میدان همدلی و اتحاد باشد و با عبور از منیت‌ها همه تنها برای موفقیت این تیم و شکار شاهین بوشهری به وسیله همدلی‌ها شاهد موفقیت این تیم که متعلق به همه مردم است و بسیاری از بزرگان فوتبال این شهر برایش زحمت کشیده‌اند و منتظر حاصل زحمات خود هستند.
پس وعده ما فردا چهارشنبه استادیوم نفت برای شکار شاهین بوشهری.
 
 
 



برگزاری جشنواره کنگ‌فو در سالن شهید پایدار یاسوج+تصاویر
جشنواره کنگ‌فو در سالن شهید پایدار یاسوج برگزار شد.


 جشنواره کونگ‌فو با حضور کونگ‌فوکاران شهرستان بویراحمد برگزار شد و ورزشکاران این رشته با اجرای برنامه‌هایی به هنرنمایی پرداختند.

مهدی عبداللهی رئیس هیئت کنگ‌فو و هنرهای رزمی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه بیش از ۳۵۰۰ ورزشکار رشته رزمی در استان مشغول فعالیت هستند، گفت: ۱۵۰۰ ورزشکار کنگ‌فوکار دارای بیمه هستند و بالغ بر دو هزار نفر دیگر فاقد بیمه هستند.

وی تصریح کرد: کنگ‌فوکاران استان در رشته‌های سبکی و کشوری خوب درخشیدند و حتی استان در این رشته مدال جهانی هم کسب کرده است.





نام شما

آدرس ايميل شما

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1