تاریخ انتشار
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۴
کد مطلب : ۳۳۳۰۶۴

حاضر به تعطیلی مسابقات فوتبال چرام نیستم/کارشکنی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چرام

۵
۰
کبنا ؛رئیس هیأت فوتبال چرام از کارشکنی رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان در برگزاری مسابقات فوتبال خبرداد
به گزارش کبنااز اسپورت از چرام، شمس‌الله بزرگی‌زاده  در نشست شورای شهر با مسولان هیأت‌های ورزشی با اشاره به تعامل بین اداره وزش و جوانان با هیأت‌ها و با بیان اینکه هیأت فوتبال هم زیر نظر این اداره است، اظهار کرد: اختیاراتی رئیس هیأت فوتبال نیز دارد که باید آنها را انجام دهد، تحت هیچ شرایطی حاضر نیستم مسابقات فوتبال شهرستان چرام را تعطیل کنم به این دلیل که رئیس اداره ورزش و جوانان چرام برای ثبت باشگاه‌ها پافشاری کند و متاسفانه تیم ها بضاعت مالی نگارند.

رئیس هیأت فوتبال چرام، عنوان داشت: در سال ۹۶ نامه به جناب بخشایی نوشتیم جهت برگزاری مسابقات لیگ شهرستان و پاسخ دادند که تا اخذ مجوز حق برگزاری هیچگونه مسابقاتی را نداری.
وی با بیان اینکه تیم‌داران پافشاری کردند جهت برگزاری مسابقات و با مسؤولیت خودشان خواستار برگزاری مسابقات شدند، ابراز کرد: مجبور شدم برای این کار به فرماندار وقت تعهد دادم که تمامی اتفاقات و مسؤولیت مسابقات را بر عهده بگیرم که خدا را شکر مسابقات به خوبی انجام گرفت و هیچ اتفاقی رخ نداد.
بزرگی‌زاده به بیکاری و عدم فراغت جوانان اشاره داشت و تصریح کرد: در همین راستا  با هماهنگی خانواده شهیداقبالیان مسابقات فرهنگی و ورزشی فوتبال را به مناسبت یادبود این شهید در چرام برگزار کردیم اما باز هم رئیس محترم اداره ورزش و جوانان نامه دادند که با توجه به پایان قرارداد زمین فوتبال تختی و جلوگیری از اتفاقات، هرگونه تمرین و مسابقات در استادیوم ممنوع است.
وی با اشاره به دلایلی که هیأت فوتبال نمی‌تواند زمین را اجاره کند، گفت: ورزشگاه چرام زیرساخت خاصی ندارد، وقتی تحویل گرفتم حدود یک میلیون تومان برق و یک میلیون تومان آب» بدهکار بود چرا که  هنوز آبیاری سنتی در این ورزشگاه صورت می‌گیرد، ۷۲ ساعت باید تلمبه روشن باشد تا زمین این استادیوم آبیاری شود.
رئیس هیأت فوتبال چرام با تاکید بر این مطلب که اداره ورزش و جوانان به جای اینکه هماهنگ و حمایت کند، سنگ‌اندازی می‌کند، گفت: طی این دو سال جناب بخشایی هیچگونه کمکی به هیأت فوتبال در زمینه مالی نداشته که اگر انجام داده‌اند با سند و مدرک نشان دهند.
وی بیان کرد:فوتبال ورزش مورد علاقه جوانان چرام است که در مسابقات لیگ استانی و شهرستانی تماشاگران خوبی در ورزشگاه حاضر می شوند.
بزرگی‌زاده  با اشاره به این مطلب که تاکنون ۴۵بازی در لیگ شهرستان به صورت دوره ای و ۱۸بازی در لیگ یادواره شهید اقبالیان و ۳۰بازی در لیگ استان برگزار شده ونزدیک به ۸ هزار و ۳۷۰ دقیقه فوتبال بازی کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: از این ۸ هزار دقیقه تاکنون حتی ۷۰ دقیقه آقای بخشایی در ورزشگاه حضور پیدا نکرده‌اند، ورزشگاه متعلق به همه دوستان هست نه فقط رئیس هیئت فوتبال.
وی با بیان اینکه یکی از مشکلات اساسی ما در برگزاری مسابقات فوتبال چرام عدم حضور اورژانس است، تصریح کرد: بهتر است مسؤولان چرام در افتتاحیه مسابقات حضور داشته باشند تا دلگرمی برای جوانان این دیار باشد.
بزرگی زاده با تشکر از فرماندار چرام گفت:خوشبختانه با حضور وی  جهت برگزاری مسابقات و نظم و امنیت آنها همکاری خوبی با هیأت فوتبال انجام شده است.
این مسؤول ورزشی، گفت: ما ۳ تیم فوتبال در استان داریم که با دست خالی کار می‌کنند و هیأت فوتبال به علت نبود اعتبار و اسپانسرتاکنون برای آنان کاری انجام نداده است و متاسفانه ما هنوز نتوانسته‌ایم هزینه تیم قهرمان فوتبال خودمان را دهیم که این شایسته تیم قهرمانی است، مغرضانه حرف نمی‌زنم بلکه در ورزش هستم و می‌بینم.
وی بیان کرد:فوتبال شهرستان چرام پتانسیل های خوبی دارد که در صورت همکاری شهرداری و شورای شهر و اداره ورزش و جوانان می توان چهره های جدیدی به فوتبال کشور عرضه کرد.
رئیس هیات فوتبال چرام تصریح کرد:هم اکنون فرشید پاداش بازیکن شهرداری ماهشهر آقای گل لیگ دسته اول کشور و خانم  تارا جانی نژاد بازیکن فوتبال سیاه جامگان مشهد و عضو تیم ملی فوتسال بانوان می باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

هیبی
Iran, Islamic Republic of
درود بر اقای بزرگ زاده که با دست خالی و بدون پشتوانه هیچ نهاد و ارگانی ازشکم زن و بچه اش میزنه تا چرخ فوتبال در چرام بچرخه.. و خدا نیامرزد کسانیکه را س اندازی میکنن. و مسوولانی را که از سنگ اندازان حمایت میکنن
سعید
Iran, Islamic Republic of
کبنا چرا ورزش استان نمی پردازی و لیگ برتر استان چیزی نمیگی
Iran, Islamic Republic of
اقایون عزیز اگه تلاش شبانه روزی اقای بخشایی نبود تیمی نبود ایشان باتلاش خودشون نزدیک یک میلیارد فقط برای ورزشگاه اوردند حقیقت راباید گفت ایشان با دوستی که با اقای دبیقی عضو شورای فبلی داشتند توانستند با مسولین رایزنی کنند واین بودجه رابیاورند
Iran, Islamic Republic of
درود بر اقای بزرگی زاده
Iran, Islamic Republic of
درود بر اقای بزرگزاده زحمت کش.کاش بقیه مسؤلین هم به اندازه اقای بزرگزاده و امثالهم بتونن تلاش کنند و به قشر جوان استان و شهرستان کمک کنند.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1