تاریخ انتشار
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۴
کد مطلب : ۳۳۲۸۵۲

برخی دست‌اندازی‌ها در سطح شهر و جاده‌ها مردم را کلافه کرده است / در شورای ترافیک شعاری حرف نزنیم / ضرب‌الاجل «فیلی» برای شهرداری یاسوج

۶
۰
کبنا ؛به گزارش کبنا از یاسوج، صبح امروز شورای ترافیک استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار، حسین کاظمی مدیرکل‌ دفتر فنی استانداری، فرمانداران شهرستان‌های بویراحمد، گچساران و باشت و جمعی از مسوولان استانی در محل استانداری برگزار شد.

در این جلسه عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار با تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: ساماندهی تقاطع جاده بی‌بی حکیمه(س) و کمربندی گچساران بسیار ضروری است چرا که از نقاط حادثه‌خیز محسوب می‌شود و هر لحظه امکان یک سانحه دلخراش وجود دارد.
وی در ادامه به وضعیت دست‌اندازی‌ها در سطح جاده‌ها و شهر‌ها اشاره کرد و گفت: متأسفانه گاهاً شهروندان و رانندگان ما در خیابان‌ها و جاده‌ها به طور ناگهانی با دست‌اندازی‌های ناگهان مواجه می‌شوند که موجب نارضایتی مردم را سبب شده است که لازم است با علائم مناسب راهنمایی و رانندگی وجود دست‌اندازی‌ها را به رانندگان هشدار دهیم.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به موضوع راه‌اندازی تاکسی بی‌سیم بانوان در شهرستان چرام گریزی زد و گفت: باید بر اساس فراخوان امتیاز تاکسی بی‌سیم به افراد واجد شرایط واگذار شود.
فیلی در پاسخ به اظهارات نماینده اداره‌کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص جاده‌های روستایی و شهری لنده، اظهار کرد: عدم اعتبار دلیل بر کوتاهی در خدمات‌رسانی نمی‌شود و شما وظیفه دارید که مشکلات مردم را پیگیری کنید.
به گزارش کبنا، در این جلسه، موضوع طرح جامع ترافیک شهر یاسوج مطرح شد که بعد از نقطه نظرات نمایندگان شهرداری یاسوج، عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار خطاب به نمایندگان شهرداری یاسوج گفت: شما باید ظرف دو هفته آینده مشاور خودتان را برای این طرح مشخص کنند.
فرماندار گچساران در این نشست، گفت: نباید آنچه که در شورای ترافیک گفته می‎شود، شعاری باشد.
به گزارش کبنا، سید مسعود حسینی در ادامه با بیان اینکه از دو راهی باشت تا بخش بوستان هیچ گونه بریدگی نداریم، اظهار کرد: ساماندهی این جاده ضروری به نظر می‌رسد.
عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار در واکنش به سخنان فرماندار باشت، اداره‌کل حمل و نقل و جاده‌ای را موظف کرد که این مشکل را اصلاح کنند.
بنا بر این گزارش، در این جلسه مشکلات ترافیکی شهرستان‌های بویراحمد، گچساران، باشت، لیکک بهمی، لنده و چرام مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت.
 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

فرشاد
حکم ککام چه؟جواد جووونی
عقل گرا
Iran, Islamic Republic of
رورد و صد درود بر شرف جناب استاندار.
Iran, Islamic Republic of
بسیارکاربجایی کردن
شهروند
Iran, Islamic Republic of
با سلام
تازه از خواب بیدار شد فکر نکنم
همشهری
Iran, Islamic Republic of
خدا پدرت را بیامرزد یک خیابان دراین شهر که سالم باشد وجودندارد
سید حسن
Iran, Islamic Republic of
وانت بارهای میوه فروش اطراف جمعه بازار یاسوج عامل اصلی ترافیک شهر یاسوج می باشد
فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

همه زنان و مردانی که در این ویدئو دیده می‌شوند دیشب بازداشت شده‌اند.
ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

قدیم‌ترها والدین که می‌خواستند کودکان خود را بترسانند از «لولو خورخوره» برای آنها می‌گفتند ...
1