تاریخ انتشار
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب : ۳۳۲۸۴۷

جوابیه‌ی آموزش و پرورش دهدشت به غیبت «دانش آموزان» در همایش پاکسازی

۱
۰
کبنا ؛بعد از انتشار مطلبی با عنوان «برگزاری گردهمایی فرهنگی پاکسازی در دهدشت و غیبت دانش آموزان! (+تصاویر)» که در این سایت خبری منتشر شد،روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه به آن پاسخ داده است که از نظر خوانندگان می‌گذرد.
به گزارش کبنا این متن به شرح زیر است:
مدیر محترم پایگاه خبری تحلیلی«کبنا»
سلام علیکم
احتراماً در پاسخ به خبر درج شده در آن پایگاه خبری در مورد ادعای شهردار دهدشت در روز همایش "زمین پاک" در مورد غیبت دانش آموزان جوابیه ای ارسال می شود که عینا منتشر شود.
آموزش وپرورش به عنوان بزرگترین دستگاه تعلیم وتربیت در نظام جمهوری اسلامی ایران همواره در همه ی مناسبت های ملی، مذهبی و برگزاری همایش ها ،راهپیمایی ها و سایر برنامه های مشارکتی نقشی فعال و پویا داشته و دارد که ارزش واهمیت این نقش ارزشمند بارهای بار در فرمایشات مقام معظم رهبری و سایر مسئولان نظام در دولت های مختلف تبلور یافت.
بر اساس روش معمول و مرسوم چنین برنامه های شهردار محترم دهدشت در مذاکرات شفاهی و مکتبوب با مدیر آموزش وپرورش دهدشت خواستار حضور دانش آموزان چند مدرسه در اجرای برنامه زمین پاک(پاکسازی نمادین میدان ورودی شهر دهدشت از سمت بهبهان) شد که مدیر آموزش وپرورش هماهنگی این برنامه را بر عهده واحد روابط عمومی اداره گذاشت. روابط عمومی آموزش وپرورش دهدشت ضمن هماهنگی با مجموعه شهرداری و واحد روابط عمومی شهرداری خواستار حضور کارشناس این واحد در اداره آموزش وپرورش شد که با تشکیل جلسه ای به روند اجرایی این برنامه سامان بهتری داده شود.
بعد طی این فرایند درست و منطقی با حضور کارشناس روابط عمومی آموزش وپرورش و شهرداری بحث حضور دانش آموزان چند کلاس یا مدرسه در روز یکشنبه در میدان ورودی شهر از سمت بهبهان مطرح شد که مدیر آموزش وپرورش صراحتا با توجه به پرتردد بودن و بار ترافیکی خودروها از معبر ورودی مورد نظر هر گونه حضور دانش آموزان را منوط به رضایت خانواده ها دانست که با توجه به زمان اندک تا اجرای برنامه عملا چنین امکانی میسر نبود.با پیشنهاد روابط عمومی آموزش وپرورش و موافقت شهرداری مقرر شد با هماهنگی با مدیران و عوامل اجرائی مدرسه جوادیه دانش آموزان این مدرسه مسیر خیابان فرهنگ را در روز یکشنبه با حضور شهردار دهدشت به شکل نمادین پاکسازی کنند ،همه ی هماهنگی ها با مدیر مدرسه و روابط عمومی شهرداری دهدشت انجام گرفته و برگزاری این همایش نیز به اطلاع مدیر آموزش وپرورش و شهردار دهدشت رسانده شد.
علی رغم همه ی هماهنگی ها متاسفانه شهرداری دهدشت هیچ گونه اقدامی انجام نداده و دانش آموزان و عوامل اجرایی مدرسه که منتظر حضور عوامل شهرداری واقلام پیشنهادی جهت پاکسازی بودند بعد ساعتی معطی به کلاس خود بازگشتند.
نکته عجیب اما در صحبت های شهردار محترم دهدشت این است که مشخصا معلوم شد که هماهنگی خاصی بین ایشان و روابط عمومی مجموعه شهرداری وجود نداشت و معلوم نیست چرا توپ این ناهماهنگی به زمین آموزش وپرورش دهدشت انداخته شد.
در پایان ذکر این نکته لازم است که آنچه برای مجموعه آموزش وپرورش دهدشت مهم است؛ اجرای دقیق قانون و سلامتی دانش آموزان است.
روابط عمومی آموزش وپرورش دهدشت
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ازقدیم گفته اند دفاع نکردن بهتر از بد دفاع کردن است ترا خدا این هم جوابیه است اگر مدیر آموزش وپرورش قبول کرد پس چرا دوباره زد زیرش البته اینکا انگار روابط عمومی آموزش وپرورش شیطنت کرده فقط خودشو تبریه کرده و گناه را گردن دیگران انداخته با این دفاعیه ضغیفش آخ ازاین روابط عمومی
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1