تاریخ انتشار
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۷
کد مطلب : ۳۳۲۵۳۱

تجلیل از پیشکسوت قرآنی «باشت» با حضور دهبانی‌پور (+تصاویر)

۱
۰
کبنا ؛به منظور پاسداشت خدمات فعالان و پیشکسوتان قرآن، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به همراه امام جمعه، فرماندار و جمعی از پرسنل ارشاد در منزل سلیمان کامران از پیشکسوتان قرآنی این شهرستان حضور یافته و از تلاش وی در زمینه ترویج و تعلیم قرآن کریم تجلیل کردند.
رضا دهبانی پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار با بیان اینکه انقلاب اسلامی برپایه دین، تبعیت و تبلیغ دین شکل گرفته‌ات، اظهار داشت: انقلاب اسلامی دارای آرمان‌ها و اهداف بر پایه سیره ائمه اطهار است و بعد از انقلاب به واسطه اینکه انقلاب فرهنگی بود، قرآن و سیره ائمه به عنوان راهنما به کمک مردم آمدند تا به نسل انقلاب و نسل‌های آینده یاری دهند.
وی نقش مروجین و مدرسین قرآن را در تعلیم و شناخت قرآن به مردم، را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: این اشخاص در نگاه مردم از جایگاه ویژه ای برخوردارند و نوع نگاه مردم به آن‌ها متفوت است.
دهبانی پور با تقدیر از تلاش‌های سلیمان کامران پیشکسوت قرآنی شهرستان باشت، ارج نهادن به مقام پیشکسوتان را از وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دانست و ادامه داد: به منظور هفته گرامیداشت قرآن و عترت و همچنین تکمیل کتاب فعالان قرآنی در شهرستان باشت حضور یافتیم تا ضمن تجلیل از این بزرگواران شاهد درج تصویر آن‌ها در کتاب فعالان قرآنی استان کهگیلویه و بویراحمد باشیم.
وی تصریح کرد: نیت فعالان و پیشکسوتان قرآن، خدایی است اما در جلساتی که برگزار شد تصمیم بر دعوت آن‌ها در مرکز استان و تجلیل از آن‌ها بود ولی به واسطه اینکه این عزیزان تعلیم قرآن را به خانواده ترجیح داده‌اند بنا به راین شد که این مراسم به صورت دیدار چهره به چهره و در منزل پیشکسوتان قرآنی برگزار شود.
حجت الاسلام عبودی امام جمعه باشت نیز در این دیدار ارج نهادن به فعالین در حوزه قرآن را امری پسندیده برشمردو گفت: فراموشی پیشکسوتان در جامعه همواره از آسیب‌ها بوده و مخصواً در زمینه قرآن لذا این اقدام مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مجموعه همکاران قابل تقدیر است.
وی در توصیف پیشکسوت قرآنی شهرستان باشت نیز بیان داشت: آقای کامران از نیروهای بی توقع فرهنگی در این شهرستان است و علاوه بر عضویت فعال در ستاد نماز جمعه همواره در بین دانش آموزان به فعالیت‌های قرآنی می‌پردازند و یکی از مبلغین قرآن در باشت هستند.
حسینی فرماندار شهرستان باشت نیز با تشکر از اقدام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: تلاش آقای کامران در حوزه ترویج فرهنگ قرآنی در سطح شهرستان قابل تقدیر است و فعالیت‌های وی در این زمینه مسبوق به سابقه است.
سلیمان کامران، پیشکسوت قرآنی شهرستان باشت نیز با قدردانی از حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد و مسئولین، تقدیر را شایسته امام راحل، مقام معظم رهبری، شهدا و شهدای مدافع حرم دانست و گفت: علی رغم تلاش‌های بسیاری که در این شهرستان در جهت ترویج فرهنگ قرآنی می‌شود اما همچنان نیازمند توجه بیشتر است.
گفتنی است در پایان این دیدار با اهدای لوح از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تلاش‌های سلیمان کامران پیشکسوت قرآنی شهرستان باشت تقدیر به عمل آمد.
------------------------------
خبرنگار از فتح‌الله پوران‌پور
------------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

هنرمند
Iran, Islamic Republic of
دهبانی پور ،دهبانی پور انجا ، دهبانی پور همه جا،جناب دکتر تبلیغات خیلی زود شروع کردین
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1