تاریخ انتشار
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب : ۳۳۲۴۵۱

دیدار مدیرکل ارشاد با پیشکسوتان قرآنی کهگیلویه و بویراحمد (+تصاویر)

۲
۰
کبنا ؛مدیرکل ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیوست ویژه برنامه‌های هفته قرآن و عترت با پیشکسوتان قرآنی لنده دیدار کرد.

رضا دهبانی‌پور، ۳۱ فروردین‌ماه در دیدار با ۲ خانواده پیشکسوت قرآنی لنده، ضمن اشاره به نقش قرآن و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه، اظهار کرد: الحمدالله امروز در تمام مناطق استان شاهد توانمندی‌های زیاد جوانان و خانواده‌های مختلف در حوزه قرآن و عترت هستیم.
وی افزود: این انقلاب چون مبتنی بر دین اسلام است و دین اسلام نیز مبتنی بر وحی الهی است و قرآن نیز بر پیامبرگرامی اسلامی نیز نازل شده است تا مردم را به روشنایی و کمال برساند لازم است برای ترویج این فرهنگ از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: پیشکسوتان و فعالین حوزه قرآن و عترت نقش مهمی در ترویج این فرهنگ دارند و همه ما باید قدردان زحمات این عزیزان باشیم.
دهبانی‌پور تاکید کرد: تمام مستندات این دیدارها و فعالیت‌های چندین ساله پیشکسوتان قرآنی در این مجموعه کتاب منتشر خواهند شد.
وی ابراز کرد: ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه یکی از مهم‌ترین ضرویات امروز است که با حمایت از مراکز و مؤسسات قرآنی این امر تحقق بیشتری خواهد یافت.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در ماه مبارک رمضان در قالب جشن رمضان از ظرفیت‌های پیشکسوتان و مراکز قرآنی در این ماه مبارک با برپایی کرسی‌های تلاوت و محافل انس با قرآن استفاده خواهیم کرد.
یادآور می‌شود، در پایان محمدرحیم ذاکری‌پور و سیدمحمد میرسالاری پیشکسوتان قرآنی لنده تجلیل شدند.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد به همراه جمعی از مسئولان شهرستان لنده با حضور در منزل ستواندوم پاسدار شهید یارمحمد سهرابی ثانی از شهدای ترور شهرستان لنده با خانواده این شهید دیدار و گفت وگو کردند.
به مناسبت اعیاد شعبانیه و سالروز ولادت باسعادت امام حسین (ع) روز پاسدار، رضا دهبانی پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد، امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه لنده، فرمانده گردان ۴۹۰ حضرت ابوالفضل (ع) لنده و جمعی از همراهان با حضور در منزل ستواندم پاسدار شهید یارمحمد سهرابی ثانی با خانواده این شهید گرامی دیدار کردند.
این دیدار علاوه بر اینکه به مناسبت سالروز ولادت باسعادت امام حسین (ع) روز پاسدار، به مناسبت هفته قرآن و عترت نیز صورت گرفته است چرا که شهید سهرابی ثانی از قاریان مسجد امام رضا (ع) شهرک سرآسیاب لنده نیز بودند و به همین مناسبت نیز مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در منزل این شهید والامقام از خانواده آن تجلیل کرد.
حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل امام جمعه شهرستان لنده با تبریک اعیاد شعبانیه به نقش شهداو جانبازان در پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس پرداخت و گفت: اگر همین مجاهدت‌ها و رشادت‌ها و ایثارگری شهیدان و جانبازان و رزمندگان نبود امروز نمی‌توانستیم با این همه نا امنی در منطقه در امان بمانیم.
وی افزود: شهدای مدافع حرم با حضور مقتدرانه خود در منطقه به دفاع از آرمان‌ها و اندیشه‌های دین اسلام پرداخته و الحمدالله به برکت خون همین شهدای مدافع حرم روز به روز شاهد پیروزی محور مقاومت در منطقه هستیم.
در ادامه رضا دهبانی پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و با تبریک سالروز ولادت باسعادت امام حسین (ع)، ابوالفضل العباس (ع) و امام زین العابدین (ع) گفت: شهیدان و ایثارگرا ما در طول هشت سال دفاع مقدس با نثار جان خود با تاسی از امام حسین (ع) و جانبازی ابوالفضل البعاس (ع) حماسه ماندگاری به نام امنیت و آسایش و آرامش را برای همه ما به ارمغان آوردند.
وی افزود: اگر امروز در سایه سار امینت و آرامش زندگی می‌کنیم باید خود بدانیم که این امینت به واسطه فداکاری‌های نیروهای مسلح در طول هشت سال دفاع مقدس و امروز نیز در خط مقدم دفاع از حرم است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنده تصریح کرد: ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه یکی از مهم‌ترین رسالت‌های دستگاه‌های فرهنگی در جامعه است که امروز این فرهنگ به واسطه همین کانون‌های فرهنگی مساجد، موسسات قرآنی در سطح گسترده ای در جامعه در حال اجرا است.
وی تاکیدکرد: شهید سهرابی ثانی پرورش یافته مکتب و راه قرآن بود و در این راه نیز افتخار خادمی قرآن را به همراه داشت که خداوند نیز توفیق شهادت در راه ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی در مقابله با منافقین کوردل را در ارتفاعات جاسوسان کردستان را نصیب خود کرد.
دهبانی اظهارکرد: امروز خوشحالیم که در بیت شهیدی هستیم که برای حفظ امنیت ایران اسلامی جان خویش را از دست داد تا ما و خانواده‌هایمان در امنیت و آرامش زندگی کنیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد تاکیدکرد: شهید سهرابی ثانی از جمله شهیدانی بودند که در حوزه نشرو ترویج فرهنگ قرآنی فعالیت مستمر داشتند.
وی گفت: در هفته قرآن و عترت باید قدر و ارزش و منزلت شهیدان به خصوص شهدای شاخص قرآنی را باید قدر دانست و از مقام آنان در حوزه فعالیت‌های قرآنی تجلیل کرد.
دهبانی پور اظهارکرد: سپاه از ابتدای انقلاب تا کنون در حال دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است که در همه عرصه‌ها همواره به دنبال خلق حماسه ایثار بودند و خواهند بود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: به دنبال تدوین کتابی در حوزه معرفی مفاخر قرآنی استان هستیم که نام شهیدان و زندگی نامه و وصیت نامه و تمثال آنان از جمله شهید سهرابی ثانی نیز استفاده خواهدشد.
وی اظهارکرد: تجلیل و تکریم خانواده‌های معظم شهدا یک وظیفه است که خدمت باید مستمر و ادامه دار باشد.
در پایان این دیدار دهبانی پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد با اهدای لوح تقدیری از پدر و مادر شهید یارمحمد سهرابی ثانی تجلیل کرد.
گفتنی است ستواندوم پاسدار شهید یارمحمد سهرابی ثانی از سپاهیان تیپ ۴۸ فتح بود که در مقابله با گروهک تروریستی پژاک در ارتفاعات شمالغرب جاسوسان کردستان در تاریخ ۱۳ شهریور ۱۳۹۰ به همراه جمعی از پاسداران استان کهگیلویه وبویراحمد به درجه رفع شهادت نائل شد.
 
مدیرکل ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با خانواده ۵ پیشکسوت قرآنی دیدار کرد


مدیرکل ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به همراه چند تن از همکاران خویش، پیوست جشنواره هفته قرآن و عترت با خانواده ۵ پیشکسوت قرآنی در یاسوج دیدار کرد.


 رضا دهبانی‌پور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد امروز، ۲۲ فروردین‌ماه در دیدار با خانواده جواد جلالی، پیشکسوت قرآنی استان اظهار کرد: دیدار با بزرگان و پیشکسوتان قرآنی وظیفه و باعث افتخار ماست.
جواد جلالی، پیشکسوت قرآنی در بخش قرائت در استان کهگیلویه و بویراحمد تدریس رشته قرائت به مدت ۱۰ سال در دانشگاه آزاد واحد یاسوج، داور در رشته تجوید از سال ۱۳۶۵ تاکنون، داور منطقه‌ای منطقه یک کشور در اصفهان به مدت یک سال، مدرس در رشته تربیت معلم در مؤسسات قرآنی، کارشناس برنامه قرآنی سروش آسمانی رادیو یاسوج به مدت ۶ سال، کارشناس برنامه رادیو به اتفاق و مدرس دین و زندگی در مدارس غیرانتفاعی استان را از جمله افتخارات خویش عنوان کرد.
مدیرکل ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با خانواده 5 پیشکسوت قرآنی دیدار کرد
وی از مدیرکل ارشاد اسلامی خواست بخشی از اعتبارات قرآنی را به خانه‌های قرآنی اختصاص دهد و در برنامه‌های اجرایی خویش شرکت کند.
مدیرکل ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با خانواده 5 پیشکسوت قرآنی دیدار کرد
در ادامه دهبانی‌پور از خانواده‌های سیدعبدالمحمد حسنی، پیشکسوت قرآنی در بخش آموزش و داوری، سیدالیاس چراغ‌زاده، رئیس ستاد اقامه نماز استان و پیشکسوت قرآن، حسین علی‌نسب، داور استانی مسابقات قرآنی و رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان و خداداد حقانی جانباز بالای ۵۰ درصد، قاری قرآن و شاعر اهل بیت(ع) دیدار و گفت‌وگو کرد و در جریان مشکلات و مطالباتشان قرار گرفت.
مدیرکل ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با خانواده 5 پیشکسوت قرآنی دیدار کرد
مدیرکل ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با خانواده 5 پیشکسوت قرآنی دیدار کرد
مدیرکل ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با خانواده 5 پیشکسوت قرآنی دیدار کرد
مدیرکل ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با خانواده 5 پیشکسوت قرآنی دیدار کرد
مدیرکل ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با خانواده 5 پیشکسوت قرآنی دیدار کرد
مدیرکل ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با خانواده 5 پیشکسوت قرآنی دیدار کرد
انتهای پیام
نام شما

آدرس ايميل شما

زهرا
Iran, Islamic Republic of
کاش آقای مدیر کل هم از دست اندر کاران موسسه جامعه القران کریم که بزرگترین موسسه قرآنی استان هست تقدیر میکرد جای عزیزان موسسه جا معه القران خالی می باشد البته این عزیزآنی که از آنها تقدیر شد برای قران زحمت زیاد کشیدند ولی در عوض هم حقوق دریافت میکنند
من
Iran, Islamic Republic of
آقای سرهنگ دین پرور از یاران و همکاران و تلاشگران همین عرصه بودند برادر دهبانی
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1