تاریخ انتشار
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۲۵
کد مطلب : ۳۳۲۳۹۲

تخصیص اعتبار برای ۹ پروژه نیمه تمام

۰
کبنا ؛فرماندار بویراحمد در نخستین روز هفته سلامت از تخصیص اعتبار برای ۹ پروژه نیمه تمام درمانی در این شهرستان خبر داد.
با حضور فرماندار شهرستان بویراحمد، مسؤولان شبکه بهداشت ودرمان و آموزش و پرورش شهرستان بویراحمدبرنامه آغاز به کار هفته سلامت در مدرسه دخترانه شاهد یاسوج برگزار شد.
در این آیین شاهرخ کناری فرماندار شهرستان بویراحمد با بیان اینکه در طرح تحول سلامت اقدامات بزرگی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد انجام شده اظهار کرد: در کل استان در طرح تحول سلامت ۵۴ پروژه اجرایی شده که از این تعداد ۱۹ پروژه مربوط به شهرستان بویراحمد بوده است.
فرماندار مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: از این تعداد ۱۰ پروژه به سرانجام رسیده که تعداد ۹ پروژه دیگر نیز به زودی اجرایی می‌شوند و در جلسه‌ای که در فرمانداری برگزار می‌شود برای آن‌ها نیز اعتبار خواهیم گذاشت.
وی از بیمارستان بزرگ شهر یاسوج و چندین طرح کوچک و بزرگ دیگر به عنوان طرح‌های درمانی در شهرستان بویراحمد یاد کرد و افزود: برای بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی تاکنون بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه شده و بیمارستان خصوصی زاگرس نیز آماده افتتاح بوده که تنها تجهیزات آن باقی مانده است.
کناری به برخی دیگر از پروژه‌های درمانی و بیمارستانی که همزمان با نوروز افتتاح شد اشاره کرد و گفت: بیش از هفت پروژه در حوزه بهداشت ودرمان شهرستان بویراحمد با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد افتتاح شد.
وی بهسازی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی را در راستای کیفی‌سازی این مراکز دانست و گفت: بیمارستان شهدای گمنام یاسوج اکنون در رتبه اول کشور قرار دارد که نوید آینده خوب حوزه سلامت استان را می‌دهد.
فرماندار بویراحمد با اشاره به اینکه در حوزه سلامت دولت اقدامات خوب وموثری انجام داده است ، افزود: طرح تحول سلامت یکی از افتخارات دولت تدبیر وامید است.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1