تاریخ انتشار
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۳
کد مطلب : ۳۳۲۲۸۰

برگزاری ویژه‌ی برنامه «امتداد پرواز» در دهدشت / جانبازانی که در تهیه «دارو» مشکل دارند

۰
کبنا ؛ویژه‌ی برنامه امتداد پرواز در دهدشت  جهت گرامیداشت ولادت حضرت ابوالفضل عباس (ع) و روز جانباز با حضور جانبازان و خانواده‌های معزز شهدا و مسوولان در دهدشت برگزار شد.
خطیب نماز جمعه شهر سوق در این ویژه برنامه اظهار کرد: اگر روح عبودیت در انسان پیدا نشود عبادت‌های او ارزش چندانی ندارد همانگونه که امروزه برخی نماز می‌خوانند ولی روح عبودیت در آن‌ها نیست و تسلیم خدا نیستند.
حجت الاسلام مهدی کیانی اصل با بیان اینکه: حضرت ابوالفضل العباس (ع) تسلیم خدا و امامش بود روح تسلیم در سراسر زندگی حضرت موج می زند چه قبل از واقعه عاشورا و چه بعد از واقعه عاشورا و در واقع  ایشان به تمام معنا تسلیم بود تصریح کرد: حضرت ذره‌ای شک و تردید در حکم امام خود نداشت.
حجت الاسلام  کیانی اصل  ادامه داد: صفت دیگر حضرت ابوالفضل عباس (ع) تصدیق است ایشان در همه بحران‌ها، مسائل و مشکلاتی که بود هر حکمی که امامش می‌دادند تصدیق می‌کرد که بسیاری از جانبازان و پاسداران ما در دفاع مقدس نیز اینگونه بوده‌اند وقتی ولی فقیه دستور می‌داد می‌گفتند چشم، نمی‌گفتند با کدام امکانات و چگونه؟
 
 

خطیب نماز جمعه سوق عنوان کرد: همین پیروی از ولی فقیه علت پیروزی ما در ۸ سال دفاع مقدس بود و اگر این تسلیم و تصدیق بودن  امروز وجود داشته باشد ما نیز با مشکلات عدیده روبه رو نخواهیم بود.
وی  گفت: جانبازان وظیفه دارند پیام شهدا و آرمان‌های شهدا را به مردم برسانند، جانبازان ما امروزه مشکلات عدیده‌ای دارند ولی برخی که از بیرون نگاه می‌کنند معترض هستند که همه امتیازات به خانواده شهدا و جانبازان  ارائه می‌شود، می گویند مشکل ندارند در حالی هم فرزندان بیکار دارند و برخی حتی در تهیه دارو  و درمان خود مشکل دارند!
حجت الاسلام کیانی اصل مطرح کرد: باید از مسئول بنیاد شهید کهگیلویه  تقدیر و تشکر کرد و از کسانی که در این مدت روی کار آمدند و در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام‌های مثبتی برداشتند و باید همت کنند تا مشکلات  جانبازان و خانواده‌های شهدا به حداقل برسد. چرا که این حق آن‌هاست و پست و مقام امروز مسوولان به خاطر گذشت و فداکاری آن‌ها است.
 
ایران زمینه ساز ظهور امام عصر (عج)
استاد دانشگاه امیر المونین اهواز نیز در این ویژه‌ی برنامه‌ی، اظهار کرد: خدا ملت ایران را انتخاب کرد تا اسلام ناب را نه اسلام داعش و خشونت را بلکه اسلام  رحمت، حکمت  و عزت را به دنیا معرفی کند.
ناصر سودانی با بیان اینکه پیامبر (ص) اسلام را آورد سپس صادر شد و به ایران رسید ما با آغوش بازان را پذیرفتیم، تصریح کرد: امروز کشور ما است که زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) است  شما هر سرزمین را مثال بزنید  که در برابر دشمن قهاری قرار گرفته  باشد بدون شک رهبر  او خواهد گفت از ملت ایران الگو گرفته است!
سودانی بیان کرد: ما به ازای شهدا و جانبازانمان  راه به عوالمی باز کردیم که پیش از این باز نشده بود ما امروز به دنیا درس می‌دهیم، فتح ما فتح زمین نیست، فتح به سوی ملکوت است، فتح آن است که راه نشان بدهید، فتحان است که انسانیت را ترسیم کنیم نه اینکه به خاطر لذت، شهوت و قدرت وجود خود را مشهور کنید!
 

این استاد دانشگاه ادامه داد: افتخار یک جانباز این است که در روز ولادت حضرت عباس (ع) مدال جانبازی را به گردنش می اویزند، چه افتخاری بالاتر از این که راه به جایی باز کرده‌اید که الگو باشید و افتخار جانباز این است که رهبری نیز از جنس آنان است.
آینده از آن ماست  و دشمنان ما رو سیاه خواهند شد دنیا به آمریکا بی اعتماد است، آمریکا با مشکلات اقتصادی بیشماری دست و پنجه نرم می‌کند  بی اعتمادی در داخل، ملت و نخبگان آمریکا نیز نسبت به سران آمریکا بی اعتمادند، با راهپیمایی‌ها، استفای مدیران مواجه است!
وی همچنین مطرح کرد: امروزه  دنیا  ۲ راه بیشتر ندارد، یا نظام سلطه یا نظام مقاومت این یک واقعیت است!
 
 
گزارش تصویری از ویژه برنامه سالروز میلاد حضرت ابوالفضل عباس(ع) و روز جانباز در شهر دهدشت
گزارش تصویری از ویژه برنامه سالروز میلاد حضرت ابوالفضل عباس(ع) و روز جانباز در شهر دهدشت
نام شما

آدرس ايميل شما

شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

دومین و آخرین مناظره انتخاباتی میان دونالد ترامپ و جو بایدن در مقایسه با مناظره پیشین،...
فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

همه زنان و مردانی که در این ویدئو دیده می‌شوند دیشب بازداشت شده‌اند.
ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
1