تاریخ انتشار
جمعه ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۳
کد مطلب : ۳۳۲۱۷۶

تشریح دستاوردهای خدمات دولت در حوزه سلامت چرام

۱
۰
کبنا ؛سرپرست شبکه بهداشت و درمان چرام دستاوردهای دولت و تدبیر امید در حوزه سلامت چرام را پیش از خطبه های نمازجمعه تشریح کرد.
به گزارش کبنا نیوز از چرام، ظهر امروز در آغاز هفته سلامت سرپرست شبکه بهداشت و درمان چرام در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان چرام با تبریک فرا رسیدن هفته سلامت گفت: برای رسیدن به نشاط و شادابی در جامعه باید در برخی از رفتارهای خود تغییر داشته باشیم.

علی جعفری فر به اشاره به آغاز هفته سلامت با شعار (سلامت برای همه) و  روز شمار هفته سلامت به بیان عملکرد دستاوردهای دولت درحوزه سلامت در شهرستان چرام پرداخت.
وی افزود: مهمترین گام برای رسیدن به زندگی سالم و با نشاط، ایجاد تحرک و ورزش در میان افراد جامعه، توجه ویژه به تغذیه و کنار گذاشتن دخانیات است.
جعفری اقدامات دولت تدبیر و امید را در حوزه ی سلامت کم نظیر دانست و بیان کرد: با توجه به تاثیر مستقیم مسائل اقتصادی و سیاسی بر سلامت جامعه، دولت توانست مهمترین مشکلات این حوزه را به خوبی حل نماید.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام با اشاره به خدمات دولت تدبیر و امید به مردم در حوزه سلامت اظهار داشت:خدمات طرح تحول نظام سلامت و ،بسته های خدمتی طرح تحول نظام سلامت، گسترش خدمات در تمام نقاط شهری وروستایی و استفاده مردم از بسته های خدمتی طرح تحول از مهمترین برنامه های بوده که به مردم ارائه شده است .
وی همچمین به خود مراقبتی و ابعاد خود مراقبتی جسمی، روانی، عاطفی و معنوی اشاره  و بیان کرد: مسئوولان و ما راهی جز اجتماعی کردن سلامت نداریم.
وی همچنین بر اصلاح الگوی مصرف تغذیه وتغییر سبک زندگی اشاره کردند وبر لزوم شادابی ونشاط اجتماعی وتزریق امید به جامعه تاکید نمودند.
جعفری در ادامه به برخی از دست آوردهای دولت در حوزه ی سلامت و پروژه های در دست از جمله بیمارستان ۳۲ تختخوابی چرام که اعتبار آن از طریق وزارت بهداشت درمان ، ستاد فرمان امام(ره)  و بصورت مشارکتی تامین گردیده و درحال رایزنی برای شروع به کار پروژه هستیم.
سرپرست شبکه بهداشت و رمان چرام به افتتاح آزمایشگاه آب ؛ آزمایشگاه سل ، مرکز مشاوربیماریهای ژنتیکی ، مرکز طب کار در چرام اشاره کرد که در سالهای گذشته مردم چرام برای تهیه و گرفتن این خدمات به شهرستان کهگیلویه سفر می کردند.
جعفری به افتتاح مرکز خدمات جامعه سلامت سرفاریاب  ؛ اورژانس جاده ۱۱۵ تلخاب ؛ اورژانس جاده ای سادات ؛ که با اعتباری بالغ بر ۱ میلیار تومان  در دهه فجر به بهره برداری رسیدند، اشاره کرد.
وی با اشاره به کارهای عمرانی در حوزه زیرساخت های بهداشتی و سلامت شهرستان چرام بیان کرد: مرکز خدمات جامع سلامت کره شهبازی ؛ خانه بهداشت تمبی با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصد و با اعتباری بالغ بر یک میلیار تومان در آینده نزدیک به بهره برداری می‌رسند.
جعفری به مردم چرام مژده داد در هفته سلامت  پایگاه ضمیمه سلامت چرام، خانه بهداشت بناری  با تجهیزاتی بالغ بر ۵۰ میلیون تومان در این شهرستان افتتاح می شود.
در پایان جعفری فر  از دکتر ایلامی ومجموعه مدیران دانشگاه علوم پزشکی استان برای کمک به حوزه سلامت شهرستان چرام تقدیر و تشکر کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

دانشجو
Iran, Islamic Republic of
درود برمهندس جعفری مدیربااخلاق توانمند کاش مدیران اخلاق ومدیریت را از آقای مهندس جعفری یادبگیرند درود سلام بردکترایلامی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1