تاریخ انتشار
جمعه ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۰
کد مطلب : ۳۳۲۱۵۸

افزایش ساخت و سازهای غیرمجاز در یاسوج / سرپوش گذاشتن مسوولان بر تخلفات ساخت و ساز نورچشمی‌ها

۰
کبنا ؛معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: افزایش روزافزون ساخت و سازهای غیرمجاز در نقاط مختلف این استان به ویژه شهر یاسوج نگران کننده است.
عزیز فیلی در نشست کارگروه امور زیربنایی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: در زمینه واگذاری زمین یا تغییر کاربری برای اجرای طرح‌های اقتصادی، اشتغالزا و خدماتی در این استان باید تا حد امکان به جای زمین‌های کشاورزی از اراضی ملی استفاده شود.
وی افزود: حضور هشت فرماندار کهگیلویه و بویراحمد یا نمایندگان آنها در نشست‌های آینده کارگروه امور زیربنایی این استان الزامی است.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این امر سبب تصمیم گیری بهتر در مورد نحوه واگذاری و تغییر کاربری اراضی ملی یا زمین‌های کشاورزی برای اجرای انواع طرح‌ها در استان خواهد شد.
فیلی عنوان کرد: مهلت پاسخ دادن دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد به استعلام‌ها در زمینه واگذاری و تغییر کاربری اراضی ملی یا زمین‌های کشاورزی در این استان حداقل یک هفته باشد.
مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: باید هر چه سریعتر جلوی ساخت و سازهای غیرمجاز در این استان گرفته شود تا چنین معضلی در آینده گسترش پیدا نکند.
سید حسین کاظمی اظهار داشت: بخش عمده‌ای از ساخت و سازهای غیرمجاز در کهگیلویه و بویراحمد مربوط به حومه شهر یاسوج و روستاهای اطراف آن است.
وی افزود: حدود ۵۰۰ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در روستای سرآبتاوه شهرستان بویراحمد شناسایی شده در حالی که از این تعداد تاکنون تنها سه فقره پرونده به کمیسیون بررسی تخلفات شهرسازی استان ارسال شده است.
کاظمی بیان کرد: کارشناسان معاونت عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بازدید و نظارت بیشتری بر نحوه ساخت و سازها در این استان داشته باشند.
واگذاری و تغییر کاربری اراضی ملی یا زمین‌های کشاورزی برای اجرای هفت طرح اقتصادی، اشتغالزا و خدماتی در کهگیلویه و بویراحمد در این نشست بررسی شد.
از این تعداد با چهار طرح موافقت شد و سه طرح نیز برای تصویب به بررسی بیشتر نیاز داشت
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1