تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۶
کد مطلب : ۳۳۲۰۱۱

همایش کوهپیمایی مربیان تربیت‌بدنی استان در باشت (+تصاویر)

۰
کبنا ؛همایش کوهپیمایی مربیان تربیت بدنی استان به میزبانی آموزش و پرورش باشت در این شهرستان برگزار شد.
در مراسم همایش یاد شده، مدیر آموزش و پرورش باشت ضمن تبریک حلول ماه شعبان و تشکر از زحمات کلیه دستاندرکاران برگزاری همایش به‌ویژه رئیس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش، معاون تربیت بدنی و سلامت، مربیان ورزش و کارشناسان تربیت بدنی و رانندگان گفت: از زمانی که اینجانب تصدی گری پست ریاست اموزش و پرورش باشت را پذیرفته‌ام این سومین باری است که افتخار میزبانی این همایش را در باشت داشته و امیدوارم امروز نیز با لطف حضرت حق و اجرای خوب برنامه‌ها همگی با خاطره‌ای خوش از آن یاد کنیم.
محمود نظری به همکاری و همیاری همه شرکت کنندگان و بانیان برنامه اشاره کرد و ادامه داد: رعایت اصول و قواعد همایش، توجه به حفظ محیط زیست و جلوگیری ازآلودگی آن از برنامه‌هایی است که با تلاش همگانی عزیزان محقق می‌شود.
وی ضمن عذرخواهی از شرکت کنندگان همایش به دلیل وجود کمبودها و نواقصات احتمالی افرود: همایش کوهپیمایی امروز فرصتی است برای تفریح و گردهمایی دوستان و مربیان تربیت بدنی استان که امیدواریم نهایت استفاده را از آن ببرند.
قدردان سرمایه‌های انسانی باشیم
در این مراسم، معاون تربیت بدنی کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با تشکر از بانیان همایش به‌ویژه آقایان قلی پور و برهانی، گفت: دانش اموزان سرمایه‌های اینده کشور هستند و ما باید قدردان این سرمایه‌ها باشیم
سید حسن موسوی افزود: تربیت بدنی درس ویژه‌ای است و مربیان این رشته وظیفه تربیت سرمایه‌های انسانی کشور را بر عهده دارند پس باید در کنار دانش آموزان و رازدار گفته‌ها و مشکلات این عزیزان باشند.
وی با تاکید بر جایگاه رفیع آموزش و پرورش در تربیت نسل‌های آینده کشور، ادامه داد: عدم تربیت صحیح فرزندان و بی توجهی به رشد و سلامت انها موجب عقب افتادگی ما از سایر کشورها می‌شود.
موسوی به مسئولیت مربیان تربیت بدنی در حفظ و ارتقاء سلامت و ورزش دانش آمزان اشاره کرد و گفت: باید با همکاری، همدلی و تلاش همگانی بهترین نتیجه را در انجام وظایف و تربیت فرزندانمان داشته باشیم.
خبرنگار فتح الله پوران پور
 
 
     
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1