تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۱
کد مطلب : ۳۳۱۸۹۷

آغاز بازدید دانش‌آموزی از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان ‏

۰
کبنا ؛مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان از برگزاری طرح بازدید همگانی دانش آموزان از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در سطح استان در هفته مشاغل خبر داد.
فرج اله راد گفت: هفته معرفی مشاغل، که هر ساله در هفته اول اردیبهشت ماه در مدارس برگزار می‌گردد، فرصت مغتنمی است تا دانش آموزان دوره‌های مختلف تحصیلی بامشاغل گوناگون و لزوم آن‌ها در جامعه آشنا شوند.
وی اظهار داشت: شغل از نظر لغوی، به معنای به کار واداشتن کسی و آنچه مایه مشغولیت می‌باشد، است. از طریق اشتغال، فرد فعالانه در جریان تولید و خدمات مشارکت می‌کند.
راد تصریح کرد: در دین اسلام، کار یا شغل وسیله‌ای است برای کسب روزی حلال، خدمت به مردمان، جلب رضایت پروردگار و نزدیک شدن به خدا. ارزش انسان در اسلام، به چگونگی و اندازه کار اوست.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بیان داشت: آشنایی با مشاغل مختلف این امکان را به دانش آموزان می‌دهد تا با توجه به علاقه و استعداد و توانایی که دارند نسبت به انتخاب رشته تحصیلی که نتیجه‌اش انتخاب شغل در آینده می‌گردد، اقدام نمایند.
راد تاکید کرد: این طرح با هدف آگاهی و اطلاع رسانی به آحاد مردم در سطح استان با آموزشهای فنی و حرفه‌ای و ترویج فرهنگ مهارت آموزی با معرفی ظرفیت‌ها و توانمندیهای همزمان با سراسر کشور در استان اجرا می‌شود.
وی در پایان گفت: طرح بازدید دانش آموزی از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در هفته مشاغل از ۱ لغایت ۱۱ اردیبهشت جاری به مدت ده روز ادامه دارد و تمامی مراکز آموزشی ما در سطح استان آماده بازدید دانش آموزان علاقمند به مهارت‌های فنی و حرفه‌ای می‌باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1