تاریخ انتشار
جمعه ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۲
کد مطلب : ۳۳۱۸۷۴

دیگر کسی حق ندارد به زیلایی بگوید محروم

۲
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛آراد پیرشه
سفر معاون مناطق محروم رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد که به منظور انعقاد تفاهم نامه برای توسعه و خروج از محرومیت زیلایی انجام شد، نوید توسعه منطقه ای که به محلی برای سلفی گرفتن مدیران با فقر مبدل شده بود را داد. نوید هزینه کرد ۷۳۰ میلیارد ریال اعتبار در زیلایی، نوید پایان فقر در دهستان زیلایی و آغازی بر پایان دخترانی که زود پیر می شوند.
آری قصه از همین جا شروع شد، ماجرای دخترانی که در دهه دوم زندگیشان پیر می شوند. همین نشانه کوچک از فقر، کاروان استاندار تازه نفس کهگیلویه و بویراحمد را که شاید تا آن موقع اصلا عمق محرومیت در کهگیلویه و بویراحمد را چندان حس نکرده بود، به زیلایی کشاند ابتدا همه فکر کردند که ماجرا «زخم شاسی بلند هاست» مانند تمام استانداران قبلی که هرکدامشان چند سفری اتفاقا به زیلایی داشتند. مانند تمام نمایندگانی که به زیلایی رفتند و خشت روی خشت نگذاشتند، مانند تمام مدیران کلی که اگر در هر سفرشان به اندازه خرج سفر، در زیلایی هزینه می کردند امروز زیلایی مرکز توسعه بود نه کانون فقر و نداری.
اما احمدی، کاری کرد کارستان، نشان داد که می توان زیلایی را توسعه داد، می توان برای کارهای کوچک و بزرگ عزم همگانی ایجاد کرد. حالا زیلایی ردیف اعتباری دارد، از معاونت رئیس جمهوری برایش تفاهم نامه امضا کرده اند و یک استاندار، مدیران کل را به قطار کرده است که با پولی که می آید در زیلایی کار کنند تا دیگر عنوان عذاب آوری به نام «زیلایی محروم» نداشته باشیم.
مدیران کل به صف شده اند و برای زیلایی حضور و غیاب می شوند، حالا که مشکل پول هم در میان نیست و در سفر معاون رئیس جمهوری تفاهم نامه ۷۳۰ میلیاردی اجرا شد، فقط مانده است که کار را مدیران شروع کنند که البته با اخباری که واصل شده برخی ادارات من جمله کمیته امداد، دانشگاه علوم پزشکی و... حتی قبل از این تفاهم نامه و به دستور استاندار کارهای عمرانی و بهداشتی را در زیلایی شروع کرده اند.
دست مریزاد آقای احمدی، حتی اگر در تمام دوران استانداری شما فقط زیلایی بدون واژه محرومیت بماند، شما موفق عمل کرده اید و قهرمان نجات زیلایی و مردمان زیلایی خواهید بود. دست مریزاد و مباد که در این راه خدای ناکرده اندکی کوتاه بیایید و سستی به خود راه بدهید که اگر شما نباشید این مدیران همچون گذشته کاری برای زیلایی نمی کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

جلیل
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج زارع
Iran, Islamic Republic of
جو گیر نشو برادر. اینا کار بکن نیستند. زیلایی فقط برا انتخابات مد نظره
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1