تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۰۹
کد مطلب : ۳۳۱۸۵۸

جلسه شورای آموزش و پرورش گچساران+تصاویر

۰
کبنا ؛اولین نشست شورای آموزش وپرورش گچساران با حضور فرماندارگچساران، رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان و دیگر اعضای شورا در سالن اجتماعات آموزش و پرورش گچساران برگزار شد.
در این نشست سید ظهیرالدین پورالحسینی باتبریک آغاز سال جدید و نامگذاری امسال به نام " حمایت از کالای ایرانی " اظهارکرد: مقام معظم رهبر بر استفاده و حمایت از کالای ایرانی تاکیدات فراوانی دارند.
پورالحسینی افزود: در این راستا وظیفه ما مسوولان در این زمینه ترویج، استفاده و حمایت از کالای ایرانی در بین  دانش آموزان و  خانواده‌های آنها هستیم.
رئیس آموزش و پرورش گچساران در ادامه با اشاره به کسب مقام برتر در بین آموزش و پرورش استان گفت: شورای آموزش و پرورش گچساران به این مفتخر است که در سه سال اخیر به عنوان  شورای برتر در استان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شده است.
وی  در ادامه با اشاره به برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز در استان ابراز کرد: این جشنواره در روز ۱۹ اردیبهشت ماه امسال در استان برگزار خواهد شد.
پورالحسینی با بیان اینکه جشنواره خیرین مدرسه ساز برای سه شهرستان یاسوج، دهدشت و گچساران در استان برگزار می‌شود، اذعان کرد:  از فرماندار گچساران درخواست داریم با توجه به بیشترین کمک‌های خیرین در سطح استان در شهرستان گچساران انجام می‌گیرد یک جشنواره منطقه‌ای خیرین مدرسه ساز در گچساران برگزار شود.
رئیس آموزش و پرورش گچساران در ادامه افزود: در سال گذشته از سوی یکی از خیران در ۵۴ مدرسه این شهرستان که در مناطق کم درآمد هستند مبلغ یک میلیون و ۵۵۰ هزار تومان البسه، وسایل گرمایشی خریداری و در اختیار آنها قرار گرفت.
وی  اظهار کرد: همچنین  در سه سال اخیر از سوی اعتبارات ملی کشور مبلغ ۱۳ میلیارد ریال در زمینه تجهیزات وسایل سرمایشی خریداری شده و در اختیار مدارس قرار گرفته است.
پورالحسینی خاطرنشان کرد: در سالجاری نیز مبلغ ۱۳ میلیارد ریال دیگر از اعتبارات متمرکز نوسازی مدارس به گچساران اختصاص داده شده است.
رئیس آموزش و پرورش گچساران با اشاره به مصوبه جلسات سال گذشته آموزش و پرورش گچساران در زمینه تبدیل کردن فضای آموزشی به تجاری گفت:  با توجه به این که آموزش و پرورش به تنهایی قادر به مرتفع نمودن نیاز‌های آموزشی نیست در این زمینه برخی از فضاهای آموزشی که  کاربردی ندارند برای ایجاد درآمدزایی به فضاهای تجاری تبدیل خواهد شد.
پورالحسینی در ادامه با اشاره به دیگر مصوبه شورای آموزش و پرورش سال گذشته شهرستان گچساران گفت: برای پوشاندن شکاف آموزشی ناشی از طبقاتی ۵ درصد درآمد برخی از مدارس به مدارس کم درآمد اختصاص داده شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

دانشجو
Iran, Islamic Republic of
انصافا مدیریت آموزش و پرورش گچساران بی نظیره با تشکر از آقای حاج پورالحسینی عزیز
کارمند شبکه بهداشت
Iran, Islamic Republic of
چرا از کسانی دعوت شده که هیچگونه توانایی و دانشی در این جلسات ندارند ؟؟؟؟

فردی با داشتن لیسانس بهداشت عمومی در چنین جلساتی ، چه نقشی می تواند داشته باشد ؟؟؟/
خانی
Iran, Islamic Republic of
با سلام و عرض ادب ،الحق و الانصاف سید ظهیر الدین انسان وارسته و شایسته و به تمام معنا مدیر می باشد ،خدا حفظش کند فردی توانمند،با تجربه ،فهیم با دانش روز خصوصا متخصص حوزه فن آوری و it ،تا هست شایسته مردم و جامعه فرهنگی چنین مدیران فرهیخته ای باشند ،خداوند توفیق دهاد .خانی -یاسوج
ج.خسروی
Iran, Islamic Republic of
با سلام،تلاش برادر ومدیر محترم آموزش وپرورش گچساران،در تمام ضمینه ها،قابل تقدیر وتشکر می باشد،والگوی تلاش برای ما همکارانش می باشد.موفقیت شما افزون.
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1