تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۹
کد مطلب : ۳۳۱۸۲۴

نقدی بر مدیرکل سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد

۱۰
۰
کبنا ؛متن ارسالی
اخیراً همایشی تحت عنوان جشن ایل بهمئی در دیشموک برگزار شد، که شائبه‌هایی را ایجاد کرد، به جای اتحاد و همدلی به نوعی سبب کدورت مردم و تا حدودی جریان‌های سیاسی گردید، فارغ از اینکه دستاورد این همایش برای مردم و منطقه چه بوده است. (که عدم دعوت از فرزند شایسته بهمئی دکتر کامرانی دارای مدرک دکترای تاریخ و رئیس بنیاد ایرانشناسی استان خود عین نفاق است و عاقبت همایش نشان داد که هر کاری هدفش خدایی و صداقت نباشد منتج به نتیجه نخواهد شد) موکول به فرصتی دیگر می‌کنم، اما نباید از نقش آقای کرامت کریمی، ومدیرکل ارشاد جناب دهبانی در این قضایا غافل شد، فراموش نکردیم آقای کریمی به عنوان یک اصلاح طلب با  پادرمیانی استاندار سابق وارد استانداری شد، و از همان ابتدا با موضع گیری‌های خود نسبت به مسائل سیاسی به خصوص ۸۸ دچار تناقض گویی های فراوانی گردید، تا جایی‌که در مصاحبه‌ای خواهان اعدام به قول خودش سران فتنه شد!
در کهگیلویه با نقشی که بازی کرد و تاثیری که بر تصمیمات خادمی داشت عملاً در راستای اختلاف جریان اصلاحات و حتی حذف یک طیف قوی اصلاحات در کهگیلویه قدم برداشت، و نمونه بارز آن در انتخابات ۷ اسفند مجلس بود که به حمایت از نامزد رقیب اصلاح طلبان منجر شد. بجای هم دلی اصلاح طلبان که فرصت طلایی به دست آورده بودند و جبهه‌ی اصولگرایان دو کاندیدا داشتند و مدتها بود جریان اصلاحات بعد از دوران نمایندگی حاج بهرام تاجگردن شکست‌های سنگنینی را از انشقاق خورده بود به دست اورده بود.
اما نگاه قومیتی و ژست‌های اصلاح طلبانه و نیات آنان را آشکار کرد.
در گزینش مدیران شهرستان چنان بسته عمل کردند که حلقه را آنقدر تنگ کردند که کمر بعضی از دوستان خودی و یاران غارشان را شکست.
عبارت مثلی بالا در مورد آن دسته افراد به کار می‌رود که بخواهند از دو نفع و فایده مغایر و مخالف یکدیگر سودمند گردند و حاضر نباشند از هیچ یک صرف نظر کنند. این گونه افراد از هر رهگذر حتی اگر به ضرر دیگران هم منتهی شود جلب نفع شخصی را از نظر دور نمی‌دارند.
اکنون بار دیگر به بهانه‌ی یک همایش، کسانی که در تفرق نیروها در حمایت از کاندیدای مجمع اصلاح طلبان بر هیچ کسی پوشیده نیست را برداشته و به عنوان نامزد انتخابات دور آینده مجلس روستا به روستا و حتی خانه به خانه، برای ایشان تبلیغ می‌نماید، نمونه بارز در دیشموک بود.
جناب آقای کریمی، تکلیف جناب دهبانی مشخص است، ایشان هیچگاه اصلاح طلب نبود، و توقعی هم از ایشان نیست اگر دنبال کد هستید یک بررسی سرانگشتی به معاونینش کنید کاملاً هویداست.
گرچه آدم عاقلی است و احتمال کمی دارد وارد این بازی دو سر باخت شود.
اما شما لطفاً دست از سر اصلاحات کهگیلویه بردارید! گذر زمان در کهگیلویه همه چیز را رسوا کرده، تا فرصت باقی است دو رویی و نفاق را کنار بگذارید و نگاهی به اقدامات خود در این مدت کوتاه مسیولیت کنید ودر جهت تقویت جریان گام بردارید.
بیاییم دست از نفاق برداریم و جوانان دلسوز جریان را دریابیم.
از استاندار محترم و معاونین محترمش تشکر می‌کنیم که با درایت و تدبیر اوضاع سیاسی استان را به خوبی رصد می‌کنند و آستین همت بالا زده‌اند برای محرمیت زدایی در استان و تذکرات لازم را به موقع به مدیران یادآور می‌شوند
-----------------------------
رضا حسن‌پور سوق
----------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

اولاد علی مومن
Iran, Islamic Republic of
ل.با خودت و این نقد .
شهروند
Iran, Islamic Republic of
بسیار مغرضانه صحبت کردید
شهروند
Iran, Islamic Republic of
درود درود
Iran, Islamic Republic of
بابا شما ک تو انتخابات با عدل بودی . کریمی دست بردار
Iran, Islamic Republic of
حرمت قلم و رسانه حفظ کنید
مارگون
Iran, Islamic Republic of
خججج با این نوشته
حسین
Romania
نقدی کاملا بجا
همکار
Iran, Islamic Republic of
درود ... تفرقهو ونفاق را منطقیان شروع کرد هدف پیروزی مجدد عدل هاشمی و شکت موحد و کامرانی
رها
Iran, Islamic Republic of
راستی ربط این مطلب به مدیر کل سیاسی چی بود؟
حجته اله.
Iran, Islamic Republic of
ح...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1