تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۲
کد مطلب : ۳۳۱۶۹۷

اختتامیه جشنواره تئاتر معلولین در یاسوج (+تصاویر)/ لزوم تغییر نگرش جامعه به معلولین

۱
۰
کبنا ؛مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: معلولان می‌توانند فعل «توانستن» را در اجرای نمایش‌های خود صرف کنند، که تغییر نگرش معلولیت محدودیت نیست، در جامعه لازم است.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، سیدعلی موسوی‌امجد در اختتامیه ششمین جشنواره منطقه‌ای تئا‌تر معلولین که با حضور محمد جواد طاهری، افسر اسدی، حمید کاکاسلطانی و عسکری از بازیگران و داوران ملی در یاسوج برگزار شد، اظهار کرد: تغییر نگرش معلولیت محدودیت نیست، در جامعه لازم است.
موسوی‌امجد با بیان اینکه هدف از برگزاری این جشنواره شناسایی ظرفیت‌های معلولین است، افزود: معلولان می‌توانند فعل «توانستن» را در اجرای نمایش‌های خود صرف کنند، که باید تغییر دیدگاه مردم در خصوص توانایی معلولین صورت گیرد.
به گزارش کبنا، مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه هنگامی که گفت: تمام کاستی‌ها و کمبودهای این جشنواره را به حساب من بگذارید. (که حضار با تشویق خود این صحبت موسوی‌امجد را رد کردند، و در واقع بیان کردند که این جشنواره خوب بوده است.)
محمدکاظم نظری معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این جشنواره نیز گفت: برگزاری جشنواره تئا‌تر معلولین باعث می‌شود که جامعه هدف در یک محیط با نشاط، توانمندی‌های خود را نشان دهند.
نظری افزود: امیدوارم این جشنواره‌ها و همایش‌ها بازهم در استان برگزار شود، و معلولین توانمندی و خلاقیت خود را به جامعه نشان دهند، که معلولین از افرادی که به لحاظ جسمی مشکل ندارند، خلاق‌تر و پویا‌تر هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما

معلول
Iran, Islamic Republic of
په کو استاندار
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1