تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۴
کد مطلب : ۳۳۱۶۵۷

اکبری‌تبار رئیس هیأت اندیشه‌ورز شد / مواضع رسانه باید انقلابی باشد / آدم غیر انقلابی در استان نداریم / ۱/۵ میلیارد تومان برای کار فرهنگی در یاسوج

۳
۰
کبنا ؛با حضور اعضا و همچنین جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد نشست قشر بسیج رسانه استان برگزار شد.
در این نشست هر یکی از اعضا نقطه نظرات خود را در زمینه‌های مختلف بیان کردند.
آفت دستگاه‌های فرهنگی در یاسوج
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یاسوج گفت:دستگاه‌های فرهنگی در یاسوج وحدت رویه ندارند.
علی اکبری‌تبار اظهار کرد: باید به کمک اصحاب رسانه استان ستادی فرهنگی را در شهرداری و شورای اسلامی این شهر تشکیل دهیم.
وی جزیره‌ای عمل کردن دستگاه‌های فرهنگی را در مرکز استان آفتی بزرگ دانست و گفت: چرا نباید هم اندیشی و یک وحدت رویه داشته باشیم.
این عضو شورای شهر یاسوج در ادامه افزود: باید مشکلات و آسیب‌های اجتماعی را شناسایی کنیم و رسانه‌ها هم در قالب طرح و لایحه این مشکلات را در اختیار ما قرار دهند تا بهترین‌ها را انتخاب کرده و روی آن برای اجرا برنامه‌ریزی کنیم.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یاسوج در بخش دیگری از اظهارات خود در جمع قشر بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در دوره گذشته در شورای اسلامی شهر یاسوج معاونت فرهنگی داشتیم اما این معاونت چارت نداشت و به همین دلیل جایگاهی نداشت که بتوانیم اعتبارات برای آن پیش‌بینی کنیم.
اکبری تبار با بیان این که شورای چهارم چهارم معاونت فرهنگی را تصویب کرد افزود: شما رسانه‌ها باید کمک کنید که یک معاونت فرهنگی خوب داشته باشیم تا بتوانیم از ظرفیت‌ها و بسترها برای اجرای برنامه‌های فرهنگی به خوبی استفاده کنیم.
این عضو شورای اسلامی شهر یاسوج با بیان این که روز ۱۵ اردیبهشت روز یاسوج را خواهیم داشت اظهار کرد: بنا داشتیم که هفته یاسوج را داشته باشیم که به دلیل حادثه سقوط هواپیما این برنامه تنها در یک روز برگزار می‌شود.
اکبری‌تبار با بیان اینکه ارتباطات شهری با حوزه رسانه در یاسوج ضعیف است افزود: باید کمک کنید تا مشکلات عدیده شهر یاسوج را به کمک شما اصحاب رسانه پشت سر بگذاریم.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یاسوج به بخشی از مشکلات شهر اشاره کرد و گفت: مهاجرت‌های بی حد و اندازه یکی از مشکلات بزرگ برای اداره شهر یاسوج است و در حالی باید زباله نجف آباد و کردلاغری را جمع‌آوری کنیم که آن‌ها پروانه ساختمانی خود را هم از ما نمی‌پذیرند.
وی میانگین تولید زباله روزانه و سرانه آن را ۷۵۰ گرم در روز دانست و گفت: در شهر یاسوج این میزان به ۳.۵ کیلوگرم هم می‌رسد و در حالی که برای زباله‌ها در سال ۵ میلیارد تومان پیش‌بینی می‌کنیم اما در پایان ۲۰ میلیارد تومان برای شهرداری هزینه ایجاد می‌کند.
عضو شورای اسلامی شهر یاسوج با بیان اینکه معاونت ترافیکی را در شهرداری یاسوج راه‌اندازی می‌کنیم افزود: پل چنارم بشار هیچ تا پایان شهریور افتتاح خواهد شد.
اکبری‌تبار با بیان اینکه آسفالت در شهر یاسوج استاندارد نیست بیان کرد: نهضت روکش آسفالت را در یاسوج خواهیم داشت و پیشنهاد این است که امسال روکش آسفالت همه خیابان ها و معابر را داشته باشیم.
وی به اعتبارات حوزه فرهنگی شهرداری یاسوج در سال جاری اشاره کرد و گفت: ۱.۵ میلیارد تومان برای این کار در نظر گرفته شده است.
 
رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد وابسته به جریانات سیاسی نشوند/آدم غیر انقلابی در استان نداریم/پاسدار و رسانه باید شفاف و صریح باشند
 
در این نشست جانشین سپاه فتح استان با بیان درایت مقام معظم رهبری در استمرار نظام جمهوری اسلامی و صلابت آن در دنیای پر تلاطم امروزی اظهار کرد: اکنون در ۴۰ سالگی انقلاب، این انقلاب در سن پیری قرار ندارد بلکه در اوج پختگی است.
دروغ‌پراکنی در ذات رسانه‌های استکبار است
جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: رسالت همه اقشار در راستای حفظ و استمرار و صلابت انقلاب سنگین است و این رسالت برای اصحاب رسانه بسیار سخت‌تر از دیگر اقشار است.
این فرمانده در سپاه فتح استان جبهه مقابل رسانه‌های جمهوری اسلامی را رسانه‌های دروغ‌پراکن غرب ذکر کرد و گفت: دروغ‌پراکنی و اخبار کذب و سمت و سو دادن به اخبار کار همیشگی رسانه‌های مقابل ما در این چهل سال بوده است.
وی با اشاره به این که در محور مقاومت هیچ کاری سخت نیست و نشد ندارد تصریح کرد: به دشمن اعلام می‌کنیم که آزموده را آزمودن خطاست و آن‌ها با هر ترفندی که دارند دست آخر خودشان شکست خواهند خورد.
رسانه‌ها دیده‌بان همیشه بیدار جامعه باشند
انصاری به اقدامات سه کشور خبیث و جنگ‌طلب انگلیس فرانسه و آمریکا با همراهی یک جوان ناپخته و بی‌غیرت اشاره کرد و گفت: تفکر ولیعهد عربستان به صهیونیست‌ها بسیار نزدیک‌تر است تا تفکرات اسلامی هر چند که رئیس‌جمهور آمریکا آن‌ها را گاو شیرده تعبیر می‌کند و هزینه موشک‌هایی که بر سر امت اسلامی ریخته می‌شود همین‌ها تامین می‌کنند.
جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از اظهارات خود با تاکید بر این که رسانه‌ها دیده‌بان همیشه بیدار جامعه هستند اظهار کرد: در جبهه باطل آن قدر سناریو مقابل جبهه حق پیش‌بینی می‌کنند که رسانه باید با تدبیر این سلاح‌ها را خنثی کند.
خدمات جمهوری اسلامی غیر قابل تصور است
انصاری انتظار از رسانه را برجسته کردن خدمات نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: باید برای مردم و به خصوص نسلی که گذشته پیش از انقلاب را ندیده‌اند تبیین کرد که قبل از انقلاب چه وضعیتی داشتیم در حالی که قبل از انقلاب تنها ۵ شهر ما گازرسانی شده بود امروز ۸۰۰ شهر کشور در یک قلم از خدمات نظام جمهوری اسلامی گازرسانی شده و هزاران روستا نیز از نعمت گاز برخوردار شده‌اند.
وی افزود: در مدرسه‌سازی و جاده و بهداشت و درمان و برق و بهداشت و سایر خدمات وضعیت به همین منوال است که خدمات بسیار گسترده و غیر قابل قیاس با گذشته است.
انصاری به یکی دیگر از اقدامات ماندگار اشاره کرد و گفت: در حالی که پیش از انقلاب تنها ۱۳ سد در کشور داشتیم اکنون ۶۰۴ سد در کشور فعال است.
وی موفقیت‌های جمهوری اسلامی در تولید علم و نانو و پزشکی و هسته‌ای را که در این ۴۰ سال صورت گرفته بی‌نظیر در دنیا دانست.
واقع‌گرایانه قلم بزنید
جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان این که رسانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد را یکی یکی مطالعه می‌کنم افزود: نباید خود را وابسته به جریان و حزب و گروه بدانید و رسالت شما این است که واقع‌گرایانه قلم بزنید و برای توسعه استان وابسته به هیچ جریانی نباشید.
وی با بیان اینکه رسانه ابزار انتقام‌گیری نیست ادامه داد: باید راست و دقیق و از سر اخلاص مطلب منتشر کنید.
این فرمانده نظامی با تاکید بر این که مردم را باید امیدوار نگه داریم خاطرنشان کرد: باید به مردم بگوییم که در این مسیر رشد داشته‌ایم و باید تحریم‌ها و چالش‌ها را به کمک هم به فرصت تبدیل کنیم.
انصاری با بیان اینکه در استان کهگیلویه و بویراحمد آدم معاند و غیر انقلابی نداریم افزود: ممکن است افراد کم بصیرت داشته باشیم اما کسی که اصل انقلاب مخالف باشد در استان ما وجود ندارد.
پاسدار در مواضع خود شفاف است
جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این که رسانه‌ و پاسدار هر دو باید مواضع انقلابی داشته باشند افزود: همان گونه که رسانه‌های انقلابی صریح و شفاف در موضع‌گیری هستند یک پاسدار هم در مواضع خود شفاف و صریح است و هیچ ابایی نداریم که مشکلات را شفاف بگوییم.
وی بسیج و سپاه را متعلق به آحاد مردم استان دانست و گفت: من و سردار بوعلی و دیگران سرباز این انقلاب هستیم و سپاه متعلق به ما نیست بلکه به همه مردم تعلق دارد و باید همه از جمله اصحاب رسانه ارتباط خود را با این نهاد انقلابی حفظ کنند.
 
 
به گزارش کبنا، در پایان این نشست با رأی اعضا علی اکبری‌‍ تبار به عنوان رئیس هیأت اندیشه‌ورز بسیج انتخاب شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

سید
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخ.تو رو خدا فقط حرف نزنید تا مردم دق نکنن.
Iran, Islamic Republic of
سلام تبریک بہ مھندس جوان و خوش فکر
ارمند
Iran, Islamic Republic of
باید شهردار انتخابیش را هم میبرد برا معاونش
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
1