تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۳
کد مطلب : ۳۳۱۶۴۸

احمدی: بازتاب خوبی ندارد / با وزارت نفت در پارک جنگلی یاسوج همکاری کنید

۶
۰
کبنا ؛
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم همکاری دستگاه‌های استان با ساخت مجتمع تفریحی و رفاهی وزارت نفت تأکید کرد.


به گزارش کبنا، علی‌محمد احمدی پیش از ظهر امروز در نشست پارک جنگلی یاسوج  با اشاره به سرمایه‌گذاری وزارت نفت برای احداث مجتمع تفریحی، فرهنگی و رفاهی در ۷۵ هکتار از اراضی پارک جنگلی گفت: ساخت این مجتمع در توسعه استان و منطقه تاثیر فراوانی دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پیگیری و همراهی نمایندگان استان در مجلس، سایر افرادی که در مرکز دغدغه توسعه استان را دارند و مدیران دستگاه‌های استان برای ساخت این مجتمع قدردانی کرد و افزود: علی‌رغم اینکه استان‌های زیادی متقاضی اجرای این طرح بودند و خواستار سرمایه‌گذار وزارت نفت بودند اما وزارت نفت و مهندس زنگنه خواهان اجرای طرح در استان کهگیلویه و بویراحمد و شهر یاسوج بود.

وی با بیان اینکه با اجرای این طرح برای ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می‌شود، عنوان کرد: دغدغه ما در اجرای این طرح تنها اجرای مستقیم و غیر مستقیم شغل نیست بلکه دنبال این موضوع هستیم که با احداث این مجتمع نام استان و شهر یاسوج برجسته می‌شود.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این طرح موجب توسعه استان و شهر می‌شود لذا مسؤولان همکاری هدفمندی داشته باشند چرا که اما و اگرها موجب وقفه در این پروژه می‌شود.

احمدی با تأکید بر اینکه با افتتاح این طرح به هیچ عنوان موضوعی به نام بهره‌برداری خصوصی وجود ندارد، گفت: با احداث این مجتمع برخی همایش‌هایمان را در این مکان برگزار می‌کنیم.کارکنان وزارت نفت فرزندان ما هستند طرح تنها مختص وزارت نفت نیست.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: وقتی وزارت نفت در این مکان سرمایه‌گذاری و میلیاردها تومان هزینه می‌کند ساز و کار متفاوت می‌شود و خصوصی و عمومی بودن به این قسمت باز می‌گردد.ضمن اینکه وزارت نفت حقوقی غیرخصوصی است.

وی عنوان کرد: اولویت استفاده از این مجتمع تفریحی و رفاهی با کارکنان وزارت نفت است اما در صورتی که بخشی از این فضا غیرقابل استفاده بود در اختیار مردم و دیگر دستگاه‌های دولتی قرار می‌گیرد.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد سرمایه‌گذاری وزارت نفت را با وجود فقر اقتصادی و نبود سرمایه‌گذار یک فرصت ارزشمند برای استان دانست و عنوان کرد: مسؤولان استان و شهرستان خودشان باید دغدغه و عطش احداث این طرح را داشته باشند.

احمدی تصریح کرد: عدم همکاری با وزارت نفت بازتاب خوبی برای استان ندارد و همه باید دست به دست هم دهیم و در احداث این مجتمع همکاری کنیم.

وی افزود: پروژه  مجتمع رفاهی  تفریحی در توسعه استان تاثیر بالایی دارد با اینکه رقبای زیادی برای اجرای آن در استان‌های دیگری وجود دارد اما با پیگیری‌های به عمل آمده توسط مسئولین و نمایندگان استان، وزیر نفت مشتاق است تا در یاسوج اجرایی شود.
وی اظهار داشت: بعد از ماه‌ها پیگیری و جلسات در تهران و یاسوج و سفر وزیر نفت در استان و اکنون حضور نماینده این وزارتخانه در استان خوشبختانه موافت اصولی، کلی و نهائی طرح توسط  مسئولین استانی و وزارت نفت برای احداث این مجتمع بزرگ انجام گرفته و مشاور مطالعات اولیه آن را به انجام رسانده است.
وی با اشاره به اینکه، مسئله کلان کشور بحث اشتغال و سرمایه گذاری است و در این استان به دلیل محدودیت سرمایه گذاری اقدامی در این رستا شده که قابل تقدیر بوده و خیرات و برکات آن بسیار زیاد است، تاکید کرد: اکنون که این پروژه همه مراحل آن انجام شده باید تلاش کنیم با تعامل و همکاری این اقدام بزرگ به سمت اجرایی شدن برود.
استاندار با بیان اینکه، احداث مجتمع گردشگری، رفاهی و تفریحی وزارت نفت در زمینی به مساحت ۷۵ هکتار در پارک جنگلی ۹۳۸ هکتاری یاسوج اقدامی ارزشمند و فرصت طلائی برای این استان به خصوص یاسوج است، تصریح کرد: این مجتمع به‌طور مستقیم زمینه اشتغال ۲۰۰ نفر را فراهم می‌کند.
احمدی با اشاره به اینکه، موضوع مربوط به این استان و آینده استان است، تصریح کرد: حداقل هزار میلیارد ریال حجم برآورد اعتباری این طرح است و با اجرای این طرح رونق گردشگری، فرودگاه و آموزش شرکت نفت باعث توسعه این شهر خواهد شد.
استاندار از تلاش وهمکاری اعضای شورای شهر و شهردار یاسوج، منابع طبیعی، گردشگری، محیط زیست و دیگر دستگاه‌های مرتبط و اعضای نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی که پیگیر این طرح بودند، تقدیر کرد و اظهار داشت: به دلیل اهمیت موضوع به‌طور مستمر و با جدیت پیگیر کارهای این طرح در مرکز کشور و وزارتخانه نفت خواهم بود.
به گزارش کبنا، قبل از این برخی از شهروندان شهرستان بویراحمد با ارسال یادداشت‌ها و مقالاتی با این طرح در پارک جنگلی یاسوج مخالفت کردند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

رها
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار اگه مردکاری چرا اینکارو برا مردم خودت انجام نمیدی میخوای مثل اردوگاه شرکت نفت در محمود آباد کتول تفریگاه برای کارکنان میلیار در بسازی تا از پشت فنس باحرت نگاهشون کنیم
رها
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار اگه مردکاری چرا اینکارو برا مردم خودت انجام نمیدی میخوای مثل اردوگاه شرکت نفت در محمود آباد کتول تفریگاه برای کارکنان میلیار در بسازی تا از پشت فنس باحرت نگاهشون کنیم و حسرت بخوریم
رها
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار اگه مردکاری چرا اینکارو برا مردم خودت انجام نمیدی میخوای مثل اردوگاه شرکت نفت در محمود آباد کتول تفریگاه برای کارکنان میلیار در بسازی تا از پشت فنس نگاهشون کنیم و حسرت بخوریم
پورمچیدی
Iran, Islamic Republic of
اقای احمدی چرا مکان تفریحی مردم رامیدن به کارمندآنی باحقوق میلیونی آنوقت میگی اگه جابود اینم مثل سقاوه
مارگون
Iran, Islamic Republic of
استاندار یکی دو سال اینجایه بعد مشخص نیست کجا میره فقط سود ش را کارمندان شرکت نفت می برند و زباله هاش مل مردم یاسوج
من
Iran, Islamic Republic of
این آقای زارع نماینده روی این نقطه کلیک کرده و آقای احمدی میخواد فقط زارع ازش راضی باشه
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1